In het pull-down venster bij de ledenlijst kan ik selecteren dat ik leden kan selecteren op woonplaats, maar volgens mij is er helemaal geen kolom "woonplaats"....dus kan ie ze ook moeilijk laten zien, klopt dat? Mijn altijd nieuwsgierige ik wil namelijk wel s zien of er toevallig nog meer Zwolle-bokkers bestaan, afgezien van die paar die ik er al ken....Maar het is tot op heden nog niet gelukt....
Vroegah kon je wel zoeken op woonplaats, tegenwoordig niet meer. Je kan nu wel sorteren op woonplaats, maar dan moet je hele bergen pagina's doorspitten. Wat trouwens niet handig is omdat je slecht met een paar pagina's vooruit kan springen.
Volgens mij is er weleens een topic geweest op FZ over de vraag of er gezocht kon gaan worden op woonplaats... Alleen is daar blijkbaar niets mee gedaan, ik zal eens zoeken
Ik zat laatst ook al daar aan te denken, ik wil ook wel eens kijken wie er nog meer uit Haren komen. Maar ik kon het inderdaad ook nergens vinden, en vroegah zat ik nog niet op bokt
Ik zou mijn woonplaats in ieder geval al niet zomaar invullen. Vroegah had je ook nog een teller in je profiel waar je kon zien hoe vaak die bekeken was, zit ik me net te bedenken .