IK stel mij bij deze even voor.Ik ben Esther en had 10 jr een prachtige haflinger merrie.
Anke heb ik 6 weken terug in laten slapen,omdat zij een hersentumor had.Ik heb haar 9 jaar gehad,en is is alsof je beste maatje er niet meer is.
IK wist wel dat er ooit een tinker zou komen,maar zo snel daar had ik niet aan gedacht.
Een aantal weken terug dacht ik het juist maatje gekocht te hebben.Een eerlijke handelsstal.Fokker.
Maar wat kan een mens zich vergissen.Santos (harvey 5)was inport Ierland.IK had er de tijd wel mee,en had al eerder een jong dier gehad.Maar dit paard had werkelijk geen ontzag voor niks of niemand.Ben vaak gewaarschuwd,maar mijn liefde voor hem nam dit niet serieus.
Wel nadat hij lettterlijk overal uit liep.Hij had nog veel hengsten gedrag en begon gevaarlijk te worden voor anderen.1 paard uit de wei of stal,hups Santos ook er uit.
Hij moest terug,met wel verlies.Procederen ....had ik geen tijd voor.Ja jullie zullen zeggen klophengst.Ja dat zou goed kunnen.Hij had enorm dekdrang.
Toen hij terug was bij de Handelaar,werd hij opgejaagd en met een zweep geslagen in de bak.Wat deed dit mij pijn.Zijn zogenaamde liefde voor tinkers...waar was die op dat moment.Heb in de auto een stevig potje gehuild.IK hoop dat hij goed terecht komt.
Nu hoor ik veel over deze mensen.En wat kan je blind zijn.Het gedrag kwam door mij en de stal waar hij stond.Dat doet pijn omdat het absoluut niet waar is.
Dit boek is dicht.Want afgelopen zondag werd mij Duncan netjes op stal gebracht.
Hij is lief netjes en een echt vriendje.
Hij is 4,5 jaar en zwart bont.Ons hele gezin had een klik met hem.IK ben in de wolken met deze prachtig jongen.Hij is opgevoed precies op de wijze hoe ik het zou doen.Toeval..

Foto's volgen nog.Heb inmiddels contact met zijn vorige eigenaar.Echt heel leuk.,En heb prachtige foto's gekregen.
Zo begin ik hem nog beter te kennen.
Zo dit was mijn verhaal.
Groetjes esther