Hoi, Ik ben...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_MirtH

Hoi, Ik ben...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 16:40

Hoi,,

Ik ben Mirthe, ik volgde al een tijdje het nieuws op bokt en toen dacht ik dat ik ook maar lid moest worden, dan kon ik gezellig meepraten.
Ik ben 16 jaar en paarden zijn natuurlijk mijn allergrootste hobby. Ik zit in het laatste jaar van de Havo en wat ik hierna ga doen weet ik nog niet.

Ik rijd nu z'n 8 jaar paard, maar daarvoor ook wel met paarden bezig geweest,, het zit namelijk een beetje in de genen, alle zussen van mijn vader rijden paard. Mijn vader zelf helaas niet...
Ik heb z'n 5 jaar een eigen pony gehad, een oud manege paard die bij mijn zijn oude dag heeft gevierd (hij was 29 toen ik hem kreeg en ik moest hem laten inslapen toen hij 34 was). Daarna ging ik rijden op het paard van mijn tante, die had namelijk niet zo veel tijd, en ik had het ook druk met school dus dat konden we mooi combineren. Nu rijd ik op de pony van mijn nichtje. Alleen zij gaat binnenkort verhuizen, dus dan kan ik niet meer rijden op deze pony.
Nu krijg ik weer een eigen paardje, er staat er eentje erg boven aan mijn lijstje, die ben ik nu nog aan het uitproberen en als het meezit komt hij in de kerstvakantie naar mij toe.

Dit was het wel z'n beetje, wil je nog iets weten kun je het altijd vragen Knipoog

Susanne

Re: Hoi, Ik ben...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:12

Welkom! Veel plezier op bokt Lachen

scrabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 09:11

welkom op bokt en heel veel plezier de fora

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 02:29

Welkom op bokt en hoop dat je hier veel plezier zult hebben Ja