Wat is de kracht van Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Wat is de kracht van Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 16:15

De eerste maanden als meelezer en nu enkele maanden als actief lid vraag ik mij steeds vaker af:

Wat is nou de kracht van Bokt?

Waarom zijn er zoveel enthousiaste gebruikers? Waarom is het zo verslavend? Kortom: wat is de kracht van Bokt?

In tegenstelling tot mensen die vinden dat Bokt teveel niet-paard is, vind ik dit juist hétsterke punt van Bokt: er zijn talloze fora op het Internet, maar vaak allemaal gelimiteerd tot één bepaald onderwerp: honden, fotografie, nieuws, noem maar op. En hoewel Bokt natuurlijk nog steeds mikt op het paardenpubliek, vind ik het juist een enorm sterk punt dat je over (bijna) ALLES in de samenleving een Bokt topic kunt vinden. En als het er nog niet is, dan maak je hem toch gewoon?

Dat is voor mij de kracht van Bokt: de kans om vrijwel ongelimiteerd van gedachten te wisselen met andere mensen over uiteenlopende onderwerpen. Soms om even iets van je af te schrijven, soms om tips te vergaren, soms om ervaringen uit te wisselen, en natuurlijk ook gewoon om lekker te kletsen als kippen zonder kop Haha!

En jullie?

_Question

Re: Wat is de kracht van Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 16:20

Ik ben het helemaal met je eens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 16:43

Dat is inderdaad de grote kracht van bokt! Ik ben onlangs gestopt met een forum waar ik al een aantal jaar lid was. Het boeide me niet meer zo omdat ik op bokt een HK topic heb gevonden over precies hetzelfde onderwerp Lachen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 16:44

De kracht van bokt is dat je door de grote diversiteit aan gebruikers en meningen eigenlijk nooit uitgepraat en uitgediscussieerd raakt. Verder is bokt een plaats waar je al je vragen kunt stellen en je verhaal kwijt kunt, om vervolgens goede raad, steun of advies van al deze mensen te krijgen.

Bokt is voor mij een soort gemeenschapje op zich: de grote liefde voor paarden is een gemeenschappelijke passie, maar daarnaast is er volop aandacht voor de zaken die in ieder mensenleven plaatsvinden, van de grootste vreugde tot intens verdriet en alles wat daartussenin valt. En het mooiste van dat alles: er is een schat aan kennis aanwezig, zowel op paardengebied als op bijvoorbeeld, medisch gebied, fotografie, gezondheid, praktische zaken etc.
En élke dag weer komen honderden mensen weer bij elkaar via internet om die kennis uit te wisselen en, zodoende, van elkaar te leren.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 16:46

Hoe jij het beschrijft, ervaar ik het ook helemaal Ja . Dát is de kracht van bokt. De diversiteit, maar tóch op paardengericht. Een súper forum!

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 16:49

Ik vind het ook echt een superforum en hoe jij het omschrijft klopt voor mij helemaal Lachen

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 18:57

Ik dacht dat het was omdat ik lid was. Verdrietig

Nee maar zonder dollen, ik ben het met Mas eens.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 19:22

Ik ben het helemaal met Mas eens. Je hebt het precies goed verwoord, meis!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:00

Zoal is gezegd, Bokt is een forum met vele mogelijkheden, maar toch als Paard in de hoofdlijn en misschien nog wat bijzaken zoals fotografie.

Ik vind bokt, een forum met allerlei mensen met 1 passie. Dat is gewoon geweldig, en er is altijd wel iets waar in je thuis voelt!

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:02

dat maakt het ook zo lekker verslavend..wat er ook gebeurd je komt altijd weer op bokt uit Clown Clown

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:28

Inderdaad precies wat jij beschrijft ts Ja

Het is ook lekker groot, altijd wel wat te lezen Haha!