Pegasus is niet meer toegankelijk voor 'onbevoegden'... Aangezien op dit moment Sleipnir bij mij niet meer wil laden en Arion ookal moeilijk deed besloot ik even via Pegasus te gaan, vervolgens kreeg ik een scherm om mijn Gebruikersnaam en wachtwoord in te geven.
Citaat:Server pegasus.bokt.nl op staging.bokt.nl: Authorised Users only vereist een gebruikersnaam en wachtwoord.
Waarschuwing: deze server vraagt om uw gebruikersnaam en wachtwoord op een onveilige manier te verzenden (basisverificatie zonder beveiligde verbinding).
Als ik dan op annuleren druk krijg ik dit
Citaat:Authorization Required
This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.2.3 (Debian) mod_perl/2.0.2 Perl/v5.8.8 Server at pegasus.bokt.nl Port 80
Wie o wie weet wat er aan het handje is? (Of vertelt mij gewoon dat dit de nieuwe gang van zaken is?)