Er is veel vraag naar een pagina,word dus niet weergegeven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amanda_T

Er is veel vraag naar een pagina,word dus niet weergegeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 11:29

De pagina is momenteel niet beschikbaar.
Omdat er veel vraag naar is, kan de pagina waarnaar u zoekt momenteel niet worden weergegeven.

--------------------------------------------------------------------------------

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

HTTP-fout 408 / 409 - Niet geaccepteerd / Bronconflict
Internet Explorer

Deze melding kreeg ik in het begin maar 2x per bezoek aan Bokt. Tegenwoordig is het zo dat ik elke pagina die ik wil bekijken ongeveer 2 a 3x moet vernieuwen, voordat ik erop zit. Ik krijg dus elke keer de bovenstaande melding. Ik heb het zowel bij het bekijken van topics, als het opzoeken van leden, en als ik berichten wil posten. Ik kopier voor de zekerheid zelfs de teksten die ik typ, omdat ik dus ook 3x opnieuw een bericht heb moeten typen, omdat het er gewoon niet doorheen kwam.

Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die hier last van hebben? Of ben ik de enigste? Want ik begin er onderhand redelijk van te balen, want als de pagina dan nog redelijk snel opnieuw geladen is, maar dat duurt duurt ook nog wel redelijk lang..

ladynaomi

Re: Er is veel vraag naar een pagina,word dus niet weergegeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:30

hmm, das wel raar. ik heb er nog nooit last van gehad.
misschien ligt het aan je internetverbinding?

groetjes Naomi

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:31

Ik heb hier nog nooit last gehad. Lachen Denk dat het aan je eigen verbinding kan liggen!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:35

HTTP error code 408 is 'Request Timeout', dit wil zeggen dat de webserver ziet dat je computer verbinding heeft gemaakt maar dat het vervolgens (te) lang duurt voor je computer meldt welke pagina hij wil hebben.

Over het algemeen wordt dit dus veroorzaakt door een probleem aan de gebruikerskant. Misschien een probleem met je verbinding? Een virus? Een virusscanner of firewall? Die laatste zijn soms nog vervelender dan virussen Scheve mond Heb je een andere PC in huis? Werkt het daar wel gewoon?

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 11:38

Probleem is dat ik 2 weken geleden gehackt ben op alle pc's hier in huis. Die zijn al retourtje politie gegaan, en staan nu bij mijn zwager om allemaal opnieuw geinstalleerd te worden. Nu moet ik het even doen met een Acer Aspire 1400, volgens mij al best een oude laptop, maar daar zou het dan misschien wel door kunnen komen ja. Virusscanner is in orde, die had ik al gechecked. Misschien is de firewall wel het probleem. Maar dan is uitzetten de enigste optie neem ik aan? En dat ik juist hetgene wat ik niet mag Haha!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 12:19

Zolang je achter een router zit en je netjes alle updates hebt gedraaid is er weinig aan de hand zonder firewall. Je zou ook een andere firewall kunnen proberen? Of koop een Mac :P

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 12:25

Nja, ik heb al een nieuwe laptop, die ik misschien 3 weken gebruikt heb, toen ben ik gehackt en toen ingenomen door de politie en nu weg om opnieuw te laten installeren... Clown ...Dus een Mac zal het niet worden haha..Nou dan wacht ik het nog even af tot ik m'n eigen laptop terug heb, thnx anyway Lachen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 12:39

Heb je dit trouwens alleen op Bokt?
Staat een site als b.v. http://tweakers.net/ bijna meteen op je scherm of duurt dit een (hele) tijd?

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 22:42

De website hierboven laad direct, geen problemen mee. Krijg die meldingen ook alleen op Bokt. De rest gaat niet super snel, maar dat duurt niet zolang als op Bokt, en daar krijg ik die meldingen ook niet. Lachen

*moet alweer 3x dit verhaal opnieuw typen, omdat ie het elke keer niet doet Boos! *

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:46

Ik heb het ook geregeld met bokt Ja. Soms heb ik nergens last van, maar de laatste dagen is het echt feest (of juist niet...). Vooral bij het openen van bokt en soms ook bij het openen van bepaalde pagina's. Irritant!

Welke provider heb jij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 09:31

Ik heb er inderdaad ook af en toe last van. Niet zo vaak als de TS, maar toch wel 1 of 2 keer per dag... Tot twee weken geleden nooit last van gehad.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:00

ik heb het nog nooit gehad...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:49

ikenindi schreef:
ik heb het nog nooit gehad...

Ik ook niet, al heb ik wel af en toe een vage 408/409 melding (zo was het geloof ik)
al moet ik zeggen dat ik daar de laatste tijd erg weinig last van heb.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:39

Ik heb het gelukkig nog nooit gehad, al lijkt me het wel mega irriand.

Laatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:45

Ik heb er nooit last van gehad, tot maandag. Nu moet ik soms wel 3x de pagina vernieuwen...

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:43

elke dag serieus wel meer dan 10x! dat ik in beeld krijg het is te druk op de site. Vind ik eerlijk gezegd. Héél erg irritant.. Scheve mond