Hallo!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eclaiire

Hallo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 20:17

Eindelijk gevonden waar ik mezelf even kan voorstellen!

Laten we maar eens beginnen, ik ben Lianne 19 jaartjes oud. Loop al van kleins af aan met paarden in de weer. Ik doe nu ook paardenhouderij, management 3e jaar alweer! Zelf ik heb ik nóg geen eigen paard, maar na mijn blokstage zou daar verandering in komen. Wel heb ik altijd al verzorgpaarden gehad. Mijn eerste verzorgpaardje was een shetlander, waar het allemaal mee begon. Na een paar jaar kreeg ik een groter verzorgpaard, een draver Eclaire. Dit was echt mijn lieveling, maar helaas na 7 top jaren verkocht. Haar dochter heb ik daarna nog geleast, en was endurance klaar. Helaas voordat ik ooit een endurance rit kon maken, ben ik weggegaan bij die stal wegens priveredenen.

Verder reed ik ook op manege's, waar ik meer dressuur matig gereden heb. Na het stoppen van mijn eerste manege, ging ik opzoek naar een andere manege. Twee maneges gehad, allebei van mijn lijstje geschrapt. Het klikte gewoon echt niet. Jammer.

Ook rijd ik soms op het paard van een vriendin, waar ik ook wel eens en sprongetje mee waag. Op die stal rijd ik ook nog een ander paardje, waarmee ik ook op een Concour Hippique gereden heb. Ook op dit paard heb ik mee gesprongen, omdat de eigenaar zelf het niet aandurfde.

Zoals ik al in het begin zei, ga ik over een weekje op blokstage, deze duurt 12 weken lang. Ik heb ook verder al aardig wat verschillende stages gelopen. Bij allen heb ik veel geleerd, en hoop natuurlijk nog wat door te leren!

Zoals je kunt lezen, bestaat mijn leven dus uit paarden, paarden en ojaa.. PAARDEN!! Clown

Ojaa, ik ben al heeeeel lang fan van bokt hoor. Maar had mezelf nog nooit aangemeld, vraag maar niet waarom want dat weet ik eigenlijk ook niet!

Nou, bedankt voor het lezen van dit verhaal Clown

, Lianne

suus_toes

Re: Hallo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 20:18

Welkom dan!!!
de verslaving weet je dat waarscheinlijk al! Haha!

Eclaiire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-08 20:19

Haha ja klopt! Die is bij mij al bekend Clown

BiancaSLC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 22:27

heey! welkom paardenvriend Lachen
Hoe bevalt die opleiding? Is er veel werk in te vinden?
Groetjes

Eclaiire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 18:32

Dankjewel Bianca!

De opleiding vind ik zelf goed bevallen hoor. Moet wel zeggen dat het erg zwaar is, je moet het dus zowel lichamelijk als geestelijk aan kunnen.

Over het werk, ik vind zelf dat wanneer je iets erg graag wil, het zeker kan bereiken om een baan in de paardenwereld te veroveren.

Groetjes

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 19:37

Welkom Haha!!

__Karlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 12:59

welkom!