Het is de bedoeling van VVDD (verslag van de dag) dat je daar berichten neer kan zetten waarin je kan vertellen wat je met je PAARD hebt beleefd die dag, maar ik ben ook berichten tegen gekomen (heel veel zelfs!) dat juist NIET over paarden gaat!
Dan lijkt het me helemaal belangrijk dat er getemd wordt om de mod een handje te helpen. Wie weer komen er bij de aanstelling van nieuwe mods wel 1 of 2 bij op VvdD?
Verslagen op VvdD moeten paardgerelateerd zijn idd, voor de andere zaken is LZP, gewoon blijven temmen dus Er heerst op het moment nogal krapte aan de groene zijde geloof ik, dus wellicht duurt het daarom iets langer voor die topics verplaatst worden.
Ik denk niet dat VVDD- mens iets zou toevoegen, je kunt je verslagen nu op LZP al kwijt en het zijn er nu niet zoveel dat daar een heel subfroum voor nodig is, tenminste dat denk ik.
Als je dergelijke topics tegen komt gewoon even temmen .
De ze die daar op 'moeten' letten zijn namelijk niet alleen de moderators, maar hier ligt ook een verantwoordelijkheid bij de plaatsers van die topics (even kijken of het wel in het goede forum staat) en ook bij degenen die het zien maar geen actie ondernemen.