omdat ik de foto's erg lelijk vind in het frieze gedeelte, zou het misschien een optie zijn om nieuwe foto's er voor in de plaats te zetten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Do_ schreef:Moet zeggen dat ik ze foto's niet slecht vind, maar dat er best een paar duidelijke foto's bij mogen van de verschillende typen.
Daarnaast vind ik het jammer dat de dressuur foto het paard zijn hoofd kantelt.
Verder is een goede stand foto met een rustige achtergrond geen straf.
Amanda schreef:Heeft iemand een goede standfoto en horizontale hoofdfoto die duidelijk van betere kwaliteit zijn dan die er nu staan?
Uiteraard met toestemming van de fotograaf
Deze kunnen best vervangen worden.
Verder vind ik je eerste 2 foto's niet echt van toegevoegde waarde. Er staat al een dressuurfoto op die duidelijk aantoont dat ook friezen hoger niveau aan kunnen. Jouw eerste foto vind ik je fries wat schraal en loopt achter de loodlijn. De 2e is het jammer van de grote wolk stof. Het veulen vind ik wel erg leuk. Er staan nog geen veulens op. Is deze foto door jou zelf gemaakt of heb je toestemming van de fotograaf? Heb je hier meer foto's van? Stand of in beweging?
De laatste foto heeft erg veel ruis op de foto wat de kwaliteit onderdrukt. Plus dat ik daar net een soortgelijke foto heb geplaatst waar van de kwaliteit veel beter is.
Puppetje: op jouw foto komt je fries in het achterbeen erg achter. Wel een prachtige fries! Heb je hier meer foto's van?