Banner op bokt maakt geluid?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Banner op bokt maakt geluid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 20:19

Huu, ik zat net ergens op bokt en toen ik op een andere boktpagina (LN) kwam hoorde ik ineens een geluidsfragment. Een beetje dierengeluiden zegmaar, een soort wilde-honden-gejank en dan krekels dacht ik, zo leek het in ieder geval. Heb alles gechecked maar er staat echt helemaal niets anders open- later op bokt had ik 't weer Clown Pas later bedacht ik me dat het wel een banner op bokt zou kunnen zijn... maar kan dat wel?

Edit: ik heb net de hele tijd heel bokt afgespeurd en van pagina naar pagina gegaan maar ik vond 'm niet meer terug, en nu toevallig vond ik 'm weer op LN. Het is die van http://fiesta-online.gamigo.com/ - maar dan blijft m'n volgende vraag nog bestaan Clown :

En zo ja, mag dat 'zo maar', geluid producerende banners op bokt Haha! ? Het lijkt me best storend als je muziek luistert onder het bokken en steeds dat geluid door je muziek heen krijgt.

Mars

Re: Banner op bokt maakt geluid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 23:12

Hmm vreemd ik heb dit echt nog nooit gehoord, of het mag zou ik echt niet weten. Maar het lijkt me idd best storend als je dit door je muziek heen hoort.
Waarschijnlijk weten 'de rooien' hier op bokt er meer van, ben benieuwd Lachen

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 23:14

Ook wel eens gehad, zwáár irritant idd. Loop je alles na te zoeken en kan je niks vinden, had ik toen ook. Weet verder niet of het zomaar mag.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 23:47

MSN heeft dat ook wel eens (gehad). Ik me maar rotzoeken waar die rare geluiden vandaan kwamen. Clown

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 23:51

Ik vind die "pratende" banners altijd verschrikkelijk... Ik krijg ze ook altijd als ik een spelletje ga spelen. Meestal staat het volume van die dingen ook nog eens zo hard dat ze boven alle andere geluiden uit tetteren.

Ik heb het op bokt gelukkig nog niet meegemaakt en wat mij betreft blijft dat ook zo Lachen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 14:27

Hmm, banners die geluid maken zijn idd niet de bedoeling Scheve mond Weet je waar precies op LN? En kan je een screenshot maken? Meer mensen die deze banner voorbij hebben zien/horen komen op Bokt?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 15:35

Ohh komt dat van bokt?
Ik heb dat ook wel eens gehad, en ik heb me dood gezocht waar dat geluid vandaan kwam. Clown

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 15:37

Puera schreef:
MSN heeft dat ook wel eens (gehad). Ik me maar rotzoeken waar die rare geluiden vandaan kwamen. Clown

hahahaha, ja nu je het zegt.
Vorig jaar een sinterklaas die tegen het beeldscherm tikte. Ik schrok me rot Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 16:37

BartVB schreef:
Hmm, banners die geluid maken zijn idd niet de bedoeling Scheve mond Weet je waar precies op LN? En kan je een screenshot maken? Meer mensen die deze banner voorbij hebben zien/horen komen op Bokt?

Gewoon op de hoofdpagina van LN, ik ging net even voor je kijken en kreeg 'm meteen weer *LOL*
Dus hierbij de printscreen:

http://i37.tinypic.com/oknz29.jpg

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 20:42

En hij maakt heel de tijd geluid of alleen als je er met de cursor overheen gaat?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 22:32

Die banner krijg ik ook wel eens als ik op dragcave zit, je hoort dat een soort krekels, en niet alleen als je je cursor eroverheen haalt, maar de hele tijd.
Je schrikt er flink van als je je geluid hard hebt staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 23:57

Het is op bokt niet de hele tijd, maar gewoon 1x volgens mij, zodra hij net geladen is.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 09:35

Ok, thanks!

Ik ga klagen bij Google en informeren of dit in de toekomst te voorkomen is Scheve mond

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 13:54

Ja, dat soort banners zijn echt irritant!