Geen reactie op TEM

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nijn

Geen reactie op TEM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 23:32

Ik klik altijd standaard aan dat ik een reactie wil op mijn TEM, alleen zie ik regelmatig dat de TEM bij gesloten meldingen geen reactie.
Is dit omdat de moddies geen tijd hebben om te reageren, of geen zin?

MandyR

Re: Geen reactie op TEM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 23:49

Ze schijnen het ook wel eens te vergeten. Dan klikken ze net iets te snel op afgehandeld ofzo. Dacht dat hier pas ook een topic over was en heb daar het antwoord gelezen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 11:04

Kan van alles zijn, misschien hebben ze er idd overheen gelezen. Ik denk dat je dan beter de mod in kwestie kunt pb-en, die kan je vast meer uitleg geven dan wij in dit topic Knipoog

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 11:08

ik heb mij er ook wel aan geergerd hoor, tem je op iets, staat ie 2 dagen bij open meldingen, en dan is ie in 1x gesloten zonder reactie.....nou dan heb ik ook zoiets van, ach ik tem maar niet, krijg toch geen reactie, of er word niks aan gedaan,ik had eens getemd bij dubbel topic, volgens mij staat die topic nog dubbel op bokt.....

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 15:13

Mas ik kan nu voor desbetreffend topic inderdaad de mod pm'en, maar aangezien het vaker voor komt ben ik gewoon benieuwd hoe dat kan Lachen
Vind het verder ook geen gigantisch probleem, maar aangezien je kunt aangeven dat je een reactie wilt had ik eigenlijk dus ook een reactie verwacht Lachen

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 19:40

Ik denk dat het af en toe voorkomt dat de mod in kwestie het gewoon vergeet. Ik betrapte mezelf er afgelopen week ook op. Enorme lijst tems, 99 % wil geen reactie, dan ga je steeds automatischer klikken, ik ga een tem sluiten en op het moment dat ik op verzenden klik zie ik dat die persoon wél een reactie wilde. Oeps.
Als het dan een belangrijke situatie is stuur ik er nog een pb achteraan, maar vaak zou ik toch alleen 'bedankt voor je tem' typen en laat ik het voor die keer maar waaien. Lachen

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 19:58

Zelf vergeet ik ook nog wel eens aan te klikken dat ik een reactie wil als ik tem.
In principe beantwoord ik alles met een kort berichtje maar soms doe ik het niet als ik zie dat de temmer niet om een reactie heeft gevraagd en ik haast heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:52

Mocca schreef:
Ik denk dat het af en toe voorkomt dat de mod in kwestie het gewoon vergeet. Ik betrapte mezelf er afgelopen week ook op. Enorme lijst tems, 99 % wil geen reactie, dan ga je steeds automatischer klikken, ik ga een tem sluiten en op het moment dat ik op verzenden klik zie ik dat die persoon wél een reactie wilde. Oeps.
Als het dan een belangrijke situatie is stuur ik er nog een pb achteraan, maar vaak zou ik toch alleen 'bedankt voor je tem' typen en laat ik het voor die keer maar waaien. Lachen

Juist, ik denk eigenlijk dat dit ook heel vaak voorkomt bij veel mods, zelf heb ik dat ook. Maar je hebt gewoon gelijk dat het slordig van ons is, en dat we dat gewoon even wel moeten doen, het schiet er alleen soms bij in helaas.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 21:52

Ik krijg ook vaak geen reactie maar dat maakt mij niet zoveel uit...de dingen waar ik op tem zijn toch vaak maar dat het niet goed staat, topic zonder toestemming etc...daar hoeft de mod van mij geen reactie op te geven. Lachen

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 21:54

Het is geen ramp, maar was gewoon even benieuwd naar de oorzaak/achterliggende gedachte Lachen
I.i.g. bedankt voor de antwoorden, tis al fijn dat er überhaupt de mogelijkheid is dat er reacties op worden gegeven Lachen

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-08 23:57

Heb net iets getemd, en aangeklikt dat ik een reactie wilde als het behandeld werd. Ben benieuwd Haha!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 00:16

Hmmz ik krijg ook geen reactie op mijn tem's... Jammer!