Linken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lady1969

Linken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 11:56

Het valt mij op dat als je een link aanklikt op bokt je gelijk je bokt pagina kwijt bent
Dit is vooral erg irritant als je naar mijn album gaat en er vervolgens diverse foto's bekijkt
Dan red je het niet door ff op "vorige" te klikken

Kunnen de instellingen van het forum niet zo aangepast worden dat bij aanklikken van een link er een nieuw venster opent??

heb zelf ook een forum dus weet dat het mogelijk is.

Lijkt mij persoonlijk veel handiger.

A_nouk

Re: Linken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 12:32

Ja dit had ik dus ook paar weken geleden toen ik een topic opende, kon ik weer opnieuw beginnen Vork

Wat je wel kunt doen als je de link aanklikt is via je rechter muisknop openen in een nieuw venster.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 12:44

Fifteen schreef:
Wat je wel kunt doen als je de link aanklikt is via je rechter muisknop openen in een nieuw venster.

Dat is inderdaad de manier om een link te openen in een nieuw venster...

Voor mijn part moet die instelling dus niet gewijzigd worden Lachen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 14:22

Fifteen schreef:

Dat is een goeie zeg, ik kende die optie helemaal niet Bloos Het is idd lastig als je een aantal foto's hebt gekeken en dan weer terug wil naar bokt. Als kun je de pagina ook zoeken met het pijltje naast de knop 'vorige'.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 15:38

Het was altijd zo dat een link opende in een nieuw venster, dit is juist een tijdje geleden omgegooid. Lachen

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:16

Ik had hier een paar weken terug ook een topic van gemaakt, maar er schoot me net een geniaal idee binnen ( Huilen van het lachen ) . Waarom kunnen we niet de links buiten bokt in een nieuw venster laten openen, en de links van bokt gewoon in het zelfde venster? (Dus, van een HAW topic naar een link van een filmpje, in een nieuw venster/tabblad, maar van een YRT topic naar een UK topic in hetzelfde venster houden)
Kan het even niet duidelijker uitleggen.. En dat je dan misschien kan instellen dat het topic in een nieuw venster of tabblad wordt geopend, dus dat je daaruit de keuze hebt.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 18:29

Idd dat is wel een goed idee.
Binnen bokt kom je altijd wel terug in het topic waar je aan het lezen bent.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:02

nathalieeee_ schreef:
Ik had hier een paar weken terug ook een topic van gemaakt, maar er schoot me net een geniaal idee binnen ( Huilen van het lachen ) . Waarom kunnen we niet de links buiten bokt in een nieuw venster laten openen, en de links van bokt gewoon in het zelfde venster?

Ik vind dat ook een veel fijnere manier, maar in vorige discussies hierover wilde Bart daar niet aan, er zitten enkele Belangrijke Principes achter.

Je kunt een link in een nieuw venster of tab openen door de middelste muisknop te gebruiken, de shift-knop ingedrukt te houden terwijl je de link aanklikt, of rechts te klikken op een link en te kiezen voor 'open in nieuw venster' (of 'open in nieuw tabblad').

Voor de mensen die Firefox gebruiken is ook dit nog mogelijk: Shadow0 @ [FZ] Opent alles in nieuw venster?
Dan gebeurt het automagisch - ik heb dat ingesteld en vind het een verademing. Ik mis het dan ook erg als ik op andere computers gebruik maak van Bokt.