Waarom zijn berichten in WE-EV geplaatst niet "nuttig"?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amarilla

Waarom zijn berichten in WE-EV geplaatst niet "nuttig"?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 21:19

Vandaag geleerd dat berichten geplaatst in WE EVENEMENTEN niet meetelllen als "nuttig bericht" .Waarom is dat?
Er staat juist veel nuttige info in. Groeten, Maria

Mars

Re: Waarom zijn berichten in WE-EV geplaatst niet "nuttig"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 22:01

Tja, ik vind wel van meer fora dat ze eigenlijk als 'nuttig' mee zouden moeten tellen, zoals HAW. Dit was eerst een wat 'vrijer' forum, maar nu is rijtechnisch commentaar verplicht en vind ik het daardoor toch informatief genoeg om mee te tellen als nuttig bericht.
Maar uiteraard moet er natuurlijk ook wel ergens een grens getrokken worden, dat begrijp ik dan wel Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 00:06

Dit omdat WN-Evenementen het 'broertje' van het forum Evenementen op het tabblad Kantine is. Daarom is die ook uitgeschakeld voor de teller om in de Kudde te raken. Het zijn immers twee soortgelijke fora. Fora op het tabblad de Kantine tellen niet mee voor toegang tot de Kudde.

WN-ITP telt niet mee, maar dat gaat ook op voor SGW-ITP, END-ITP, GVL-ITP, en dat waren geloof ik wel de ITP-fora op het tabblad Informatief. Dit omdat je op foto's gemiddeld genomen geen informatieve, concrete leerzame posts kunt plaatsen, zijn die uitgeschakeld van de teller.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:13

Met betrekking tot HAW: daar vragen we juist wel om informatieve posts, of berichten daar mee moeten tellen wordt op dit moment inderdaad ook besproken.