Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fiffill schreef:Ik erger me eigenlijk meer aan de variant ervan: HELP!!!!! SPOED!!!!! of WIE KAN MIJ HELPEN????!!!
Rock schreef:Voor mij is het inderdaad ook een ergernis. Helemaal omdat ik het dan wel eens aanklik, het iets totaal onzinnigs (voor mij dan) blijkt te zijn, maar ik elke keer als ik op dat forum kom kan zien dat ik dat onderwerp al eens geopend heb, en het vanwege de onduidelijke titel dus keer op keer weer aanklik
Juul schreef:Rock schreef:Voor mij is het inderdaad ook een ergernis. Helemaal omdat ik het dan wel eens aanklik, het iets totaal onzinnigs (voor mij dan) blijkt te zijn, maar ik elke keer als ik op dat forum kom kan zien dat ik dat onderwerp al eens geopend heb, en het vanwege de onduidelijke titel dus keer op keer weer aanklik
Dat doe ik dus ook.Dat soort topics open ik automatisch als eerste...
Karl66 schreef:Op topictitels temmen heeft niet zoveel zin, wijzigingen worden normaal gesproken alleen gedaan op verzoek van TS. Uitzonderingen zijn overduidelijke spelfouten en titels die tegen de Bokt-regels zijn.
Zwartwitje schreef:Haha, heeft Karl ook een keer ongelijk
Nee, alle gekheid, we hebben idd afgesproken dat we soms titels wat verduidelijken. Dat stukje in de Help is meer een richtlijn dan een regel, dus op vage titels staat in principe geen sanctie. Dan heb ik het dus over titels als 'Help!' of 'Wat moet ik nou?'
Maargoed, probeer dus wanneer je een topic aanmaakt een beetje de essentie van je openingspost in de titel te vatten, en wanneer je een vage titel ziet staan mag je TeM'men.
Elma_ schreef:Ik probeer altijd een zo duidelijk mogenlijke titel te maken, maar das soms best lastig