Nieuwe gang van zaken: TEMs verwijderen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Nieuwe gang van zaken: TEMs verwijderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:39

Hoi!

Zo'n anderhalf a twee weken geleden heb ik teTEMd op een topic op RT-P, op de openingspost dus niet gewoon op een oneliner ofzo. Eerst werd de TEM gewoon heel lang niet afgehandeld (toen ie meer dan een week open stond maar eens een berichtje achteraan gestuurd van "HOI?"), en nu is mijn hele TEM plotseling verdwenen! Gister stond ie er nog (open), nu is 'ie niet meer "open" maar hij staat ook niet bij de gesloten meldingen. Hij is gewoon weg!

Ik heb het topic in kwestie even opgezocht en daar is niks veranderd...

Is dit nieuwe rage ofzo; geen zin om de TEM af te handelen dus laten we hem maar eerst dik anderhalve week staan om vervolgens de TEM gewoon te deleten?

Ik vind het maar raar.

Sylvia

Re: Nieuwe gang van zaken: TEMs verwijderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:41

De enige manier waarop een tem verwijderd kan worden is door het bericht waarop getemd werd te verwijderen voor zover ik weet. Bij verplaatsen naar de MH moet je tem ook gewoon zichtbaar blijven lijkt me. Heb je al eens op F5 gedrukt bij de gesloten meldingen?

Welk topic gaat 't om? Of pb anders even één van de RT-P mods, dat je de desbetreffende tem niet terug kunt vinden?

Het is in elk geval absoluut niet de nieuwe rage en ook simpelweg niet mogelijk Knipoog Misschien is het zelfs zoiets simpels als databeesten die de hik hebben gehad en zit er totaal geen "opzet" in het spel Lachen

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:42

Is dat topic niet toevallig naar mh verplaatst? Dat de tem mee is verhuisd?

[Edit: Sylvia was me voor]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:43

Nope, niet naar de MH en het ging niet om een post die verwijderd moest worden. Openingspost topic (waar ik ook op had geTEMd) stond er nog gewoon Nagelbijten / Gniffelen

Edit: lijkt me sowieso niet dat ze een heel topic zouden gaan deleten trouwens, dus nee, niet gedeleted.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-10-08 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:44

Ach, iedereen kan per ongeluk een foutje maken, Ik vind het een te snelle conclusie dat dit met opzet gebeurd. Een pb'tje aan de moderator in kwestie om wat opheldering zal toch wel volstaan?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:32

Eens met Yinari, ik denk dat je te snel een conclusie trekt door te spreken over 'nieuwe rage' en 'geen zin om de TEM af te handelen'. Ik denk idd dat je beter de mod in kwestie een pb kunt sturen, dat zal waarschijnlijk meer duidelijkheid geven Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 18:41

Alleen TEM's kunnen wij niet verwijderen. Enige manier waarop dat kan is door de post te verwijderen (bijv. igv oneliners om tot de 25 post regel te kunnen voldoen). Als jij zegt dat er in het topic niks veranderd is, zou ik het ook niet direct weten.

Heb je inderdaad in je gesloten Meldingen lijst al eens op CTRL - F5 geklikt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 18:45

Maya: dat zou bij mij niks uithalen, heb een Mac Knipoog

Maar alles al gerefresht enzo ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 18:46

Sorry, ik kon uit je posts in dit topic niet halen dat jij een Mac hebt Clown Haha!

Anyway. PB me anders even met de betrokken titel? Dan probeer ik het uit te zoeken voor je.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 23:01

Mas schreef:
Ik denk idd dat je beter de mod in kwestie een pb kunt sturen, dat zal waarschijnlijk meer duidelijkheid geven Lachen

Maar als de tem niet terug te vinden is heb je natuurlijk geen idee wie de betrokken mod is, en juist op RT kreeg ik laatst een reactie van een niet-RT-mod die aan het invallen was.

Nouks / mods: Ik bedacht me: de TeMs staan niet geordend op datum van sluiting, maar op datum van ofwel aanmelding, ofwel de datum van de oorspronkelijke post. Ook is het zo dat oudere TeMs uit de lijst verdwijnen - en wanneer of hoe weet ik niet.
Zou het kunnen dat het om een oud topic ging, dat de betreffende TeM vervolgens op datum van de post geordend wordt en dus als 'te oud' gezien wordt?
Ik heb ook maar een theorietje hoor - ik kan het zelf niet uittesten maar misschien dat dit een verklaring kan zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 01:44

Shadow: topic is van 13-10, TEM was van 15-10 geloof ik. Gesloten meldingen:

Afbeelding

Daar zit ie iig niet tussen. Clown

Verder schijnen er wel een aantal berichten te zijn samengevoegd in het topic in kwestie. Ik was in de veronderstelling dat ik had gereageerd op de openingspost (aangezien ik daar tenslotte commentaar op had), maar Maya opperde dat het wel kan zijn dat ik toch had geTEMd op een ander (samengevoegd) bericht.

Als het inderdaad onmogelijk is om TEMs te verwijderen, zou dat het dus kunnen zijn... Maar ik blijf het raar vinden, kan me niet voorstellen dat ik niet op de openingspost geTEMd zou hebben eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:34

Ik denk dat er, omdat er één tem van jou verdwenen is, überhaupt niet gesproken mag worden over een rage. Rage is naar mijn mening nog altijd iets dat vaker dan één keer voorkomt. En dat een tem anderhalve week openstaat heeft naar mijn idee ook niets te maken met het feit dat een mod geen 'zin' heeft om hem af te handelen. Er zijn heus redenen voor, vind het een beetje een rare opmerking.

Verder kunnen tems inderdaad niet zomaar verwijderd worden, en de optie die Maya geopperd heeft klinkt erg aannemelijk. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:40

Mocca schreef:
Ik denk dat er, omdat er één tem van jou verdwenen is, überhaupt niet gesproken mag worden over een rage. Rage is naar mijn mening nog altijd iets dat vaker dan één keer voorkomt. En dat een tem anderhalve week openstaat heeft naar mijn idee ook niets te maken met het feit dat een mod geen 'zin' heeft om hem af te handelen. Er zijn heus redenen voor, vind het een beetje een rare opmerking.

Verder kunnen tems inderdaad niet zomaar verwijderd worden, en de optie die Maya geopperd heeft klinkt erg aannemelijk. Lachen

Punt is dat anderhalve week buiten de richtlijnen valt. TEMs horen binnen een week behandeld te worden. Er zullen vast redenen voor zijn waarom het zo lang heeft geduurd, maar dat doet er niet toe; anderhalve week is gewoon te lang. Maakt mij verder als "zwarte" Bokker echt niet uit of de mod geen zin heeft, het te druk had of wat dan ook.

"Rage" is inderdaad wat voorbarig Clown

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:41

Je hebt gelijk qua het afhandelen van tems, en ik snap dat het jou persoonlijk niet uitmaakt wat de reden is, maar in je openingspost roep je wel degelijk dat de mod in kwestie de tem open laat staan omdat hij blijkbaar geen zin had. En dát vind ik geen vriendelijke opmerking. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:44

Ik breng toch zeker niet als een feit dat de mod geen zin zou hebben? Rolleyes

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 19:01

Ho ho, dat hoor je mij niet zeggen. Lachen
Het enige wat ik tegenstrijdig vind is dat jij roept dat het wat jou betreft niet uitmaakt wat de reden is waarom de tem niet afgehandeld is, terwijl uit je openingspost toch wel blijkt dat je het idee hebt dat de mod er geen zin in had. Kan anders bedoelt zijn, maar zo komt het op mij over.

Maar laten we verder maar ontopic blijven he. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 19:03

De reden WAAROM boeit me inderdaad niet, maar om het beest een naampje te geven noem ik dan toch maar een mogelijke reden Knipoog

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 22:19

Ik vind het een beetje raar, dat je als zoiets gebeurd (wat gewoon een fout kan zijn), je het gelijk: Nieuwe gang van zaken/nieuwe rage moet noemen.

Het is niet duidelijk wat er nou aan de hand was/is, maar vind het toch wel aanvallend overkomen zoiets.

Ik heb het nog nooit eerder gezien/meegemaakt, vind het raar dat je dan na 1 keer gelijk zo reageerd.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 22:39

Ik ben benieuwd of Maya wat kan vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 22:40

Maya heeft in ieder geval een nieuwe TEM op hetzelfde topic (had maar weer geTEMd toen ik ook dit topic opende) voor me in behandeling genomen, dus inmiddels is het iig gefixed. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 15:44

Nou, zoals Nouks ook al in dit topic zei : ik vermoed dat Nouks op een ander bericht in het topic (wel van TS) heeft geTEM'd. Want het betrokken topic, daar zijn later in het topic enkele berichten van samengevoegd, en dat zou dus kunnen betekenen dat er een TEM verdwenen is.

Want ze heeft later nog op de beginpost geTEM'd, en dat was de enige TEM op dat bericht (hele topic trouwens ook) terwijl je normaal, als er op een bericht 1x geTEM'd is. Die TEM is gesloten, en er wordt láter nog eens op dat specifieke bericht geTEM'd, dan zie je dus die gesloten TEM en de nieuwe TEM.

Als ik nog te volgen ben? Nagelbijten / Gniffelen Clown

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 19:08

Ik begrijp het nog en het klinkt heel aannemelijk.