Berichten verwijderd?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BabbieB

Berichten verwijderd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 09:33

Ik heb vanmorgen berichten gepost en die zijn ineens verdwenen? Ik geloof dat er ook een paar van gisteravond bij zitten die ineens foetsie zijn....

Hoe kan dit?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Berichten verwijderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 09:46

Wat voor berichten waren dat?
Het kan zijn dat het niet-onderbouwde berichten waren in bijv. HAW of een oneliner in UK/CB.
Die worden vaak gewoon verwijderd. (soms gepaard met een sturende PB)

broadway

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 10:04

waardeloos , zoals ze momenteel op bokt bezig zijn met hun regeltjes....., is géén spontane actie meer, maakt het een stuk minder leuk !
Langzaam het einde van een leuk, open en voor iedereen toegankelijke site !
Ook op foto's die op het profiel gezet worden , mag géén commentaar meer geleverd worden......waar zijn jullie mee bezig ?
Dit leverd waarschijnlijk wéér een waarschuwing op, maar ik wou het toch zeggen.....

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 10:16

Ik geloof niet dat die reactie iets positiefs toevoegt aan dit topic. Lachen Dat je er zo over denkt is prima maar het is niet nodig om dat hier zo neer te zetten.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 10:21

Met Bellatrix eens.

Daarnaast is het logisch dat er in een topic geen commentaar op profielfoto's mag worden gegeven. Dat is offtopic en nergens voor nodig. Bovendien kan dat kwetsend overkomen, iets wat in het verleden al meerdere malen is gebeurd Scheve mond

In de beginpost van dit topic staat overigens niet wat er nou precies verdwenen is? Het kan over van alles gaan.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 10:28

Ik heb even gekeken en er zijn vanmorgen geen berichten van jou verwijderd of naar de mesthoop verplaatst. Ik denk dat er dus iets anders aan de hand is.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-08 13:07

Eh, het was ook inderdaad geen bijzondere post volgens mij Bloos

Het was in een huiskamer topic en het ging over dierenartsen, maar ik heb geen kwaad woord gezegd over welke dierenarts dan ook.

Ik had gezegd dat ik er weinig over kan zeggen, omdat mijn paard nog nooit iets ernstigs heeft gehad sinds ik deze praktijk heb. *klopt even af*

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 11:31

Ehhh....niemand enig idee wat er gebeurd zou kunnen zijn?

Of ben ik nu erg ongeduldig? Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:08

Eehm Bloos Weet je écht zeker dat je ze geplaatst hebt? Hebben er nog andere mensen op gereageerd bijvoorbeeld? Het kan ook zijn dat het met het plaatsen niet helemaal goed gegaan is?

Want zoals Karl zegt, ik zie namelijk niks op de Mesthoop staan. Ook, voor zover ik kan zien, ben je niet aangesproken op je wijze reageren ofzoiets waarvoor ze verwijderd zouden kunnen zijn.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 19:43

Nee, dat klopt.

Kan er dna iets ana de hand zijn met het posten? Ik heb ook weleens dat ik een post aan het typen ben en dat ik dan na een woord of twee ineens weer overnieuw moet beginnen. Kan dit iets te maken hebben met mijn computer? Of misschien met bokt? Ik ben een beetje Blond in die dingen Bloos

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:50

broadway schreef:
waardeloos , zoals ze momenteel op bokt bezig zijn met hun regeltjes....., is géén spontane actie meer, maakt het een stuk minder leuk !
Langzaam het einde van een leuk, open en voor iedereen toegankelijke site !
Ook op foto's die op het profiel gezet worden , mag géén commentaar meer geleverd worden......waar zijn jullie mee bezig ?
Dit leverd waarschijnlijk wéér een waarschuwing op, maar ik wou het toch zeggen.....

bn het helemaal met je eens Haha!
bokt wordt momenteel overspoelt door talloze regeltjes...
ik kan niet eens meer een topic spontaan openen want dan denk ik al...ow heb ik alles wel goed gedaan? niet meer dan 15 foto's? geen domme titel? geen verward verhaal?