ik ook maar boktlid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

maja1

ik ook maar boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 18:31

het was even zoeken ,maar ik heb gevonden waar ik me even voor kon stellen .
ik hoor ongeveer elke paardenfreak over bokt . af en toe kwam ik perongeluk eens op de site als je aan het googlen was ,maar nu registreer ik me toch maar eens een keer. ik zal overigens niet elke dag hier komen ,want ik heb een druk leventje.
maar ik ben dus maja , kom uit de kop van NH en heb een belgisch trekpaard en een klein shetje van 80 cm.
ben getrouwd. kinderloos ,en een (gehuurd) eigen plekje voor me paarden met alles erop en eraan, nouja bijna dan Tong uitsteken we hebben dit pas sinds maart , dus er moet nog wel wat aangepast worden voor mijn wensen .
ik rijd me belg zo nu en dan onder het zadel en met het shetje doe ik wat vrijheidsdressuur ,
alles is in het begin stadium ,door wat tegenvallers ,maar het komt allemaal goed
even kort tot zover , fotoos en meer dingen zal ik vast wel ergens op het forum plaatsen ,als ik mijn weg hier een beetje heb gevonden

Tallout

Re: ik ook maar boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:32

welkom op bokt! En pas op, al gauw ga je tijdens dat drukke leventje heel snel op bokt... het werktheel verslavend....

Cheiba

Re: ik ook maar boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 18:33

welkom hier op bokt. lijkt me leuk om eens wat foto's te zien van je belg en je shet.
veel plezier hier Knipoog