He hoe zit dat nou?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NoGo

He hoe zit dat nou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 08:37

Je mag niet op het account van een ander op bokt, maar mijn vriendin zit wel bij mij thuis op bokt en ik bij haar en op me werk.
Hoe kunnen jullie dan zien dat ik het ben geweest die gepost heeft en ik niet mijn adres aan iemand anders heb gegeven?

RelarDevi

Re: He hoe zit dat nou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 10:12

Zit je vriendin dan ook op je naam?? Of op haar eigen?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 10:18

Het ligt er idd aan of je op je eigen naam bent ingelogt,
als dat zo is dan is er niets aan de hand Lachen

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 11:10

@ Moonchloe/Mas: ik bij haar op de computer op mijn eigen naam.
Maar het is allebei geen antwoord op mijn vraag, want ik begrijp ook wel dat als ik op me eigen naam zit er niets aan de hand is Knipoog
Je hoort steeds meer dat er gehackt word enz, de mods kunnen dan zien dat het op de computer met dat LP?adres is.
Alleen als ik bij mijn vriendin of op me werk zit heb ik toch een ander LP-adres dus kunnen zij toch nooit controleren of ik gehackt ben of er zelf achter zit....

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:15

Dat klopt idd, dat is ook niet of nauwelijks te controleren denk ik zo...
Al is het natuurlijk wel te zien aan manier van posten etc, maar verder denk ik dat dit moeilijk na te gaan is.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:06

het is IP Tong uitsteken
Ik zit wel vaker op bokt op andere computers (andere IP adressen, soms ook bij andere bokkers thuis (of zelfde school = zelfde IP) )
Maar dat is helemaal niet erg zolang je op je eigen account bokt en er geen bewijs is dat er 2 accounts zijn van 1 persoon.

Er staat volgens mij wel in de reglementen dat als er bijv 5 mensen in 1 huis bokken, dat het wel slim is om even door te geven aan mods zodat ze er rekening mee kunnen houden Knipoog

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:44

Enige graadmeter in dat geval is volgens mij: Je schrijfstijl + de informatie die je over jezelf geeft.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 15:40

Ze zullen daar ongetwijfeld hun manieren voor hebben om dit te controleren. (Denk ook maar aan de schaduwaccounts Knipoog)
Zolang jij netjes op je eigen naam Bokt en op vreemde computers weer uitlogt, is er niets aan de hand.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 12:15

Wat Turdusmerula hierboven zit klopt Lachen

Op het moment dat je gewoon gebruik maakt van de site op verschillende computers die ook gebruikt worden door anderen, is er niets aan de hand en kijken we niet eens naar de IP adressen. Pas als er met accounts geklooid wordt of we rare dingen vermoeden gaan we verder kijken.