Zoeken op gebruikersnaam uitzetten???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Marlis_

Zoeken op gebruikersnaam uitzetten???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 15:35

Af en toe ben ik benieuwd of mensen die ik ken wat geplaatst hebben. Ik zoek dan ook geregeld op gebruikersnaam, of ik ga naar iemands profiel en klik daar op "zoek gebruikers berichten". Dit werkte altijd perfect, maar om de een of andere reden vind ik nu alleen nog berichten in 1 topic.
Ik dacht eerst dat diegene gewoon nergens anders iets geplaatst had (mensen hebben per slot van rekening weleens wat anders te doen dan Bokken), maar ik kwam ineens in andere topics wel berichtjes van haar tegen.

Kan je er zelf voor kiezen om dit uit te zetten ofzo? Of gaat er achter de schermen iets fout?

Odysseus

Re: Zoeken op gebruikersnaam uitzetten???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 17:08

De berichtjes staan op chronologische volgorde. Dus recenste berichtje bovenaan. Het kan zijn dat iemand de afgelopen 5 min. bijvoorbeeld 25 berichtjes in een discussie of een HKtopic heeft geplaatst en dan zie je een bladzijde met een-en-hetzelfde topic.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 22:52

Je kunt onderin ook kiezen voor toon onderwerpen ipv toon berichten dan krijg je de topics te zien waarin iemand gepost heeft.

_Marlis_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 09:31

Oh, ik voel me zo onnozel.... Bloos Frusty Gestoord Lips are sealed
Ik zat nog te kijken naar die volgorde, want ik had nog zoiets van "dat weet ik wel, maar dit berichtje hoort er echt tussen te staan". Dus ik op zoek naar het betreffende berichtje, voor de datum.
Het was even zoeken, maar ja! Daar was ie! Datum 8 oktober. Kijken bij de berichtjes bij zoeken: 2 oktober en 12 oktober. Dan had ie er toch echt tussen moet staan. Tot..... Ik nog eens goed keek.
In een topic van nu, heb ik op een link geklikt naar een verwant topic. Datzelfde topic speelde zich ook rond deze tijd af, alleen dan rond 2007.

Oh, wat voel ik me dom zeg Clown Gestoord
Sorry voor het topic, ik heb dus gewoon niet goed zitten kijken.......

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 10:10

Hahaha, dat hebben we allemaal wel eens. Haha!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 10:24

Ja idd,
Maar kun je die functie niet uit zetten?