Post maar half op scherm en banners door pagina's heen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JoanneArnhem

Post maar half op scherm en banners door pagina's heen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 14:15

Zo lekkere duidelijke titel ( Bloos ) maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.

Heb nu al een week of twee problemen met Bokt. Als ik in wil loggen moet ik eerst op het boktpaardje (banner) bovenaan drukken omdat ik het inlogscherm eronder niet te zien krijg. Doe ik dit dan kan ik wel verder. Niet het grootste probleem, maar wel irritant.

Ben ik posts aan het lezen in de huiskamer of op LZP krijg ik het onderscherm vaak door een post heen (onderscherm is voor mij de paginanummers en eventuele banners). Dan kan ik dus de helft van de posts niet lezen en moet ik een pagina terug en dan is het wel goed.

Foto's of stukken tekst worden de laatste tijd ook niet afgebeeld, waardoor ik soms mensen zie reageren en ik nergens terug kan vinden uit een post wat er gebeurd is. Dan ga ik ook maar een pagina terug en weer naar degene waar ik de helft van de tekst niet zag en dan is het wel goed.

Eerst dacht ik, OK, vervelend Joanne, maar niet zeuren, gaat vanzelf wel weer over. Maar nu vind ik het gewoon irritant worden en daarom dit topic.

Hebben meer mensen hier last van en wat zou ik eraan kunnen doen??

watdanhe

Re: Post maar half op scherm en banners door pagina's heen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 14:16

Bij mij doet bokt gewoon alles normaal, maar met dat inloggen weet ik neit, want ik sta gewoon automatisch ingelogd Knipoog

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:49

heb je al je cookies al eens weggeggooit, of evt. je browser terug zetten naar de originele instellingen.

ik denk dat het probleem bij jou PC ligt, en niet bij bokt..

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 12:22

Ik heb hier wel op hol geslagen banners door mijn beeldscherm heen. Ik heb de computer al opnieuw opgestart en mijn cookies al verwijderd, maar het gaat niet over.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 13:11

Cookies zijn hier ook niet de oplossing. Krijg regelmatig dit:
Afbeelding

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 13:43

Ik heb sinds vandaag daar ook last van Scheve mond

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:02

Ik krijg ook steeds dat wat Katja heeft geplaatst.

Érg vervelend vind ik het. Nagelbijten / Gniffelen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 22:49

ik heb er inderdaad ook last van sinds vanavond, ik stoor me er alleen niet heel erg aan Haha!

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 22:38

Ik heb ook wat katja heeft maar dan over mijn uitloggen en nieuwe berichten heen Scheve mond

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-08 11:55

Ik heb er ook nog steeds last van...Maar heb besloten me niet meer 'gek' te laten maken door mijn laptop of Bokt en ga gewoon netjes een pagina heen en terug... Haha!

Wat Katja heeft heb ik niet, het is bij mij zo dat ik geen inloggegevens krijg als ik Bokt opstart of halve pagina's onderaan omdat mijn paginanummers en post-reply erdoor heen komen....

Cookies zijn al verwijderd, maar heeft geen zin gehad...

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 17:46

oliebol waarom wil iedereen me toch altijd verwijderen? Wat heb ik misdaan? Haha!
Ik heb het trouwens ook. Het ziet er maar raar uit, zo half door het logo heen.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 15:36

Ik heb nu ook wat vreemd uitziende pagina's inderdaad, ook krijg ik als ik een profiel wil openen het lettertype in maatje koeieletter en staat er de volgende foutmelding bovenin:

[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_admin.php on line 2254: vsprintf() [function.vsprintf]: Too few arguments
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3910: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3345)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3912: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3345)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3913: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3345)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3914: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3345)