reacties in onnozele topics, kan er iets aan gedaan worden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

reacties in onnozele topics, kan er iets aan gedaan worden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 13:53

Steeds vaker zie ik ''reltopics'' voorbijkomen, of topics die leeg zijn...of topics met gewoon onzindingen.
leuk.. een grappemaker die ff een geintje wilt uithalen op bokt. moet kunnen toch?
ram op de temknop en klaar..
maar het gebeurt steeds vaker.

ik zie nu steeds vaker dat mensen dit soort topics gaan misbruiker, door erin te gaan dollen, grappen maken, of er zelf een vul-topic van maken... dan denk ik bij mezelf.. doe eens niet zo kinderachtig.

mag dit via de regels?
ik meende dat er gewoon getemt moet worden, en daarmee klaar?
ik kan me er zelf soms best aan irriteren, en vervolgens als ik heb getemt (en meerdere met mij) is het topic weg, en dezelfde mensen kom ik gewoon een volgende keer weer tegen...

ondertussen lopen deze mensen ook te zeuren dat een rel/vete topic niet optijd op slot gaat, dat de mods niet opschieten.
zie als voorbeeld :
citaat schreef:
Jolliegirl schreef:
jongens. doe even normaal zeg!
Jullie zeuren zeker nooit dat bokt verziekt wordt??

TEM gewoon.. en daarmee basta... geef dit soort mensen geen aandacht.. komop hey!

hallo!! er is al 2x getemd!! kunnen wij niks aan doen dat de moddies nog slapen.

citaat schreef:
Omdat de mod's waarschijnlijk iets anders te doen hebben? Ze kunnen niet meteen reageren, dat is niet zo onlogisch toch.

en dat bokt zo verziekt wordt.. maar.. ondertussen zijn ze zelf evenhard bezig met bokt te verzieken.

ben benieuwd of dit toegestaan is, en of het ook bij een slotje blijft, of dat er hier uiteindelijk ook echt waarschuwingen voor gegeven worden?

Even ter duidelijkheid, ben gewoon benieuwd hoe en wat, de voorgaande topics temde ik gewoon, en negeerde de boel. maar ik vind het erg zonde dat ik het steeds vaker tegenkom.

Nikki__

Re: reacties in onnozele topics, kan er iets aan gedaan worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:02

Ach, ik kan me er niet zo druk om maken.
Wel krijg ik jeuk in mn handen als er dan bokkers dingen gaan zeggen als; Er is al getemd je mag dus niet meer reageren.
Of iets in die trant. Bokt is een open forum en iedereen mag zelf bepalen waar of wat die reageert.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:09

Eens met Nikki_ ik stoor me hier ook niet aan, schenk dat soort topics geen aandacht of tem eventueel, de mods doen de rest vanzelf wel, denk ik dan. Ik vind ook de reacties als 'ik ga temmen' of '*temt* heel vervelend, zie de toegevoegde waarde hier niet zozeer van in...
En of die reacties 'mogen' in een reltopic, lijkt me niet nee, vandaar dat ze gesloten worden en er weleens een OWtje wordt uitgedeeld. Wat wil je er verder nog aan doen behalve temmen? Er moet toch een mod komen kijken om het topic te sluiten oid, en die zijn er niet altijd even snel bij, ze kunnen nu eenmaal niet 24/7 op bokt zitten Knipoog
Laatst bijgewerkt door Mars op 12-10-08 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 15:11

Ook eens met nikki, dit zou je dan eignelijk ook zien als een nutteloze reactie.. is ook zo.. Maar hé, er moet toch ook lol gemaakt worden in het leven? Sirrieuzieteid altijd maar is ook zo saai!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 16:21

het gaat mij er neit om of de mods snel zijn of niet, dat komt wel
ik heb een andere mod gevraagd het betreffende topic te bekijken, deze is netjes op slot gedaan.

als mensen dan lopen te zeiken dat de mods neit snel genoeg zijn.. komop zoek er dan even een op die online is , en pb die even.

tuurlijk moet er lol gemaakt worden Knipoog maar soms kunnen mensen te ver gaan. de mods doen al zoveel voor bokt, ga ze dan niet lopen afkatten.. dáár kan ik neit tegen. en ik vind best dat daar eens OW's voor uitgedeeld mogen worden.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 16:24

Ik stoor me er wel aan. Topics zonder nut wat onderling nog eens uitmondt in ruzie, rellen of gezamenlijk anderen uitlachen. Waarom reageer je in dit soort topics? Dan geef je de TS weer een duwtje in de goede richting om vooral zo verder te gaan..

Zolang je weet dat er getemd is, waarom dan nog reageren in zo'n topic waar niks in staat? Doet mij altijd een beetje denken aan berichtjes verzamelen voor je berichtenaantal..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 16:31

BrittKitt schreef:
Ik stoor me er wel aan. Topics zonder nut wat onderling nog eens uitmondt in ruzie, rellen of gezamenlijk anderen uitlachen. Waarom reageer je in dit soort topics? Dan geef je de TS weer een duwtje in de goede richting om vooral zo verder te gaan..

Zolang je weet dat er getemd is, waarom dan nog reageren in zo'n topic waar niks in staat? Doet mij altijd een beetje denken aan berichtjes verzamelen voor je berichtenaantal..

hee da's nog eens een goede tip Knipoog
hhaha nee, berichtenaantal boeit me helemaal niets.
als dit op mij sloeg iig Knipoog

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 16:33

Nee sloeg niet op jou, slaat op al die mensen die blijven reageren in zo'n topic terwijl de zin en het nut van het topic niet eens meer terug te vinden is.

Zelfde als in reltopics op HAW van minishets met volwassenen er op oid, 9 pagina's aan hetzelfde gemekker tot het uiteindelijk wordt gesloten. Waar zijn die 9 pagina's commentaar goed voor? Hou de eer aan jezelf en wacht gewoon tot het topic gesloten wordt Nagelbijten / Gniffelen (jammer dat mn theorie nou niet meer geld, in HAW tellen je berichten niet mee Huilen van het lachen )

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 16:37

ja idd, appart Huilen van het lachen

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 16:43

ik ben normaal gesproken een serieus persoon op bokt, maar ik kwam toevallig de topic tegen waar ts het over heeft. de verwijder topic( is ondertussen gesloten) ik dacht he wat is dit voor iets raars? dus ik plaatste ook ff iets. van het 1 kwam het ander ( helemaal niet met bewuste opzet) en de 1 na de andere flauwekul opmerking werd geplaatst. eigenlijk had ik grootste lol erom.er was al getemd dus ik had zoiets van ach dit duurt een paar minuten en dan word de topic wel verwijderd. maar nee het ging maar door... gelukkig is bokt er voor iedereen en heeft iedereen vrij heid van meningsuiting. maar ts, vind dat je het een beetje overdrijft. ( is mijn mening hoor) een beetje lol moet kunnen af en toe.... en deze topic viel best nog wel mee. opmerking van mij zoals moddies slapen nog was gewoon grappig bedoeld. maar er zijn ook alleen serieuse mensen hier op bokt. nou voor deze mensen dan sorry dat wij in deze topic zijn blijven reageren. het was gewoon grappig en ik rolde er in voordat ik er erg in had.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 16:46

Ik denk dat het topic wat jij bedoelt gewoon een ongelukje was. Kan wel eens gebeuren. Voor de rest negeer ik andere topics gewoon.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 17:31

LovingTweety schreef:
Ik denk dat het topic wat jij bedoelt gewoon een ongelukje was. Kan wel eens gebeuren. Voor de rest negeer ik andere topics gewoon.

het gaat me neit alleen om dat topic Knipoog
het topic was mischien een ongelukje, maar die domme reacties erin.. komop hoe oud is iedereen..

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 17:34

oke ff opbiechten..... ik begin wel, aarzel aarzel, nou vooruit, ik ben 42

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 17:36

criollolover schreef:
oke ff opbiechten..... ik begin wel, aarzel aarzel, nou vooruit, ik ben 42

ik zie jou reactie hierboven net staan. je rolt erin mee voor je er erg in hebt.
maar iemand had ook even een online mod kunnen pb-en, zoals ik gedaan heb.
deze topics komen naar mijn mening veel te vaak voor de laatste tijd.

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 17:49

Ik stoor me er niet aan. Als er een 'onnozel topic' is, en er wordt getemd, dan is er de ene keer heel snel een mod bij, en de andere keer kan het wel een paar uur duren. In de tussentijd kan ik me kapot lachen om de onnozele reacties die in het onnozele topic geplaatst worden.

Je hóeft niet de reacties te lezen toch? Knipoog
Laatst bijgewerkt door Jukurensha op 12-10-08 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 17:49

ehm ja het is maar waar je je druk om kan maken.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 17:52

Eens met Jukurensha. Ik kan er wel om lachen. Dat topic staat er dan toch al.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:02

Hou er in elk geval rekening mee dat de moderators natuurlijk ook nog een ander leven hebben naast bokt! Als er getemd wordt kan het dus even duren voor er word ingegrepen.
Trouwens als je ziet dat er is getemd, reageer dan niet meer in zo'n topic. Het is net als de programma's op TV als je het niet leuk vind zit er een knop op!!

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 18:35

Van een mug een olifant maken is ook een vak TS.
De bokkers nemen de mod's niks kwalijk, maken er alleen een grapje over. En als jij het topic door had gelezen, had je gezien dat er al getemt was en was jouw reactie geheel overbodig.

Maak je er toch niet zo druk om.
Niet alles zo serieus nemen.

Ik heb het topic doorgelezen en daarvoor werd ookal voor de grap gezegd; denk dat de mod's nog liggen te slapen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 18:52

Nikki__ schreef:
Van een mug een olifant maken is ook een vak TS.
De bokkers nemen de mod's niks kwalijk, maken er alleen een grapje over. En als jij het topic door had gelezen, had je gezien dat er al getemt was en was jouw reactie geheel overbodig.

Maak je er toch niet zo druk om.
Niet alles zo serieus nemen.

Ik heb het topic doorgelezen en daarvoor werd ookal voor de grap gezegd; denk dat de mod's nog liggen te slapen.

lees even iets beter Knipoog
het gaat niet alleen om dit topic, maar dit topic gaf mij het idee een topic te openen Haha!
vond het nogal kinderachtig .

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 19:13

Volgens mij heb ik goed gelezen hoor.
Want het gaat erom dat je je er aan ergert dat de bokkers zo'n topic opvullen.
Daarna vind je het vervelend dat de Mod's, ik citeer:

Citaat:
maar soms kunnen mensen te ver gaan. de mods doen al zoveel voor bokt, ga ze dan niet lopen afkatten.. dáár kan ik neit tegen. en ik vind best dat daar eens OW's voor uitgedeeld mogen worden.

Dus dat heeft dan weer niks te maken met het topicvullen.
Én daar was mijn reactie op. Dat ze de mods niet af aan het katten zijn. Komop zeg!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 19:32

Nikki__ schreef:
Volgens mij heb ik goed gelezen hoor.
Want het gaat erom dat je je er aan ergert dat de bokkers zo'n topic opvullen.
Daarna vind je het vervelend dat de Mod's, ik citeer:

Citaat:
maar soms kunnen mensen te ver gaan. de mods doen al zoveel voor bokt, ga ze dan niet lopen afkatten.. dáár kan ik neit tegen. en ik vind best dat daar eens OW's voor uitgedeeld mogen worden.

Dus dat heeft dan weer niks te maken met het topicvullen.
Én daar was mijn reactie op. Dat ze de mods niet af aan het katten zijn. Komop zeg!

ALLES lezen aub...

Steeds vaker zie ik ''reltopics'' voorbijkomen, of topics die leeg zijn...of topics met gewoon onzindingen.

mardjai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 19:44

ook ik als 36 jarige heb in het "verwijder" topic gereageert, en er werdt een dolletje onderling gemaakt, moet kunnen in mijn ogen, Dit vindt ik eigelijk ook een zinloos topic Clown

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 20:26

mardjai schreef:
ook ik als 36 jarige heb in het "verwijder" topic gereageert, en er werdt een dolletje onderling gemaakt, moet kunnen in mijn ogen, Dit vindt ik eigelijk ook een zinloos topic Clown

kan je ook een reden geven waarom?

jullie hebben het nu allemaal over het verweider topic.
dáár gaat dit niet eens over, dat topic was een BIJzaak Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 20:35

Mag er niet meer gedolt worden? Moet het altijd zo serieus zijn, en al dat getem.... Boos!