Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Apple schreef:Denk niet dat je zo direct kunt zeggen dat ten gevolge van de nieuwe regels ITP en HAW minder bezocht worden. De fototopics staan nu meer verspreid over het forum. Er zijn meer fotofora voor verschillende disciplines, terwijl dit eerst altijd op ITP/HAW stond.
Apple schreef:Nu ben ik geen mod van HAW, maar volgens mij kan commentaar ook positief zijn
. Als alles er dus prima uit ziet dan kan dat toch ook genoemd worden? Commentaar hoeft niet altijd negatief te zijn toch?
__Laura schreef:Jammer genoeg is HAW er niet meer voor de leuk, maar voor rijtechnisch commentaar en niets anders..
sjorsie schreef:__Laura schreef:Jammer genoeg is HAW er niet meer voor de leuk, maar voor rijtechnisch commentaar en niets anders..
Toch jammer, de meeste mensen openen toch volgens mij een topic omdat ze trots zijn op hun paard en dat mag nu dus niet meer gezegd worden.
Goldie schreef:Ik kom zelf sinds de nieuwe regels ook nog maar weinig op ITP en HAW, wat je post wordt toch verwijderd dus het heeft imo geen zin meer om te reageren
sjorsie schreef:__Laura schreef:Jammer genoeg is HAW er niet meer voor de leuk, maar voor rijtechnisch commentaar en niets anders..
Toch jammer, de meeste mensen openen toch volgens mij een topic omdat ze trots zijn op hun paard en dat mag nu dus niet meer gezegd worden.