ITP en HAW Minder bezocht en gereageerd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Kimmm

ITP en HAW Minder bezocht en gereageerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 17:20

Hello,

Het valt me eigenlijk op dat sinds de nieuwe regels er zijn.
Er onwijs weinig reacties gegeven worden bij ITP EN HAW.
Normaal gesproken was altijd de eerst bladzijde van HAW of ITP Helemaal vol met reacties van vandaag .
Als ik nu weer is kijk staan er reacties van gisteren tussen.
Terwijl zover ik me altijd kan herinderen dat juist HAW en ITP enorm hard liepen en reactie eigenlijk van vandaag alleen maar op de eerste pagina staat / stond.

Ligt het nu aan mij of valt het meerdere mensen op ?

secricible

Re: ITP en HAW Minder bezocht en gereageerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 23:14

ik geloof het meteen. Ik zie dat ik zelf ook minder naar deze forums ga, vanwege alle wijzigingen in de regels. Ik kijk vaak, maar doe verder niets.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 00:10

op haw reageer ik helemaal niet meer, omdat je vanwege de nieuwe regels vaak echt onzinnig commentaar erbij moet slepen (soms is er weinig op een combinatie aan te merken, of moet ik een ZZ ruiter dan zeker commentaar gaan geven terwijl ik zelf t niveau niet rijd..) terwijl ik de ts dan eigenlijk alleen een complimentje wil geven met het rijden of het paard.

En idd ook ik kijk meer dan dat ik nog wat post, op itp dan wel nog Lachen

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 12:17

Ik ook bij beide niets meer, ik keek af en toe wel. Maar vind het geen leuk forum meer...
Maarja wat moet je zeggen, als je zegt dat je het een leuke combinatie vind, loopt er leuk bij blablabla wordt je reactie gewist.
Ik vind het persoonlijk juist leuk om ook zulke positieve reacties te mogen ontvangen, maar overal moet kritiek bij Slapen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 12:30

idd vond het eerst heel leuk om bij bekenden te kijken en wat te plaatsen maar sinds dat er ook kritiek bij moet doe ik het een stuk minder Lachen

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 12:32

ik vind het ook opvallend,
ik reageer ook bijna niet meer,
vaak zijn er echt super combinaties en dan moet je toch commentaar erbij zetten,en als je zegt dat je ze goed vind en weinig commentaar hebt dan word je reactie meten verwijderd.

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 12:33

Je mag gewoon geen reactie meer plaatsen op HAW zonder dat je kritiek geeft, en zeg nou zelf, hoe kan ik comentaar op iemand die bv ZZ rijd ? Kijk wel nog heel veel Lachen .

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 12:35

Denk niet dat je zo direct kunt zeggen dat ten gevolge van de nieuwe regels ITP en HAW minder bezocht worden. De fototopics staan nu meer verspreid over het forum. Er zijn meer fotofora voor verschillende disciplines, terwijl dit eerst altijd op ITP/HAW stond.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 14:15

Ik dacht dus dat het aan mij lag maar naar mijn gevoel is dat dus niet zo.
Ikvind het inderdaaad ook belachelijk dat je alleen maar kritiek en tips mag leveren en niet simpel een compliment.

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:20

Tsja, ik vind het sowieso heel moeilijk om commentaar te geven aan de hand van foto's. En inderdaad is het HAW forum gewoon irritant aan het worden. Als je wilt reageren, zit je gewoon te zoeken naar iets om iets over te zeggen.. Dus is het enige dat je krijgt "maar denk wel aan je voeten" .. Dat vind ik altijd zo dom staan, om eerlijk te zijn ^^;. Dus ja, foto's kijken doe ik er nog wel.. Maar reageren, eigenlijk niet. De enige HAW topics die nu nog over de 2 pagina's komen, zijn de topics waarin de ruiter iets enorm storends doet en half bokt het nodig vind om daar commentaar op te geven.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 14:21

omdat waarschijnlijk de enigste topics zijn waar je commentaar niet gewist wordt.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:24

Apple schreef:
Denk niet dat je zo direct kunt zeggen dat ten gevolge van de nieuwe regels ITP en HAW minder bezocht worden. De fototopics staan nu meer verspreid over het forum. Er zijn meer fotofora voor verschillende disciplines, terwijl dit eerst altijd op ITP/HAW stond.

Maar er wordt wel minder gereageerd, ik merk dit ook aan mezelf. Dit is omdat ik niet altijd wat aan te merken heb, of het is al vermeld.
Ik vind het soms wel fijn om te kunnen reageren met: Jullie zijn een leuke combinatie of het ziet er goed uit. Maar met de nieuwe regels gaat dat niet meer. Zo doende kijk ik ook bijna niet meer op HAW.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:33

Nu ben ik geen mod van HAW Clown , maar volgens mij kan commentaar ook positief zijn Lachen. Als alles er dus prima uit ziet dan kan dat toch ook genoemd worden? Commentaar hoeft niet altijd negatief te zijn toch?

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:36

ik kijk er weinig en reageer ook eigenlijk niet. je kunt bijna niet meer reageren daar. als je iets herhaald of geen 'nuttig' commentaar geeft wordt je bericht meteen weer verwijderd. ik vind het niks meer aan zo....

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:38

Je mag haast niets meer zeggen, niet dat het een leuk paard is en ook niet dat de ruiter er als een krant opzit dus ja dan word het moeilijk om nog wat te zeggen, de eerste posten geven dan het commentaar eigenlijk wel en als het om bv een subtop ruiter gaat, heb je gewoon helemaal geen idee meer wat te zeggen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:41

Apple schreef:
Nu ben ik geen mod van HAW Clown , maar volgens mij kan commentaar ook positief zijn Lachen. Als alles er dus prima uit ziet dan kan dat toch ook genoemd worden? Commentaar hoeft niet altijd negatief te zijn toch?

Even naar HAW geweest...

Nog steeds zijn alleen reacties waarin ingegaan wordt op het rijtechnische plaatje toegestaan op HAW.
--
HAW is een forum waar mensen foto's plaatsen als ze rijtechnisch commentaar willen. Houdt daar rekening mee in je commentaar: een reactie met alleen maar 'Wow, wat een prachtig paard heb je" is niet de bedoeling

Onliners/smilies kan ik me nog wel in vinden, maar zo'n reactie vind ik ook leuk om is te ontvangen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:42

Jammer genoeg is HAW er niet meer voor de leuk, maar voor rijtechnisch commentaar en niets anders..

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 14:44

Ik vind het persoonlijk erg jammer.
Neeem aan dat je je rijfoto`s niet alleen maar daarvoor laat zien maar ook omdat je ergens trots op bent.
Lijkt mij.

Nu krijg je alleen maar topics inderdaad als er iets fout is , of ergens commentaar op gegeven kan worden , dan heb nu gelijk een topic met 4 paar pagina`s (bijwijze van ) met commentaar. ( vaak alleen maar op dezelfde puntjes.
En juist in zulke situaties is een compliment vaak ook goud waard voor zo`n ts.
Laatst bijgewerkt door _Kimmm op 05-10-08 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:44

__Laura schreef:
Jammer genoeg is HAW er niet meer voor de leuk, maar voor rijtechnisch commentaar en niets anders..

Toch jammer, de meeste mensen openen toch volgens mij een topic omdat ze trots zijn op hun paard en dat mag nu dus niet meer gezegd worden.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:46

Ik kom zelf sinds de nieuwe regels ook nog maar weinig op ITP en HAW, wat je post wordt toch verwijderd dus het heeft imo geen zin meer om te reageren Clown

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-08 14:46

sjorsie schreef:
__Laura schreef:

Toch jammer, de meeste mensen openen toch volgens mij een topic omdat ze trots zijn op hun paard en dat mag nu dus niet meer gezegd worden.

En uit eindelijk word het niet meer getoond ben ik bang voor.
Niet meer zoals "vroeger"

en dat zou toch beteken. Dat bokt de grootste paardenforum van de benelux niet meer zo leuk is als dat het was. Bloos
Laatst bijgewerkt door _Kimmm op 05-10-08 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:47

Goldie schreef:
Ik kom zelf sinds de nieuwe regels ook nog maar weinig op ITP en HAW, wat je post wordt toch verwijderd dus het heeft imo geen zin meer om te reageren Clown

Idd zeg je iets aardigs, word het verwijderd en krijg je een PB dat je zo niet mag posten, laat maar denk ik dan.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:50

Als je trots bent op je paard en gewoon leuke rijfoto's wilt plaatsen dan kan dit voor zover ik weet op ITP Lachen. En daar kunnen ook gewoon de 'goh wat een leuke combi' reacties Lachen.

Ik denk dat je HAW beter kunt gaan zien als een soort 'RT-P met foto's'. Als je rijtechnisch advies wilt hebben en dat wilt ondersteunen met foto's dan is HAW de aangewezen plek Lachen. Of als je vooruitgang wilt laten zien tov de vorige keer.

Wil je gewoon je paard laten zien al dan niet onder het zadel, dan is ITP beter Lachen.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:51

Ik kom ook niet meer op HAW nadat mijn berichtjes werden verwijderd omdat ik iets zei wat al gezegd was of omdat ik berichjtes plaatste met idd: wat een leuk paard! Ik weet dat het de regels zijn maar ik heb nu geen zin meer omte kijken en al zeker niet om te reageren. En zelf plaatsen al helemaal niet want er kijkt toch bijna niemand meer.

@Apple, positieve berichten worden ook verwijderd hoor omdat ze te weinig informatief op onderbouwd zouden zijn.
Echt niet leuk meer.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:53

sjorsie schreef:
__Laura schreef:

Ja vind ik dus ook!

@Apple; Als ik buitenritfoto's of 'ditismijnverzorgpaard' foto's wil zien, dan kijk ik op itp. Niet voor rijfoto's, omdat je dan moet gaan zoeken naar @ work titels.
Vind het onhandig & niet meer zo leuk als eerder..