Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met UniqueM ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jacimatho

Berichten: 9608
Geregistreerd: 20-10-04

Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met UniqueM ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-08 21:59

Een tijdje terug heeft UniqueM hier op bokt een advertentie geplaatst waarin hij o.a. een halster te koop aanbood.

De transactie met bokker Bonzwa is niet naar wens verlopen. Bonzwa heeft het halster van UniqueM gekocht, het geld is overgemaakt, maar het halster is nooit aangekomen, ondanks meerdere beloften daartoe. Ondanks herhaaldelijke pogingen om tot een oplossing te komen voor dit probleem, heeft UniqueM helaas geen gehoor gegeven aan ons verzoek om dit op een nette manier op te lossen.

Zijn er meerdere mensen die ooit iets van UniqueM gekocht hebben en dat niet hebben ontvangen? Of zijn er mensen met meer informatie? Stuur dan een pb.

Dit topic is niet bedoeld om te speculeren of deze bokker wel of niet eerlijk is. Dit topic is bedoeld om meer informatie te krijgen. Offtopic reacties zullen worden verwijderd.

Sence

Berichten: 9821
Geregistreerd: 13-03-06

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met UniqueM ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-08 22:16

Ik heb een aantal keer gevraagt naar foto's van een hoofdstel. Steeds werd me beloofd wanneer ik de foto's te zien zou krijgen, maar het werd steeds weer uitgesteld. Deze persoon wou ook dat hoofdstel ruilen tegen iets wat ik te koop had staan. Omdat ik nooit foto's heb gezien en wat vage reacties kreeg, heb ik maar niet geruilt.

In het begin kreeg ik best wat pm's, daarna was het ineens opgehouden.