Off topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cookies

Off topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-08 14:23

Ik zit me rot te ergeren aan al die mensen die allerlei offtopic reacties hebben. En dan vooral in verkoop topics. "goh, net niet mijn kleur", "hmm, mijn maat niet jammer" "nou als ik het geld had dan wist ik het wel"
Kijk nou eens naar het topic in commercieel, over hulp gezocht bij renpaarden in Australie. "Goh leuk, maar ik kan pas over anderhalf jaar." Bel me over 5 maanden maar een keer."

Denken mensen nou werkelijk dat iemand op dit soort commentaar zit te wachten? Koe Of ben ik nou gewoon een muggenzifter?

Dunno

Re: Off topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 14:27

Sommige reacties zijn idd uhm wat je zegt niet nodig...
Heb dr zelf soms ook wel 'n handje aan Bloos maar ligt eraan waar 't over en om gaat..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 14:29

ik heb die ts-er gepb't dak graag zou willen, maar nu niet kan. of er in later stadium nog belang bij is.

dit is idd offtopic, en dat doe ik via pb, en niet in een topic Lachen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 14:30

Ja ik ken het Nagelbijten / Gniffelen
Al zit ik zelf niet knap veel op EA maar als ik je voorbeelden al lees kan ik me je irritatie goed voorstellen,...
Ik denk dat er zelf niet altijd veel aan gedaan kan worden,...
Je kunt erop temmen maar tegengaan doe je het nooit ben ik bang!

Er zijn altijd mensen die hun tijd verdoen aan dergelijke dingen of graag hun berichtenaantal omhoog krikken Dromen

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 14:50

Als jullie deze offtopic reacties zien, dan graag erop temmen, als het namelijk niet van toepassing is worden offtopic reacties verwijderd op EA Ja .