Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naadje24 schreef:Nee hoor ik hou het wel voor gezien..Mag de MOD uit gaan zoeken
chiqa omdat de tegenpartij zich er ook niet bij neerlegd..kan je ook tegen hun zeggen
maar ik bij deze nu wel...
naadje24 schreef:Maar ik denk dat ik daar toch te koppig en te trots voor ben
katiavl schreef:zo heb ik dat met chiqa ook gehad en nu komen we weer lekker met elkaar overeen.
russel schreef:Mod ben je omdat je dat wilt, heb je geen zin in al die tijd op bokt te moeten zitten, meldt je je niet aan als mod. Kijk eens hoevelen elke dag uren en uren online zijn, mod zijn is dan geen straf, eigen keuze.
russel schreef:Een echte of eentje van de buren, vrienden, opgezette...
katiavl schreef:russel schreef:Een echte of eentje van de buren, vrienden, opgezette...
Wat is dat nou voor een reactie, snap er niks van.
Dus omdat iemand tegen de argumenten is weet hij of zij niks van honden houden.
Laat daar nou de problemen van komen, snel veroordelen is in die topic snel gedaan. En dan krijg je mensen die maar vanalles zitten roepen maar nie naar elkaar luisteren
Chiqa schreef:naadje24 schreef:Nee hoor ik hou het wel voor gezien..Mag de MOD uit gaan zoeken
chiqa omdat de tegenpartij zich er ook niet bij neerlegd..kan je ook tegen hun zeggen
maar ik bij deze nu wel...
Waarom moet de mod het uitzoeken? Waarom niet de eer aan jezelf? Heb je ook geen mod meer nodig....
katiavl schreef:russel schreef:Een echte of eentje van de buren, vrienden, opgezette...
Wat is dat nou voor een reactie, snap er niks van.
Dus omdat iemand tegen de argumenten is weet hij of zij niks van honden houden.
Laat daar nou de problemen van komen, snel veroordelen is in die topic snel gedaan. En dan krijg je mensen die maar vanalles zitten roepen maar nie naar elkaar luisteren