Cyntje schreef:Het is de bedoeling dat we 3500,- halen... ipv 5000
Nou die halen we ook niet denk ik. Maar het bedrag dat nodig is omhoog gegaan naar 5000€.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Het is de bedoeling dat we 3500,- halen... ipv 5000
liannes schreef:waar staat de stand inmiddels op??
kan iemand die me vertellen??
Leo_American schreef:Ik vond jouw reactie al zo vaag ninja2! Maar nu begrijp ik dat de post van Bart verdwenen is?
Wel super dat er al zo veel geld binnengekomen is! Die 3500 moet gehaald kunnen worden toch? Snap alleen niet waarom er over 5000 gesproken wordt nu..
Laten we hopen dat iedereen nu ontopic kan blijven en dat er niet steeds van die kinderachtige opmerkingen worden geplaatst
Mickey schreef:Wat een ontzettend kinderachtig en respectloos gedoe van een aantal bokkers hier zeg.
Bah! wat valt me dat tegen.
Als Bart post dat ie even de mogelijkheid niet ziet om een tussenstand te geven wegens familie-omstandigheden. Kun je toch wel even een beetje respect opbrengen in plaats van als een klein kind te zeggen dat je het allemaal niet geloofd en dat Bart aan het "jokkenbrokken" zou zijn.
Daarbij geef je altijd aan het zou goed te weten Bas232, je weet toch altijd alles zou goed wat Bart betreft? Dan snap ik echt niet waar je het lef vandaan haalt nu zo respectloos te reageren als Bart zegt dat hij wegens familieomstandigheden iets niet kan doen. Als jij alles zou goed weet, weet je ook dat familieomstandigheden ernstig kunnen zijn.
Daarbij lijkt het nooit goed te zijn. Want als Bart niets had laten weten was het niet goed geweest en had hij geen interesse getoond. Nu heeft hij wel iets gezegd en zou hij te lui zijn om die tussenstand te geven. Kom op zeg.
Bas232 schreef:Ik weet niets van Bart, enkel wat van de hardware van zijn servers.
Ondertussen heb ik begrepen van een andere Bokker dat z'n schoonmoeder overleden is, gecondoleerd Bart.
Had ik dat eerder geweten of vernomen had ik zeker niet zo gereageerd.
avanti4ever schreef:vindt t netjes dat je dat zegt bas ,maar je kan ook in t vervolg zowie zo minder 'aanvallend' reageren;)
Cyntje schreef:
Dat noem je nou familie-omstandigheden Bas