Jorie schreef:Bart leest gewoon mee...kreeg een PB dat ie een stuk waarin ik teveel gequiot had verwijdert had........dusse...hij is er wel!!!!ja wat denk jij nou hij heeft ook eens een lolletje
Ik heb ook een pb gekregen van Bart, mijn werd verwijderd, blijkbaar mag een smileytje als bericht niet?
O, dus ook?? Ik had gequiot en er hahahahaha onder gezet...Of was dat een geheimtaal om mij duidelijk te maken dat ik een setje gewonnen heb????
Ik moet gaan, wil iemand me PB'en als er iets bekend is?Anders moet ik weer heel het topic doorspitten
Conclusie na de 20 pagina's van vanochtend? Heb geen zin om ze allemaal meer te lezen.....Wat is er nou aan de hand?????
LuvdaTossa schreef:Conclusie na de 20 pagina's van vanochtend? Heb geen zin om ze allemaal meer te lezen.....Wat is er nou aan de hand?????We weten nog niks meer, dan vanochtend...dus je hebt niks gemist
Pff, Ik heb dit hele topic gevolgd. En ik had me ook aangemeld..Maar ik vind dit nu wel behoorlijk irritant worden.. >;)
fenja schreef:ow dus er is nog niemand zo'n setje toebedeeldals er een setje toebedeeld word als het vannacht pas bekend gemaakt wordt, zou iemand me even willen bellen
Haha dus heb helemaal niets gemist Gelukkig maar en hoe zal het gaan tot morgenochtend? Ik blijf niet de hele nacht bokken
Het gaat allemaal goedkomen? Ik wil alleen weten wanneer het goed gaat komen (anders blijijijijijijijf ik hier maar hangen )