Na bijna een kwart eeuw,

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 19:43

deksel schreef:
Ik ben zeker geen bokker van het eerste uur maar zit toch al een groot deel van mijn leven op bokt. Ik herinner me een bokker die een verhaal schreef en deze per hoofdstuk o.i.d. in een topic postte. Het ging over een soort relatie tussen een oudere (Indiase?) man en een vrouw die helemaal into fashion was. Het staat me bij dat de schrijfster zelf iets van dekjes ontwierp voor Harry’s Horse. Ik weet niet meer of het verhaal nooit is afgeschreven of dat ik het zelf nooit heb afgelezen maar ben wel benieuwd hoe het zou zijn geeindigd :D.
Ik weet overigens niet meer wat de username was en of ze nog op Bokt zit.

Ja dat verhaal volgde ik ook!

Gast1230 @ [UK] [VER]Genieten

Even gezocht op "Espresso Martini" want ik herinnerde me dat dit drankje gedronken werd in het verhaal :))

prompter

Re: Na bijna een kwart eeuw,

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 19:45

Oh is zij ook op anoniem? Jammer, waren prachtige verhalen :j

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 19:45

prompter schreef:
Cinnepin schreef:
suleilitha, praat me er niet van, Wat heb ik een dreigende pbtjes van haar gehad zeg...

Echt? Dat vind ik wel kwalijk :

Ja, wij konden het niet zo vinden. Toen ik hoorde dat alles van haar gelogen was, was ik ook best ff in shock.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 19:49

Ik kon niet zo goed tegen haar "medische " adviezen en daarom had ik haar op foei dus is het me eigenlijk niet opgevallen. Maar nu je het schrijft realiseer ik me ook dat ze niet meer voorbij komt.

Van Suleithia kan ik me bijzonder weinig herinneren. Sjuimpje daarentegen weet ik nog wel heel goed.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 20:32

Ohja ook een bekende naam Sjuimpje

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 21:08

Sjuimpje met haar prachtige paarden en setjes en die zelfs een karrenpaard nog goed aan het lopen kreeg!!!

Anoukkie viel voor mij ook wel een beetje in hetzelfde genre….

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 21:30

Had Smeetjoew niet ook een paar waanzinnig gave paarden?

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 21:39

Jasia schreef:
deksel schreef:
Ik ben zeker geen bokker van het eerste uur maar zit toch al een groot deel van mijn leven op bokt. Ik herinner me een bokker die een verhaal schreef en deze per hoofdstuk o.i.d. in een topic postte. Het ging over een soort relatie tussen een oudere (Indiase?) man en een vrouw die helemaal into fashion was. Het staat me bij dat de schrijfster zelf iets van dekjes ontwierp voor Harry’s Horse. Ik weet niet meer of het verhaal nooit is afgeschreven of dat ik het zelf nooit heb afgelezen maar ben wel benieuwd hoe het zou zijn geeindigd :D.

Even gezocht op "Espresso Martini" want ik herinnerde me dat dit drankje gedronken werd in het verhaal :))

Jaaaa die bedoel ik! Misschien ga ik het wel herlezen!!

prompter schreef:
Oh is zij ook op anoniem? Jammer, waren prachtige verhalen :j

Nee, zo te zien niet. De laatste die heeft gereageerd is anoniem.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 21:46

Wat een herinneringen zeg! Dat verhaal van Leestmee heeft bij mij ook wel veel indruk gemaakt.

En yellowfish, die kreeg leukemie. Weet iemand hoe het met haar gaat? Zat met haar en anderen in het hilarische vrijgezelle boktmannen of knappe springruiters topic vroeger. Nog best wat vrienden aan overgehouden ook :+ :D

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 22:02

Bellatrix schreef:
Ja, dat was idd Liselot. :j

Hoe heette haar pony ook alweer? Iemand enig idee wat er met de pony gebeurd is?

Dan had je ook nog het verhaal van iemand die een minipony drachtig had en bij haar in het tuinhuis in de achtertuin hield. Als ik me goed herinner waren ze samen zwanger/drachtig en heeft zij (of de pony ook weet ik niet meer zeker) een miskraam gehad. Heette het veulen niet iets van Nine ofzo?

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 22:11

Buck? Die is overleden.

Ze had nog wel een andere pony, of bedoel je die?

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 22:21

Buck ja! Ach wat jammer dat hij is overleden. Super knappe pony vond ik om te zien.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 22:23

Buck was toch eerder overleden dan Liselotte zelf? Ik meen zelfs dat dat haar de das om gedaan heeft? Om het even zo onsympathiek te zeggen

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 22:26

MizzMontana schreef:
Had Smeetjoew niet ook een paar waanzinnig gave paarden?

Smeetjoew (Esmee Gijtenbeek) had echt enorm toffe paarden, oa Easton is me bijgebleven. Zij woont nu in het buitenland en rijdt GP las ik.

Ik kan me persoonlijk nog goed herinneren dat Esmee hier bij (ik gok even rond 2006) ons een shoot van ons (verzorg)paard, niet heel lang nadat ze een bedrijfje als fotograaf had gestart. Kostte ook bijna geen scheet. Wij als eigenaar en verzorgers waren in extase van zulke mooie foto's. Maar als je kijkt in hoe korte tijd zij zich heeft ontwikkeld, naast het dagelijk meerdere paarden op hoog niveau en er staat me iets van bij dat ze op dat moment ook nog studeerde, is zij in korte tijd echt goede paardenfotograaf geworden, vind ik bewonderingswaardig +:)+

Afbeelding
Leg dit naast haar haar portfolio +/- 5 jaar later, echt zo'n mooie ontwikkeling.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 22:34

Rocamor schreef:
Buck? Die is overleden.

Amadeus.

Ik had in die periode veel contact met haar...zo triest allemaal.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 22:40

Shirley schreef:
Rocamor schreef:
Buck? Die is overleden.

Amadeus.

Ik had in die periode veel contact met haar...zo triest allemaal.

Oeh, nu weet ik even niet wie het was... waren het beiden (appel)schimmels met donkere manen?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 22:51

Amadeus was een schimmeltje, Buck een vosje.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 23:00

Jasia schreef:
deksel schreef:

Dat is van astridastrid, die heeft inmiddels een boek geschreven, en werkte zelf voor Harry's horse.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 23:03

Dan bedoelde ik Amadeus.

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 00:42

Ik heb nog maar een paar jaar een account, ooit aangemaakt uit verveling tijdens corona haha, en de laatste tijd ben ik ook niet meer actief, dus heb hier niks te zoeken. Maar was gewoon wat aan het meelezen en kwam toen dit topic tegen, en toen moest ik denken aan een topic dat ik ooit heb gelezen van een meisje van ik dacht 16? Haar vader was bij een sekte gegaan en zij moest daarin mee, uiteindelijk heeft hij daardoor ook haar pony verkocht en haar meegenomen naar het buitenland. Weet iemand hoe dit is afgelopen?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 05:26

Jasia schreef:
deksel schreef:

Oh ik wilde al gaan zoeken op "Prem" zoals die kerel heette..... ik zag altijd die vervelende TV-Prem voor me := Was wel interessant dat verhaal van in hoeverre het nu vanuit het leven geschreven was zeg maar :=

samissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 06:19

Mogge

Ik werd erop geattendeerd dat ik over de tong ging hier

Dus heb een heeeeel, heeeeeel oud profiel van mijn kind met toestemming afgestoft en meld me even.

Hoi allemaal!

Leuk om te lezen dat er nog na al die jaren over me geschreven wordt.

Mijn leven is sinds Bokt mijn bijdragen niet meer leuk vond wel heel erg verandert.

Volgens mij ben ik in 2011 ofzo geband omdat ik 3 keer een rode kaart had gekregen...

Daar is een ENORME rel over geweest toen met best wel ver strekkende gevolgen voor best veel mensen.

Een van de catalisatoren was Suleilitha... omdat Runningkawa ook rond die tijd geband was, was er gewoon sowieso heel veel onrust op het forum Dus het waren stapelingen op stapelingen op stapelingen die de boel hebben doen ploffen toen

Maargoed bygones be bygones (en voor het beheer en mods, ik heb geen boktambitie meer, so don't worry en ik ben alles behalve rancuneus )

Ik doe niks meer met paarden sinds 2019

Mijn laatste werkgevers waren Anne van der Eijk waar ik de stal draaide en manege de Wittebrug waar ik Centerd Riding instructeur was maar omdat ik ondertussen 55 ben en een leven lang paarden serieus schade doet aan een lijf werd het gewoon te zwaar...

De diagnose longemfyseem copd maakte dat af

De afgelopen 13 jaar heb ik me juridisch gespecialiceerd in de recreatiewoningenproblematiek. Ik procedeer me een ongeluk voor gehandhaafde mensen. Veel kleine successen geboekt die jurisprudentie gevormd hebben en nu met de algemene maatregel van bestuur waar Mona Keijzer mee gekomen is hoop ik dat ik met pensioen mag en nog een paar jaar op mijn kleine dorpsboerderij in Vodna Bulgarije mag genieten van wat er ook voorbij komt voordat mijn longen er helemaal mee ophouden.

Mijn meest memorable topics die hier nog niet genoemd zijn..

De ontvoering van coucou en het 2 streepjes sedalin op buitenrit

Ik vind het treurig om te lezen dat er toch best veel bonkers ondertussen overleden zijn maar dat zal inherent zijn aan het gegeven tijd.

Tja... we hebben veel meegemaakt met elkaar hier.

Lief en leed gedeeld...

Gelukkig heb ik heel veel bokkers van toen op Facebook en echt goede lieve vrienden aan Bokt over gehouden.

Het was een mooie tijd, een gekkenhuis zo af en toe... maar een mooie, mooie tijd.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 06:42

Hee wat leuk om je weer even terug te zien hier. Was coucou geen ezeltje?

En er rinkelt ook een belletje over de sedalin, haha!

Ik wens je het beste!

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 07:21

Ohhhh leuk je hier nog even weer te zien "samissy". Rijdt je dochter nog wel, en dan met de neus omhoog (zoals mama zegt)?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 07:21

Wat leuk om iets van je te horen ! Kan iemand je alsjeblieft ontbannen op je eigen account; ik vond je altijd een goeie toevoeging hier.