Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

salsaentango

Re: Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:07

hier in het noorden ook nog niet hoor.. :)

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 10:09

Bart / Oscar, zou jij / zouden jullie eens kunnen aangeven wanneer het nieuwe EA er zal gaan komen en hoe dat er zo ongeveer uit zal gaan zien.
Ik bedoel, onze statjes zien er stukken belabberder uit dan die van jullie en als niemand kan aangeven wanneer er verbetering gaat komen aan EA dan is het zo zachtjes aan tijd geworden om bokt links te gaan laten liggen en te vertrekken.
Dus nogmaals, de vraag, hoe staat het er voor, wat zijn de plannen?

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 10:26

Ik hoop ook dat de boel weer teruggedraaid kan worden. Ik ben niet van Marktplaats, dus ik hou hier EA (met name Overig en Commercieel) regelmatig in de gaten voor leuke dingetjes, maar ook voor katten en knaagdiertjes of spulletjes voor dieren. Ik zie iedere zoveel dagen dezelfde spullen voorbij komen, maar nog weinig nieuws. Daarnet was er sinds gisteravond ook niets nieuws meer geplaatst op Overig. Jammer hoor.

Ansofie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:52

Wil nu echt niet onbeleefd/arrogant/.. weet ik het overkomen,
maar ik heb zonet deze regel ook ontdekt, en met alle respect, het nut zie ik er echt niet van in :n .

Ik deed juist mijn spullen op EA verkopen omdat ik dit veél fijner vind dan marktplaats/kapaza/.. ,
als ze dan van EA ook die richting op willen gaan, zou ik dit écht betreuren!

Vind het verkopen nu erg onduidelijk en overzichtelijk en naar mijn idee verkoopt het ook gewoon niet meer!
Echt zeer zeer jammer!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:16

En daar wil ik dus ook even op doelen. Het dalen van de cijfers is een lang proces. Er zijn dus nu nog steeds mensen die nú pas merken dat er niet meer gereageerd kan worden.
Ik verwacht dus dat de cijfers alleen nog maar lager worden.

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 10:25

En zo verwatert dit topic, en is er nog steeds geen verbetering, geen verandering. Niks. Er gebeurt nog steeds niks op commercieel, geen reacties, het topic verdwijnt en weg is alle moeite die je doet.
Als het maar lang genoeg duurt dan vergeet iedereen het wel en komen er geen klachten meer. Maar vreemd dat een goed lopend iets uit de lucht word gehaald, er een nieuw EA belooft word en er onderhand maanden later nog steeds niks gebeurt. Maar goed er zet bijna niemand meer een advertentie op Commercieel en Banners zie ik ook niet echt meer voorbij komen behalve van de grote bedrijven met veel geld en mogelijkheden dus het is een feit dat, zoals al in alle branches gebeurt, alle kleine bedrijven kapot gemaakt worden en de grote overleven. Mijn dank hiervoor.

Mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 11:49

Zij hebben in ieder geval wèl hun doel bereikt : de mods hebben nu niet zo veel werk meer bij EA !!!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 13:42

Als dat het doel is kunnen ze er beter een groot slot op hangen :+

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 14:17

jongens het werk alleen als niemand meer topics gaan plaatsen!
Laten we hier allemaal dan voor zorgen! ik zie nogsteeds erg veel topics. het punt is dat er dan niks veranderd gaat worden in mijn ogen!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 14:19

Het is 1 mei! Tijd voor nieuwe statjes!

En Joyce, ik plaats al een dikke maand niks meer op ea. Kijk alleen nog bij GZ of ik iets kan aanbieden.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 20:36

Ik ben er al maanden niet meer geweest.. misschien was dit wel gewoon hun bedoeling.. ze hoeven nu al helemaal niks meer te doen... :n

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 20:53

Joehoeee Moddieees? Zijn jullie nu al moe van ons? -O-

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 08:11

Ik heb ook al in geen tijde meer een topic geopend op EA dit werkt gewoon niet snap ook niet dat zehet niet in kunnen zie dat dit gewoon niet werkt en ondertussen de klachten erover negeren, valt me zwaar tgen :n

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 12:21

Eddy_Rocks schreef:
Ik ben er al maanden niet meer geweest.. misschien was dit wel gewoon hun bedoeling.. ze hoeven nu al helemaal niks meer te doen... :n

Ik mocht van de week ook al een nieuwe advertentie zetten op commercieel maar heb het ook nog niet gedaan. Het kriebelt wel omdat ik het altijd leuk vond om leuke acties erop te zetten, maar ik heb er ook geen zin meer in op dit moment. Er komt totaal geen reactie dus het is verspilde moeite. Ik vind het heel erg dat het zo moet lopen.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 12:27

Ik kijk laatste tijd eigenlijk alleen nog op gezocht.
Juist het tegen elkaar opbieden etc vond ik het leuke aan dit systeem.
' s Avonds laat nog met klotsende oksels tegen andere bokkers opbieden voor een product dat je echt graag wilde hebben ;-)

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 12:59

cavaletti schreef:
Eddy_Rocks schreef:

Ik mocht van de week ook al een nieuwe advertentie zetten op commercieel maar heb het ook nog niet gedaan. Het kriebelt wel omdat ik het altijd leuk vond om leuke acties erop te zetten, maar ik heb er ook geen zin meer in op dit moment. Er komt totaal geen reactie dus het is verspilde moeite. Ik vind het heel erg dat het zo moet lopen.

Ik sluit me hier helemaal bij aan. Ik heb er ook geen zin meer in. Merk dat ik daardoor ook veel minder bij andere topics etc doe. Straks ben ik misschien helemaal niet meer op bokt te vinden.

Dorindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 14:20

Nog steeds geen reactie van Bart of een andere mod?

Wat ontzettend triest.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 14:28

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 15:30

Ook ik plaats steeds minder, mag al weken adverteren, maar ik doe het toch weer niet... Moet me er toe zetten, want je merkt echt dat de reacties dalen. :\

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 15:38

Ik baal er ook nog steeds van. Voorheen had ik flink wat omzet via Bokt, maar sinds het nieuwe systeem 0,0.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 18:09

Ik vind het ook echt helemaal ruk dat je zelf niet meer kunt zien wat mensen bieden :n

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 18:13

Hier nog iemand die hoopt dat het oude E-A terug komt!
Ik ben benieuwd :)

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 18:19

Ik denk dat iedereen het oude EA liever terug ziet aangezien dit geen enkele meerwaarde heeft voor de bokt gebruikers

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 18:36

de mods houden zich mooi buitenschot!! stelletje..............
kan hier echt kwaad om worden!
wel baal ik dat iedereen steeds weer nieuwe advertenties zet, volgens mij is er geen kip meer die ergens op reageert!
als nou zowat iedereen eens GEEN NIEUWE TOPICS ging plaatsen, zou het al helpen volgens mij

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 18:40

Ik ben er eerlijk in. We hadden echt altijd veel bestellingen via bokt, veel reacties en deden goede zaken. Nu echt 0,0 bestellingen, geen reacties, nauwelijks kijkers, dus echt verschrikkelijk. Ik heb ook geen zin meer om advertenties te zetten terwijl ik het altijd super graag deed en gelijk als ik weer mocht dan zette ik iets nieuws erop. Nou dus echt niet meer, ik doe geen moeite meer. Ik vind het echt vreselijk dat we zo aan het lijntje gehouden worden.