Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Zolang moderators en mid's gewoon bevriend zijn met andere bokkers krijg je nooit een onafhankelijk team
Dus je blijft kliek-vorming houden en mod's die dus vriendjes verellen waar het over gaat, want niets menselijks is ij vreemd toch
BartVB schreef:Deze zaak is echter niet bepaald een typische geval. Wat er gebeurd is gaat verder dan alles dat wij tot nu toe meegemaakt hebben. Dat daar dan heftige reacties op komen is vervelend maar voor een groot deel ook begrijpelijk. Er zijn inderdaad dingen gezegd die niet thuishoren in een discussie waar een sanctie wordt gesproken, daar zijn we ons terdege van bewust en we zijn ook aan het kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. BZC verhaal is al eerder besproken, is voor een groot deel al opgelost en we zijn aan het kijken hoe we dat proces verder kunnen verbeteren.
stef schreef:Volgens mij he, al komt bart op zn blote knieeen smeken om vergeving, dan is het nog niet goed, en wordt krijgt ie nog een trap na.
Tjuppie schreef:stef schreef:Volgens mij he, al komt bart op zn blote knieeen smeken om vergeving, dan is het nog niet goed, en wordt krijgt ie nog een trap na.
Nou sorry hoor, maar ik vind de posts van Bart echt een lachertje.. Nergens sorry of enig berouw van de manier waarop achter de schermen gepraat wordt. Het is gewoon belachelijk en ik distantieer me hier dan ook volledig van.
Wat een bende hier.
BartVB schreef:Anonieme mods zorgen er alleen voor dat moderators niet meer persoonlijk aangekeken worden op hun acties. Is dus (soort van) prettig voor de moderators, het veranderd echter weinig aan het beleid of aan de besluitvorming.
jaantsje schreef:Bart
Wat gebeurd is kun je inderdaad niet veranderen maar je kunt wel iets doen, namelijk om de tafel met degenen die niet terecht zijn geband. Dat zij een printscreen hebben is voortgekomen doordat er niet goed met het voorval is omgegaan, dit om aan te tonen dat er grote fouten waren gemaakt.