Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Over het verzoek de discussie algemener te voeren, waarom? Juist aan de hand van dit soort casussen maak je knelpunten inzichtelijk.
Eline schreef:omdat de discussie op dit moment ook gaat over of Stef al dan niet geschikt zou zijn als mod, en dat naar mijn mening buiten de scope van het topic valt.
Eline schreef:Stef heeft net een uitgebreid antwoord van me gehad, daar was ik gistermiddag ivm activiteiten buiten Bokt nog niet aan toegegekomen.
Eline schreef:Eén van de dingen waar we op dit moment mee bezig zijn is het tegen het licht houden van de manier waarop we nieuwe moderators kiezen dus in dat opzicht is ook dit weer een leermoment en zijn de afgelopen paar bladzijdes weer waardevol, maar ik wil wel vragen of als deze discussie verder gaat, hij algemener gevoerd kan worden.
Eline schreef:Ik heb inderdaad gisteren tegen Stef gezegd dat we niet in discussie kunnen gaan over waarom ze geen moderator kan worden. Op haar pb terug heb ik niet meer kunnen reageren omdat de zondagmiddag/avond al met andere dingen ingepland stond, dat heb ik zojuist gedaan.
stef schreef:nee chiqa, dat geeft ze niet aan, maar goed, jij kan niet lezen wat ik wel kan lezen (mijn pb box).
Dat jij het mee vind vallen kan prima, jij bent er dan ook niet bij betrokken.