Ik vertrouw de modjes wel hoor Maar ik vertrouw ook in hun zin om morgen heel leuk te maken en daar mag best wat geniepigheid aan te pas komen
Mientjeuh schreef:Rock schreef:Teamies moeten NU stoppen met zeuren om PB'tjes!!!*mama heeft gesproken*Maar... maar... Papaaaaaaaaaaaa? "Ga maar naar mama"
_Yasmine_ schreef:zijn we er al uit wat de gekleurde letters in os van de groentjes betekent ? :poh iets met dat we HK morgen niet opkunnen.
Rock schreef:Ik vertrouw de modjes wel hoor Maar ik vertrouw ook in hun zin om morgen heel leuk te maken en daar mag best wat geniepigheid aan te pas komen ?
Dagmar_k schreef:Just wait and see...Wait and see? Mwoah, morgenochtend interview met de krant, morgenmiddag werken. Weinig tijd om te see-en
_Yasmine_ schreef:zijn we er al uit wat de gekleurde letters in os van de groentjes betekent ? :pAfleidingsmanouvre trap er niet in
Celiien schreef:niihiihihiihihihihiihihihi we are planning somethingabnd you don't know anything about it
Leonoor schreef:Dagmar_k schreef:Just wait and see...Wait and see? Mwoah, morgenochtend interview met de krant, morgenmiddag werken. Weinig tijd om te see-en Jij morgen ook al zo drukbezet...Zelfde doen als ik denk ik, tijd vrijmaken
BarockPinto schreef:Iris82 schreef:Ik wil GEEN PBtjes! Begrepen? Ben jij groen dan?Niet de laatste keer dat ik keek, maar er zijn blijkbaar mensen die dat niets interesseert.
die a.. is het van april.. of van avril..of zijn er ook modjes met een H?dan wordt eht HAHAHAHAHAAHoftewel, er gebeurd niks ?