MoonChloe schreef:HEY, dat heet 'MIJTER' niet een hoedje..en staf jep.. en een gouden ring met een rode steen.. jep dat ben ik ..wat bedoel je gekkesies?? Nevermind.
Nouja MC is McSinterklaas. En ze deelt vast haar winst wel met haar al jaaaareeeen collegabokker MissHaffie. @ Siesje: OH, die. Ja er staan heel wat uitspraken in mijn vocabulair, maar die is inderdaad wel toepasselijk.
Ik ga mijn onderschrift vandaag niet veranderen, maar ooit komt er een mc sinterklaas in mijn onderschrift..wie wil er een bigmac?
Hee. Zou er ook een top100 maffe uitspraken-lijst komen?Zoals een van de vorige jaren?Met die banknop toen.
Ik ken mensen die veeeel maffere uitspraken hebben gedaan en ik weet zeker dat de modjes dan over hun hart strijken en mij passeren.
Nee breng ze nou niet op idee!!!!! DUIKT WEG. eeeh, volgens mij moet jij idd banger zijn dan ik roos./
Ik zeg maar zo.. ik zeg maar niks. Ik heb nog geen modje gezien of geroken in dit topic vandaag geloof ik, dusse..
Jep denk ik ook.. goed ik ga effe McSinterklaas verkopen aan Mac en dan naar huis.. ik zie wel wat er in de tussentijd is gebeurd!!aahh tante trien, wacht maar een kwartiertje