runningkawa schreef:Maar e-mail, msn enz is geen onderdeel van bokt
Hier ben ik het met RK eens. Ik vind dat als je deze mogelijkheid biedt je ook een bepaalde verantwoordelijheid draagt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Maar e-mail, msn enz is geen onderdeel van bokt
Eline schreef:of pb's stuurt waar de honden geen brood van lusten, dat mensen ziektes naar hun hoofd geslingerd krijgen etc, kunnen we alsnog hiertegen optreden. In het verleden is er een handjevol mensen om die reden gewaarschuwd of geband om die reden.
Nikka schreef:runningkawa schreef:Maar e-mail, msn enz is geen onderdeel van bokt
Hier ben ik het met RK eens. Ik vind dat als je deze mogelijkheid biedt je ook een bepaalde verantwoordelijheid draagt.
runningkawa schreef:Ik doelde daar niet op, maar op het 2e.
runningkawa schreef:Of reacties op prijs worden gesteld door het team...ik krijg vaak een heel ander gevoel daarbij...kan aan mij liggen...maar dat is mijn gevoel.
Citaat:Ik heb als user ook dergelijke pb's gehad. Ik heb die ook als mod gehad. Ik weet wat voor pb's er onderling verstuurd worden. Ik begrijp heel erg goed dat die kwetsend en heel erg hard zijn om aan te komen. Ik verbaas mij ook over de teksten die mensen elkaar durven te sturen, en sowieso, ook het feit dat er mensen zijn die dat durven te typen.
runningkawa schreef:Ik zeg ook niet dat Maya een slecht modje is, of het team een slecht team is...
Maya schreef:@
@ Hopla, in het geval van een persoonlijke vete, dan kan het dus gebeuren dat een (of beide of meerdere) partijen zich ontpoppen tot een soort 'stalker' en dus continu blijven pb'en. Ook over iets wat heel lang geleden gebeurd is bijvoorbeeld. Dus, als je eenmaal de 'toorn' van iemand op je dak hebt, dan kan dat blijven duren, ook al doe je niks, reageer je alleen heel algemeen / neutraal, alles kan dan verdraaid en aangevallen worden.
Maya schreef:@ Hopla, in het geval van een persoonlijke vete, dan kan het dus gebeuren dat een (of beide of meerdere) partijen zich ontpoppen tot een soort 'stalker' en dus continu blijven pb'en. Ook over iets wat heel lang geleden gebeurd is bijvoorbeeld. Dus, als je eenmaal de 'toorn' van iemand op je dak hebt, dan kan dat blijven duren, ook al doe je niks, reageer je alleen heel algemeen / neutraal, alles kan dan verdraaid en aangevallen worden.
hopla schreef:Dat begrijp ik Maya. Maar die PM's kun je toch gewoon verwijderen en niet op reageren![]()
Dan houd het toch vanzelf op lijkt me.
hopla schreef:Ik vind het wel terecht dat de mods moeten optreden wanneer de vete zoals jij die noemt zich openbaar in een topic af speelt.
En helaas is dat het geen wat niet gebeurd. Bepaalde bokkers blijven aan de goede kant van het randje hangen. En andere bepaalde bokkers hoeven maar hun neus te laten zien en hebben een OW.
slimmerik schreef:Wat een gedoe om die pb'sBart zal een mogelijkheid maken dat je pb's kunt weigeren: daarmee is alles opgelost.
Maya schreef:hopla schreef:Ik vind het wel terecht dat de mods moeten optreden wanneer de vete zoals jij die noemt zich openbaar in een topic af speelt.
En helaas is dat het geen wat niet gebeurd. Bepaalde bokkers blijven aan de goede kant van het randje hangen. En andere bepaalde bokkers hoeven maar hun neus te laten zien en hebben een OW.
Dus, dan zou jij hiermee willen impliceren dat er mods zijn die een persoonlijke vete hebben met betrekking tot bepaalde specifieke bokkers. Immers, jij zegt, dat zodra een mod een bepaalde bokker ziet, hij voor diens post een OW voor gaat geven. Ik kan dan nu wel zeggen dat dat niet het geval is, maar ik heb ook het gevoel dat jij me dan niet gaat geloven![]()
Die mening heb jij je gevormd, en daar blijf je bij.
Juffertje schreef:slimmerik schreef:Wat een gedoe om die pb'sBart zal een mogelijkheid maken dat je pb's kunt weigeren: daarmee is alles opgelost.
Alleen heeft het Bart zijn prioriteit niet dus kan het nog wel even duren slimmerik.
Hoe vindt jij het als je dergelijke verwensingen naar je hoofd krijgt geslingerd?
Nikka schreef:Ik denk persoonlijk dat een tussenoplossing mogelijk moet zijn. Mensen ernstige ziektes toewensen per PB vind ik veel en veel te ver gaan en erger dan de meeste dingen die ik op Bokt lees.