russel schreef:Het topic waar ik het over heb daarin werd gewoon systematisch de ts afgezeken. Kennelijk is bokt zo aan het veranderen dat het niet eens meer opvalt. Lees ik nu dat er een ex-mod tussen zit, nou nou, die zou toch beter moeten weten, wil wel eens weten of die ex mod OW's heeft uitgedeeld voor ongewenste wijze van communiceren. Ben trouwens ook wel benieuwd hoe je dan uberhaupt mod kan worden als je je zo uitdrukt.
Maar dit wordt een persoonlijk discussie is niet de bedoeling, alhoewel nav voorbeelden is makkelijker discussieren.
Ik heb mijn berichten in dat HAW-topic nog eens teruggelezen, maar ik zie niet in wat daar niet aan zou kunnen? Moet je me nog eens uitleggen... Het was in ieder geval niet bedoeld om de TS af te zeiken of iets dergelijks. En ik moet zeggen dat de TS ook geen schoonheidsprijs verdiende met haar manier van discussieren
.
Anyway, ik heb dat topic ook helemaal niet geTeMd ofzo, vond ik niet nodig.
Of ik ooit OW's heb uitgedeeld voor ongewenste wijze van communiceren lijkt me verder niet ter zake doende en als je even nadenkt kan je het antwoord zelf ook wel bedenken.
Dit bericht is niet persoonlijk bedoelt, maar ik wilde het even rechtzetten.
Shadow0 schreef:Nee, dat denk ik niet. Veel mensen kijken helemaal niet zo kritisch naar hun eigen gedrag, en zijn er in de meeste gevallen van overtuigd dat hun gedrag logisch en acceptabel was. Neem het scheidsrechtervoorbeeld: genoeg sporters die heel fel protesteren tegen een zeer terechte vrije trap of gele kaart. Dat heeft niets te maken met een 'terechte' consequentie aan hun gedrag, sommige (misschien zelfs vrij veel) mensen accepteren gewoon niet makkelijk terechtwijzingen.
(En dat is ook in veel andere situaties zo. Al is een corrigerende actie, boete of straf nog zo terecht, veel mensen VINDEN het niet terecht, zeker niet als ze er zelf het slachtoffer van zijn.)
Dat is idd waar. Dit kan je ook heel vaak betrekken op het paardrijden. Mensen kijken eerst naar het paard, de bak, het zadel etc. voor ze er ook maar over nadenken dat ze misschien zèlf de oorzaak zouden kunnen zijn van het gedrag van hun paard
.
Ik denk dat we ons hier allemaal wel eens schuldig aan maken
.