1 euro voor Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loulou

Re: 1 euro voor Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:54

nee klopt, maar volgens mij vind bas het geweldig om mensen op stang te jagen en over de zeik te helpen.

jullie maken jezelf ongelooflijk druk en hij lacht jullie vierkant uit achter zijn computer (en ik lach mee Clown )

denk dus dat je hem harder hebt als je hem helemaal links laat liggen en volkomen negeert, dan dat je met hem in discussie gaat.

maar ga gerust door met discuseren als je het niet kan laten, vind het wel leuk om te lezen Haha!

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:54

Shadow0 schreef:
luxje schreef:
Ik geloof dat ik nergens een aanname heb gedaan, alleen de inkomsten en uitgaven van de laatste dagen met elkaar vergelijken, dat lijkt MIJ niet dat dat zoveel tijd moet kosten. Want de laatste tussenstand is immers van een aantal dagen geleden..

Nou, als er zowel een aantal betalingen zijn binnengekomen die niets met de donatie hebben te maken, als een aantal betalingen die gedaan zijn, dan wordt het al ingewikkelder en moet je al die regels wel nalopen. Ik heb een keer mijn bankrekening uit moeten pluizen omdat het naar mijn gevoel niet helemaal klopte... en dan blijkt dat het toch nog best lastig is om echt een goed overzicht te krijgen Ziek

Maar ik ben ook geen held met boekhouding, dat geef ik toe Lachen

Dat zal dan wel in één keer het probleem duidelijk maken Clown
Simpel rekensommetje, inkomsten-uitgaven, niet te moeilijk over denken

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:55

En wie zegt dat er in de tussentijd geen andere inkomsten zijn geweest?

Toevallig is boekhouden wel mijn vak, maar als ik een rekening met dermate eel mutaties na moet kijken ben ik ook wel even bezig hoor.

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:56

Anya schreef:
Ik maak geen PB openbaar. Ik antwoord op het feit dat jij aangeeft dat ik je uitmaak voor alles. Dat suggereert dat ik je meerdere scheldwoorden naar het hoofd heb geslingerd. Ik heb even gemeld dat ik me beperkt heb tot één minder netjes woord. Dat is wat anders dan een PB openbaar maken.

Jawel dat deed je wel!!

Ik ga niet quoten want dan ben ik de klos, zo dom ben ik nu ook niet.
Je moet je schamen, alles wat je naar me schreef, kan je dan mischien openbaar vertellen wat er aan de hand is?
Want je hebt me echt van alles genoemd, en ik maak het openbaar als je me nu niet verteld waarom ik een rotzak ben, zoals je me o.a. noemde via PB.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:57

Ik weet niet waarom Anya jou een rotzak vindt, maar ik vind je wel een rotzak... Ja Omdat je zo loopt te drammen..

maar nu snap ik wel dat je het erom doet... je moet tenslotte wat op je zaterdagavond Haha!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:57

Volgens mij kunnen prive-discussies beter prive blijven.

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 00:00

Cer schreef:
Ik weet niet waarom Anya jou een rotzak vindt, maar ik vind je wel een rotzak... Ja Omdat je zo loopt te drammen..

maar nu snap ik wel dat je het erom doet... je moet tenslotte wat op je zaterdagavond Haha!

Heel eerlijk, maar ik weet enkel niet warom Haha!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 00:01

Beste Bas, Anya heeft al gemeld waarom ze je een rotzak vindt
Citaat:
Ik heb je rotzak genoemd. Omdat ik vind dat je je vete te ver voert. Persoonlijk dus.

Daarom dus Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 00:02

Moderatoropmerking:
Kunnen we svp de persoonlijke sneren over en weer achterwege laten? En weer terug ontopic gaan, of iig richting het onderwerp? Knipoog

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 00:02

Het verschil tussen een dergelijke pb van een willekeurige Bokker en van Anya is haar functie? Ik ben van mening dat je dat gescheiden moet kunnen houden... Imo mag Anya best op persoonlijke titel reageren. Zij kan het blijkbaar wel gescheiden houden, aangezien zij via pb haar hart lucht en niet haar "macht" gebruikt.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 00:13

On topic: Bahart ben zoooooooooo beniehiewd......

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 00:17

slimmerik: Bart heeft gezegd het te laten weten zodra hij tijd heeft. Als hij nog niets gemeld heeft, zal hij vast nog geen tijd gehad hebben.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 00:22

Wat ik me afvraag is hoeveel die mensen die om het hardst roepen "dat Bart nu en als ik zeg nu dan bedoel ik ook nu moet melden hoeveel er gestort is", zelf gestort hebben.

Ik heb wel een idee Haha!

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 00:32

Sommige mensen hier zijn inderdaad behoorlijk respectloos Scheve mond

Voor de mensen die NÚ willen weten wat er binnengekomen is: Ga naar de laatste tussenstand, tel alle genoemde bedragen daarbij op, tel nog eens pakweg een euro'tje of 100 erbij, et voila, je zit vast in de buurt...
Misselijk

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 00:33

Maya schreef:
Kunnen we svp de persoonlijke sneren over en weer achterwege laten? En weer terug ontopic gaan, of iig richting het onderwerp? Knipoog

volgens mij doe jij nu iets wat niet mag Knipoog

Mickey schreef:
Wat doen moderators?
Moderators zijn daarnaast ook gewoon gebruikers van Bokt. Zij kunnen dus ook hun mening geven over bepaalde dingen. Het is wel de afspraak dat een moderator die zelf betrokken is in een discussie, in dit topic niet meer als moderator kan optreden.

bron

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 00:38

Gaaaap

Of je legt op alle slakken zout.

Je kunt het ook lezen als 'Maya mag geen slotje meer plaatsen of berichten naar de MH verplaatsen'. Ik zie niet in waarom ze geen sturende opmerkingen zou mogen plaatsen.

En dan zijn we meteen van de discussie mbt Anya af Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 00:54

Dat is geen sturende aanwijzing maar een mod-aanwijzing toch?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 00:55

Moderator of niet, of ik me hier al eerder in gemengd heb of niet, dat maakt me nu even niets uit.

Wat mij wel uitmaakt, is dat het hier idioot aan toegaat en iedereen weet dat best. Ik wil dan ook vriendelijk vragen om met dit getouwtrek te stoppen, ik zie niet in waarom dat Bokt vooruit zou helpen. Wie zich niet volwassen genoeg kan gedragen om hier op een normale manier met elkaar te praten, vraag ik dan enkel om dit topic te laten rusten.

Als een actie die opgezet is door de Bokkers zelf, zo om zeep geholpen moet worden door enkele mensen die zichzelf niet in kunnen houden, dan vraag ik me af of die mensen wel enig respect hebben voor Bokt, zijn gebruikers, moderators, bemiddelaars en beheer. Vecht ergens anders of liever helemaal niet, maar laat de goede wil van sommige gebruikers niet op de achtergrond komen, omdat jullie je niet kunnen inhouden.

Als Bart er aan toe is, komt hij vast met een tussenstand. Het heeft geen zin om te gissen naar die redenen waarom hij er nu niet op antwoordt. Geduld wordt meestal beloond.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 01:00

slimmerik schreef:
Dat is geen sturende aanwijzing maar een mod-aanwijzing toch?

En wat precies is het verschil tussen een sturende aanwijzing en een modaanwijzing? Imo is elke modaanwijzing sturend.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 01:01

hij heeft al gezegt familie omstandig heden en daar moeten we t dan mee doen en er niet om door zeuren:) mijn mening..Lachen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 10:06

Tjonge jonge, gooi dit topic dan gewoon op slot. Dit gaat nergens meer over.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 10:23

Wat een ontzettend kinderachtig en respectloos gedoe van een aantal bokkers hier zeg.
Bah! wat valt me dat tegen.

Als Bart post dat ie even de mogelijkheid niet ziet om een tussenstand te geven wegens familie-omstandigheden. Kun je toch wel even een beetje respect opbrengen in plaats van als een klein kind te zeggen dat je het allemaal niet geloofd en dat Bart aan het "jokkenbrokken" zou zijn.

Daarbij geef je altijd aan het zou goed te weten Bas232, je weet toch altijd alles zou goed wat Bart betreft? Dan snap ik echt niet waar je het lef vandaan haalt nu zo respectloos te reageren als Bart zegt dat hij wegens familieomstandigheden iets niet kan doen. Als jij alles zou goed weet, weet je ook dat familieomstandigheden ernstig kunnen zijn.

Daarbij lijkt het nooit goed te zijn. Want als Bart niets had laten weten was het niet goed geweest en had hij geen interesse getoond. Nu heeft hij wel iets gezegd en zou hij te lui zijn om die tussenstand te geven. Kom op zeg.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 17:35

Valt me eerlijk gezegd nogal tegen. Als iedere bokker nu gewoon een euro doneert....
Nah ja, ik heb mijn best gedaan en vele met mij: maar kom op iedereen die het nog niets gestort heeft... Een eurootje voor de goede zaak Knipoog

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 17:37

Gecondeleerd met het verlies van je schoonmoeder.
Het is een mooi bedrag wat er binnen is gekomen.
Maar ik denk niet dat we de 5000€ gaan halen

Misschien als iedereen hier weer een beetje normaal kan doen zodat dit topic niet gesloten word zodat het ook nog gezien word door mensen die nog niet gedoneerd hebben.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 17:45

Het is de bedoeling dat we 3500,- halen... ipv 5000 Nagelbijten / Gniffelen