Bokt tijdelijk zonder beheer, de paleisrevolutie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

petraaken

Re: [Dienstmededeling]Bokt tijdelijk zonder beheer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:11

BartVB schreef:
Ik probeer wel te reageren maar kom er bijna niet tussendoor

Aanleiding was een bugje in phpBB waardoor ik vanochtend ineens mijn kleur en ondertitel kwijt was. Een van de mods viel dat op, startte er een topic over, men begon wat te fantaseren en redelijk snel stond er een topic op FZ over de kleur van mijn naam. Het een leidde tot het ander en binnen de korste keren stond de dienstmededeling er. Ik wil jullie in iedergeval zeker ook namens het modteam heel hartelijk danken voor geweldige reacties We hadden overigens niet verwacht dat de gemoederen zo snel zo hoog op zouden lopen vandaar dus ook een behoorlijk snel einde aan deze kwestie.

Voor de duidelijkheid:
Er is niets aan de hand, het gaat zelfs beter dan ooit met het modteam (IMO) en er staat flink wat (positieve) veranderingen op stapel. Ik ben nog gewoon beheerder, de geldproblemen zijn nog steeds als vanouds, Bokt kost idd veel tijd en mijn studie schiet niet op maar dat is het IMO wel waard. Ik hoop iig nog lang, samen met jullie, te kunnen genieten van Bokt.nl. We zullen de volgende keer met een wat minder controversiele grap komen

nou ik vind het eerlijk gezegd niet echt grappig maar voelde al nattigheid van zodra die Farbroh banner er weer was. Maar het is jullie vergeven. Het heeft in elk geval wel een saaie middag snel doen passeren.

Mickey

Re: [Dienstmededeling]Bokt tijdelijk zonder beheer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:11

Dit topic is op slot gezet omdat mensen niet wisten waar ze de 'ontknoping' van het verhaal konden vinden en dus bleven lezen/posten.

Speciale uitleg is te lezen in dit topic:
viewtopic.php?=&f=25&t=471103
Mickey schreef:
Het verhaal van de paleisrevolutie:

Naar aanleiding van een bug in de software is Bart sinds vanochtend als gewone gebruiker zichtbaar op bokt. Een moderator grapte dat we dat wel als opstandje konden presenteren en dit is verder met Bart en een grote groep moderators besproken. Er werd wat gefantaseerd over de reden waarom we dit zouden doen. Zonder daar in eerste instantie echt iets mee te doen.
Naar aanleiding van het topic van Amethyst is de dienstmededeling geplaatst die we dus eigenlijk alleen voor de lol hadden gemaakt. Deze dienstmededeling heeft veel ophef veroorzaakt.
Toen de gemoederen wel erg hoog begonnen op te lopen, heeft Bart de Farbenfroh banner weer geplaatst (overigens waren Levy, Alane en Sanex niet op de hoogte) waarna langzaam duidelijk werd dat het een grap is.

Iedereen die niet om deze grap kon lachen, onze excuses.

In dat topic kan er verder over gesproken worden.