Berdien schreef:Ik heb dit topic stilletjes meegelezen, was erg benieuwd wat de reactie van het team zou zijn. Blij met deze reactie en beslissing dat het níet aan het modteam/Beheer van Bokt is om te bepalen wat De Waarheid is.
De mods en het beheer van Bokt zijn toffe mensen, maar ik vind het veel en veel te ver gaan om te verwachten dat zij:
- zich dusdanig in een onderwerp inlezen dat ze een expert erin worden
- ze vervolgens op basis van hun expert-zijn een mening moeten vormen die ook nog eens over te brengen is via puur schrift
- ze vervolgens ook de mening nog eens moeten verdedigen in een topic
Koekoek.. Want wie bepaalt vervolgens of de mod expert genoeg is? Of er voldoende onderzoek is gepleegd (en! via welke methode?). Dus dan zou Bokt moeten bepalen wat De Waarheid is, en worden gebruikers (die toch over het algemeen ook niet echt achterlijk zijn) die waarheid braaf slikken. Nee, ik zie echt niet hoe dat zou moeten werken. Er wordt al jaren niet gemod op de inhoud, en dat is imo zéér terecht. Er zou in topics zoals het vaccinatiegedrocht wel veel eerder en beter ingegrepen mogen worden, maar zoals ik het begrijp is dat ook (weer) de intentie: eerder (en zichtbaarder?) aanwezig zijn in een topic.
Geheel met je eens, zullen we gaan trouwen