Evelijns: Ja hier krijg je toch honger van...
Animal: Jammie!! Vanavond heb ik al 2 chocolade CupCake's verorberd, maar die van hierboven zien er ook heerlijk uit!
Evelijns: Een Bokt-app? Kun je dat eten?
Evelijns: Hmm jammer. Ik heb nog steeds honger.
Animal: EvelijnS schreef:
Hmm jammer. Ik heb nog steeds honger.
Ik ook! Ik kan wel een paard op!
Edit: De twee CupCakes zijn alweer gezakt.. Ik zou bijna het idee
krijgen dat ik meerdere magen heb
Evelijns: Nee, geen eten Iejoorr. Dat is nu juist het probleem.
Zonnebloem18: Ik verwacht op 1 april toch iets anders te doen.
Animal: Ik ben gaan lopen totdat ik vandaag aan de overkant jou stille verdriet noem.
Animal: Haha, die Sweet Dreams zijn hier helemaal goedgekomen. We gaan er vandaag weer Oerend Hard tegenaan hier Down on the Farm!!
*Nou vooruit, dit is geen hint hoor.. Zit jullie gewoon een beetje te stangen *
Animal: Er zijn al eerdere muziekmeets geweest hoor!
Alleen was ik er toen nog niet bij helaas..
Oerend Hard is inderdaad van Normaal!
Ik ben een groot liefhebber van Normaal
Evelijns: Doe zelf normaal Animal.
Animal: *grinnik* Eind maart kan ik pas weer Normaal doen
Dan is er een concert in Winterswijk! Yeah!
Evelijns: Klinkt lekker, kun je dat eten?
Animal: Ik heb ze wel eens uitgeprobeerd Haha, maarja.. Ik stond vroeger ook altijd bij ons in de tuin te grazen

Evelijns: Te veel gras ja, ik zie er af en toe een beetje groen van.
Animal: Jep! Deels wel!
Mijn moeder heeft mijn gebruikersnaam verzonnen.. Ik had eerst mijn volledige échte naam als gebruikersnaam, maar dat leek mij geen goed plan. Toen moest ik een nieuwe en kwam mijn moeder aanzetten met Animal. Animal vanwege mijn liefde voor drummen, mijn gedrag en de liefhebberij voor dieren
Evelijns: Ben jij wel eens in New Orleans geweest Animal?
Evelijns: Ik heb al tíjden een oranje onderschrift, als dat is wat je bedoelt. Of dat iets betekent moet je zelf maar bekijken.
Animal: Nee, helaas niet.. Maar ik ben wel gek op de muziek die daar oorspronkelijk vandaan komt!!
En ook het eten is heerlijk! Echt Cajun Food.. Crawfish, Red beans etc.. Jammie!
Ben jij daar wel eens geweest?
Mijn onderschrift is "Purple"
En ja, soms gedraag ik mij als een beest.. Maar dat doet iedereen toch wel eens!
Toch??!
Maritb: mmmmm door al dat gepraat over eten heb ik honger gekregen
Daar gaan we zo maar eens wat aan doen
Animal: Stilton vind ik ook niks.. En ik ben ook niet zo weg van geitenkaas..
Maritb: Ik houd vooral van jonge kaas, maar graskaas doet het ook goed
Animal: Graskaas.. Tja, bijna alle kaas uit Nederland is graskaas
Wel is de kaas/melk van de koeien die in het voorjaar op het gras komen het lekkerste! Dat
verkopen ze dan onder de naam graskaas. Ze hadden het beter voorjaars-/lentekaas kunnen noemen eigenlijk..
Ik vind jonge kaas heerlijk, maar ben ook dol op oude kaas! Ik heb een aantal jaar op een kaasboerderij gewerkt. Ik maakte geen kaas (vond ik niet zo leuk), maar verzorgde het vee en verkocht de kazen op markten. Ze hadden allerhande soorten kaas. Tzatzikikaas, brandnetelkaas, knoflookkaas, peper-, tomaat- en uienkaas etc. etc. Heerlijk!
Maritb: O, bedankt voor de uitleg! Wordt ik weer wat wijzer
Soms vind ik oude kaas wel lekker, maar het water loopt nu in de mond hoor.. jonge kaas
Nu even vriendje overhalen om te gaan eten, ik denk iets van een tosti (en dan extra veel kaas natuurlijk)