Monddood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

piepenfiets

Re: Monddood

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:05

Volgens Bokt bestaat Lovely niet,noch Gast252.
Jammer,ik lees dan altijd graag na waaraan iemand dan een ban te danken heeft.
Waarom komt het ? in de zoekfunctie?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:08

Wie zegt dat dit gaat om een ban? :=

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:13

Als iemand het verzoek doet om een account te verwijderen, krijgt dat account de naam Gast-met wat cijfers.
Dat gebeurt dus uit het verzoek van een gebruiker van bokt. Niet vanwege een ban.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:16

Maar wel vaak nav een ban.....
Ook hier is trasparantie gewenst,en kan een hoop speculatie voorkomen....

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:28

papagroom schreef:

Van de andere kant, je hoeft niet te speculeren, dat is geheel je eigen keuze :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:30

papagroom schreef:

Kun je voorbeelden geven dat dit is gebeurd, op keuze van het team, na een ban?

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:34

Tegenwoordig mag hier niks meer :n Heeft mijn Bokt plezier flink verziekt.
Poging tot netwerken word ook direct zeer respectloos afgekapt.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:44

papagroom schreef:

Iris82 schreef:
Als er ergens een gebruikersnaam veranderd is in 'gast' met een getal erachter dan is dit op initiatief van de gebruiker gebeurd.
Dat wordt enkel op verzoek gedaan, en in dit geval is er geen sprake van een ban.

Glashelder genoeg? :)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 13:59

papagroom schreef:

En soms wil iemand gewoon zijn/haar account verwijderd hebben. :)
Dat heeft niets met transparantie te maken, dat is iemands eigen keus en kan diegene zelf wat over zeggen als hij/zij dat zou willen.
En om enige duidelijkheid te scheppen: Lovely is niet geband van Bokt.

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 14:24

Amanda schreef:
En soms wil iemand gewoon zijn/haar account verwijderd hebben. :)
Dat heeft niets met transparantie te maken, dat is iemands eigen keus en kan diegene zelf wat over zeggen als hij/zij dat zou willen.
En om enige duidelijkheid te scheppen: Lovely is niet geband van Bokt.

Gelukkig, maar de lol van het hebben van een Bokt account zal haar toch moeten zijn vergaan, en dat is heel jammer.

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 15:15

Wel redelijk blijven aub, het kan net zo goed zijn dat ze niet meer wil Bokken om andere redenen, kost teveel tijd of zo. Het is toch goed zo, er is al gezegd niet vanwege een ban maar op eigen verzoek. Dat vind ik transparant genoeg. Als Lovely Bokt wilde verlaten omdat ze zich monddood gemaakt voelde had ze dat ook kunnen zeggen hier.

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 16:36

Is er niemand die Lovely IRL kent en het haar kan vragen? Ze is Bokker van het eerste uur.

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 16:42

Even tussen () : er zijn beroepsgroepen die het niet toelaten/ontraden om op enigerlei wijze traceerbaar te zijn via het WWW. Zie bvb bankbedienden, politie-medewerkers, juridische sector, ... die zelfs een Facebook-verbod opgelegd krijgen.
Dit kan dus ook een reden waarom iemand van een forum wil (of moet) verdwijnen.
Stel dat er een juridisch kantje of gerechtelijk onderzoek aan verbonden is, dan is het logisch dat de bokker in kwestie dit niet gaat openbaren.

Ik wil hier niet aan het gissen slaan, maar integendeel benadrukken dat de redenen legio zijn ... en dus zullen "wij" ons erbij moeten neerleggen. :\

Shellyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 16:56

Bedankt voor je reactie Iris. Toch is het merkwaardig dat Lovely haar account heeft opgegeven, dit zal niet zomaar gebeurd zijn. Papagroom, gefeliciteerd en een fijne dag gewenst. :)

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 17:13

Peter R. de Vries inschakelen?
Laatst bijgewerkt door mika11 op 09-10-12 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 17:29

Lovely heeft haar account gewist en dat is niet omdat ze een ban gekregen heeft, eigenlijk vind ik dat genoeg transparantie.
Er is en blijft een verschil tussen transparantie en het naadje van de kous willen weten. ;)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 17:43

Precies, is voor mij ook genoeg.

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:42

Gini schreef:
Lovely heeft haar account gewist en dat is niet omdat ze een ban gekregen heeft, eigenlijk vind ik dat genoeg transparantie.
Er is en blijft een verschil tussen transparantie en het naadje van de kous willen weten. ;)

Nou, ik kan me zo voorstellen dat Lovely na de zoveelste zg. sturende PB er wel klaar mee was, en er toen voor heeft gekozen de eer aan zichzelf te houden. Ik zit ook niet op groene berichtjes te wachten, als je me niet aardig vindt reageren, mag je dat ook gewoon zelf tegen mij zeggen, daar hoef je imo je moeder niet bij te halen. Mischien was het voor haar wel de spreekwoordelijke druppel, want je stopt anders niet opeens na tien jaar.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:46

Dat is pure speculatie.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:48

Er is er maar 1 die daar antwoord op kan geven en dat is Lovely zelf.
Verder is het speculeren. Misschien had ze geen zin/tijd/motivatie meer, vond ze het niet leuk meer, zit ze liever op een ander forum, heeft ze niets meer met paarden. Kan allemaal.
Mensen komen en gaan, ieder met hun eigen reden. Net als in het leven buiten bokt :)

Verder wil ik iedereen die graag zijn mening wil geven over bokt nog even wijzen op dit bericht: Onderwerp: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin September

Citaat:
Meedenken over Bokt
Met een aantal grote projecten achter de rug, is het tijd om weer eens goed te kijken naar waar Bokt op dit moment staat, en waar we met de site heen willen. Eén van de dingen die we daarvoor willen doen is een bezoekersenquête, maar voor die tijd willen we graag een keer met klein groepje leden om de tafel om eens van gedachten te wisselen. Wat vinden jullie van Bokt, hoe gebruiken jullie de site, et cetera. Daar hebben we een datum voor geprikt: donderdagavond 18 oktober in Utrecht. Lijkt het jou leuk om eens in klein comité te praten over Bokt en mee te denken over waar we naartoe gaan met de site en kun je die datum, kun je een mailtje sturen naar eline@bokt.nl om je aan te melden, we maken zo snel mogelijk een selectie waarbij we rekening houden met zoveel mogelijk verschillende gebruikers.
Zou je dus in je mail heel kort iets willen vertellen over jezelf als we dat niet in je profiel kunnen vinden? Je leeftijd, wat je in de paarden interesseert, hoe je bokt gebruikt. Oh, Bart zorgt natuurlijk voor muffins! :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:49

Misschien wel, misschien ook niet. Dat is slechts speculeren. Feit is wel, ze is er niet om t ons te vertellen en daar heeft ze kennelijk ook geen behoefte aan gehad dus het lijkt me wijs niet verder te gaan gissen voordat verhalen die uit de lucht gegrepen zijn een eigen leven gaan leiden.

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:16

Kijk, als ik iets zeg, en van de drie volgende reacties er twee van het team zijn, heb ik ook niet zo gek veel behoefte meer om te reageren. Ik heb mijn mening gezegd, doe ermee wat je wilt :j

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:39

Want, het team mag niet reageren ook al vraag je om transparantie (die ze mi geven)? En het is toch ook pure speculatie?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:51

Abiola: Dat bericht komt over alsof je wil horen dat Lovely is gestopt omdat bokt heel erg corrupt, gemeen en alles behalve transparant is. En dat er toevallig twee teamleden na jou reageren is puur toeval lijkt mij.

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 22:25

Ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat Lovely na tien jaar opeens haar account vaarwel zegt, maar dat zal dan wel mijn paranoide gedachtengang zijn. Ik stop iig met dit deel van de conversatie, want ik voel ook weinig voor een groen bericht in mijn mailbox ;)