Bart steekt heus zijn hoofd niet in het zand en ik denk dat drammen echt geen verschil gaat maken in de snelheid waarmee er gewerkt wordt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cavaletti schreef:Ik denk dat ik hem door heb.
Ik heb een PB gekregen met daarin de mogelijkheid om Banners te kopen. Erg fijn, maar onbetaalbaar voor ons helaas. Ik denk het doel is dat de Commerciele bokkers een banner gaan kopen en daarom maken ze het normale EA commercieel oninteressant voor ons. Sorry wij hebben het geld echt niet voor zo´n banner en al helemaal niet meer sinds het EA is veranderd want er komt via bokt niks meer binnen.
Ik betwijfel ook het nut/respons van zo´n banner want ik geloof niet dat mensen ze zien of er op letten. Mij tenminste vallen ze of niet op, of ik vind ze irritant en laat ze snel aan me voorbij gaan zonder te hebben gezien waar ze nu over gingen.
Ik kan me echt niet voorstellen dat zo´n banner werkt.
Dat geld moet je eerst maar zien terug te verdienen.
NathalietjeB schreef:ik kom ook ff klagen maar wat een gedoe met al die iritante pb's die je krijgt als je iets wil verkopen...
ik kijk al niet eens meer bij e.a omdat je knettergek word ook is t heel vervelend dat enkel de topic starter dingen kan neerzetten wat verkocht is maar ik vind t enkel niet meer overzichtelijk en heel vervelend..
ik verkoop nu alles via marktplaats ipv bokt want ea is gewoon super ruk geworden
Robynn schreef:Of we moeten met zijn allen gewoon even geduldig afwachten
Bart steekt heus zijn hoofd niet in het zand en ik denk dat drammen echt geen verschil gaat maken in de snelheid waarmee er gewerkt wordt![]()
foxy80 schreef:Ik heb actie ondernomen, ik zet niks meer op ea en kijk amper nog op ea.
Als Bart alleen zijn statistieken serieus neemt, dan zorg ik mee ervoor dat ze veranderen. Ik denk dat dat het beste is wat we kunnen doen. Ik zet nu alles op mp.
En op 1 mei sta ik weer te roepen voor een update van die heilige statistiek.
foxy80 schreef:Ik heb actie ondernomen, ik zet niks meer op ea en kijk amper nog op ea.
Als Bart alleen zijn statistieken serieus neemt, dan zorg ik mee ervoor dat ze veranderen. Ik denk dat dat het beste is wat we kunnen doen. Ik zet nu alles op mp.
En op 1 mei sta ik weer te roepen voor een update van die heilige statistiek.
CoronaLime schreef:Ik zou graag aan Bart & de anderen die over EA gaan een voorstel willen doen om beetje meer duidelijkheid te krijgen in de resultaten.
Volgens de een is er namelijk geen toeloop maar om te toetsen of EA echt minder effectief is is het misschien handig om een soort 'enquete' te maken op EA zodat boktleden hun mening kunnen spuien, misschien dat dan het kwartje valt?
Eventueel zelfs topicopeners op EA een speciale enquete sturen met vragen zoals, hoe vind je het pb'systeem werken, heb je je spullen verkocht? Sneller of minder snel als bij het oude ea?
Volgens mij kost dit helemaal niet zoveel moeite, als je ook bij elke gebruiker het efteling ding kan neerzetten is zoiets op EA vast ook wel te realiserenIk hoop dat we een keer gehoor krijgen, en we samen tot een oplossing kunnen komen want zoals dit topic heeel hard roept en er toch niks gedaan word vind ik niet helemaal kloppen.
karuna schreef:Ik heb even wat zitten tellen. De geplaatste advertenties van afgelopen 24 uur bij te koop voor paarden, commercieel en overigen. 49 (net een pagina) , 35 (driekwart pagina) en 25 stuks (een halve pagina) geplaatst. En commercieel is dan ook nog een deel wat veel vaker terugkomt, die dus steeds dezelfde advertentie plaatsen.
Lijken me niet echt veel ten opzichte van bv vorig jaar dat vooral spullen voor paarden er rustig in een avond 2 bladzijdes waren bijgezet. Vooral als de statjes zouden aantonen dat er niets verandert zou zijn in plaatsing bijna. Het is echt ingestort, zo te zien zijn zelfs normaal gewilde producten als hippe merkdekjes bijna niet meer te verkopen omdat ze vaak terugkomen in advertenties.
Niemand lijkt blij met de verandering maar toch wordt er niets anders gedaan dan verklaren dat het niet anders kan en er niets aan gedaan kan worden. Ik weet niet of dat het beoogde doel erachter is geweeest al lan ik me dan niet voorstellen. Er zal wel niets veranderen vrees ik maar ik zou toch echt nog steeds een verklaring willen waarom wat ik zie zoveel afwijkt aan wat de statjes zeggen.