Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:Jeetje stef, je wordt niet alleen op vage gronden geweigerd door een groepje mods, maar je wordt als dank voor de moeite ook nog eens flink op de korrel genomen door Chiqa en Slimmerik, off all bokkers.
Heino schreef:Geheel mee eens! Dat is iets waar ik mij de laatste tijd ontzettend aan erg aan het Bokt beheer/moderators/commisies: gebrek aan goede communicatie. Voor een hoop dingen zijn regels en richtlijnen waar men zich niet aanhoud. Denk je het als bokker goed te doen, wordt je net zo hard weer terug gestuurd zonder een duidelijk goed onderbouwd antwoord..... Brengt een van de problemen van Bokt mooi naar voren: gebrek aan communicatieve vaardigheden.
slimmerik schreef:Kun je me quoten waar ik Stef "flink" op de korrel neem of überhaupt op de korrel neem?
En waar staat dat ze geweigerd wordt door een groepje mods. Misschien is er wel een eenduidige afwijzing geweest.
Mambobeach: Ik lees dat stef al jaren achter de schermen meedraait?? Kan dat voor een zwarte bokker?
MamboBeach schreef:Ik heb 1 keer gehad, onlangs, dat ik even 3 keer met mijn ogen moest knipperen en kijken of diegene echt mod was, ja dus... Kan ik eerlijk gezegd met mijn pet niet bij maargoed, diegene heeft het vertrouwen toch gekregen.
Lovely schreef:Jannepaulli, als bokt aankondigt om veranderingen in gang te zetten naar aanleiding van alle (heldere en opbouwende) kritiek en de discussies daaromtrent, dan is het wel een beetje wrang dat er bij de eerste de beste gelegenheid gelijk op de oude stijl wordt teruggegrepen.
Diablo schreef:MamboBeach schreef:Ik heb 1 keer gehad, onlangs, dat ik even 3 keer met mijn ogen moest knipperen en kijken of diegene echt mod was, ja dus... Kan ik eerlijk gezegd met mijn pet niet bij maargoed, diegene heeft het vertrouwen toch gekregen.
Wie dan?![]()
Nee, ik zou echt niet weten wie er allemaal mod is, interessert me geen fluit. Ik ben niet met mods bezig. Ik bok lekker om het bokken en ik let niet op de mods, vaak nog broekies ook, die mij wel even zullen vertellen hoe ik moet communiceren, neuh.......
Citaat:Daarnaast regelmatig bijdragen gegeven aan de wiki en aan het nieuws, en daarnaast weer in discussies als leaks het opnemen voor het team en vierkant achter bokt gaan staan
stef schreef:Het gaat inderdaad om de communicatie. Er wordt kennelijk gestemd op een "sollicitatie". PrimaHet is mij dan ook om het even wie er voor of tegen mij gestemd hebben. Het enige wat ik wil weten is waarom. Het enige wat ik daar op krijg is echter "gaan we niet met iedereen over in discussie".
Ik ben mod geweest, ooit, in een verleden dat bokt nog een boktje was. Ben toen niet met scheve gezichten weg gegaan, maar omdat mijn schoonvader overleed en er even ontzettend veel op me af kwam. Heb vaker getwijfeld om te solliciteren en in de tijd van de bokt-leaks een paar maanden terug de stap te zetten om me daadwerkelijk op te geven. Via msn (ja, ik heb bart op msn) met bart overlegt of het uberhaubt de moeite was, want tja, je weet het niet natuurlijk. Zelfde vraag via pb bij eline neergelegd. Waren beide positief. Maar ok, zij hebben geen eindbeslissing, dat snap ik dan ook. Ik heb regelmatig contact met mods, aangezien ik vanwege mijn temgedrag als een halve mod ben, ik beschik alleen niet over de juiste knopjes om de taken uit te voeren. Ook enkel positief geluid. Daarnaast regelmatig bijdragen gegeven aan de wiki en aan het nieuws, en daarnaast weer in discussies als leaks het opnemen voor het team en vierkant achter bokt gaan staan.
En ja, dan zou je zeggen dat je wat credit opgebouwt zou hebben. Geen credit in de zin van dat dit redenen zijn om automatisch in het boktteam toe te treden, wel credit in de zin van dat er fatsoenlijk met iemand omgesprongen wordt. gewoon open en eerlijk: Je wordt het niet, want .....
En dát gebeurt er niet.
russel schreef:Kennelijk kun je ook mod zijn in het zwart![]()
Kom steeds dezelfde propagandisten tegen in dit forum![]()
Ik ga weer wat zinnigs doen
Eline schreef:Maar dat is voor mijn gevoel in ieder geval niet te vergelijken met een pb sturen voor een functie op een forum.