Voorstel: rondetafelsessie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Voorstel: rondetafelsessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 01:09

Jannepaulli, als bokt aankondigt om veranderingen in gang te zetten naar aanleiding van alle (heldere en opbouwende) kritiek en de discussies daaromtrent, dan is het wel een beetje wrang dat er bij de eerste de beste gelegenheid gelijk op de oude stijl wordt teruggegrepen. Het is een beetje als dat men best wel wil veranderen, maar niet hierin en niet nu of binnenkort. Het gaat Stef waarschijnlijk ook niet zozeer om de inhoud van de motivatie maar meer omdat het teleurstellend is als je door onwil van de andere partij de deksel op de neus krijgt terwijl je zelf heel positief, open en welwillend bent geweest. Stef treedt naar voren, gaat erin met open vizier, gooit eventuele bedenkingen aan de kant 'voor de goede zaak', heeft een positief doel voor ogen, krijgt eerst bijval en positieve geluiden om vervolgens toch met een kluitje in het riet te worden gestuurd. Het zou op mij ook niet zo positief overkomen als ik zo behandeld werd en als er zo willekeurig over wordt gedaan. Tegelijkertijd verbaast het mij niets dat er geen eenstemmigheid is in het beheerteam, want er is duidelijk geen visie en geen leidraad :n.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 02:07

Lovely schreef:
Jeetje stef, je wordt niet alleen op vage gronden geweigerd door een groepje mods, maar je wordt als dank voor de moeite ook nog eens flink op de korrel genomen door Chiqa en Slimmerik, off all bokkers :?.

Kun je me quoten waar ik Stef "flink" op de korrel neem of überhaupt op de korrel neem?

En waar staat dat ze geweigerd wordt door een groepje mods. Misschien is er wel een eenduidige afwijzing geweest.

Mambobeach: Ik lees dat stef al jaren achter de schermen meedraait?? Kan dat voor een zwarte bokker?

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 04:59

@Stef; Welllicht ging je er al iets teveel van uit dat je mod zal worden,En hield je geen rekening met een evt NEE.

En omdat jij voor jezelf er al vanuit ging komt het wat harder aan ,Maare uhmz ik moet zeggen: de reacties en sneren die je nu geeft is een heel goed voorbeeld van het waarom je geen mod bent..

Lijkt wel bassie en adriaan show ik mag dioit niet dus doe ik dat ook niet meer lekker puh!!! ,Nee dat zijn niet jouw exacte woorden maar zo komt het wel over. Kom op zeg kont tegen de crib niet meer verder werken aan een wiki artikel omdat je GEEN mod mag worden? Sorry hoor hoe volwassen ben je dan?

Ik hoop dat het uit emotie is getypt, want als je dit werkelijk hebt getypt terwijl je je er al bij had neergelegd , is het nog triester dan het al is..

Dat je aan bokt mee bouwt is geen garantie dat je ook mod mag worden Bokt is een site voor ons en dus werk je ook voor jezelf mee aan dingen

Geloof niet dat het team er wakker van ligt als jij je wikiartikel niet afmaakt.

Sorry Stef je laat je erg 'kennen'

Dit is het perfecte voorbeeld dat je niet ten alle tijden objectief kunt blijven... want dat ben je nu ook niet echt..

Trouwens dit is niet onaardig bedoeld meer een mirror

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 09:21

Heino schreef:
.... Brengt een van de problemen van Bokt mooi naar voren: gebrek aan communicatieve vaardigheden.
Geheel mee eens! Dat is iets waar ik mij de laatste tijd ontzettend aan erg aan het Bokt beheer/moderators/commisies: gebrek aan goede communicatie. Voor een hoop dingen zijn regels en richtlijnen waar men zich niet aanhoud. Denk je het als bokker goed te doen, wordt je net zo hard weer terug gestuurd zonder een duidelijk goed onderbouwd antwoord.
Daarnaast moeten de mods samen eens spreken over wat het verschil is tussen regels en richtlijnen. Want de één houd zich wel aan de regels en richtlijnen, de ander ziet alles als regels.....

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 10:21

slimmerik schreef:
Kun je me quoten waar ik Stef "flink" op de korrel neem of überhaupt op de korrel neem?

En waar staat dat ze geweigerd wordt door een groepje mods. Misschien is er wel een eenduidige afwijzing geweest.

Mambobeach: Ik lees dat stef al jaren achter de schermen meedraait?? Kan dat voor een zwarte bokker?

Wat bedoel je hier nu mee slimmerik? Dat zijn de woorden van stef...

En we kunnen allemaal inhakken op stef, ik laat me er niet over uit of iemand dan wel of niet geschikt is... Ik heb 1 keer gehad, onlangs, dat ik even 3 keer met mijn ogen moest knipperen en kijken of diegene echt mod was, ja dus... Kan ik eerlijk gezegd met mijn pet niet bij maargoed, diegene heeft het vertrouwen toch gekregen. Een mod mag ook zijn of haar eigen mening hebben, het gaat er denk ik wel om hoe je die brengt. En dat is bij iedereen anders. Hoe dan ook, welke mod er ook wordt gekozen, het zal nooit ieders smaak zijn...

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 10:29

MamboBeach schreef:
Ik heb 1 keer gehad, onlangs, dat ik even 3 keer met mijn ogen moest knipperen en kijken of diegene echt mod was, ja dus... Kan ik eerlijk gezegd met mijn pet niet bij maargoed, diegene heeft het vertrouwen toch gekregen.

Wie dan? :D

Nee, ik zou echt niet weten wie er allemaal mod is, interessert me geen fluit. Ik ben niet met mods bezig. Ik bok lekker om het bokken en ik let niet op de mods, vaak nog broekies ook, die mij wel even zullen vertellen hoe ik moet communiceren, neuh.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 10:48

Jammer dat sommigen er zo een issue van hebben gemaakt en het zo weer zo goed kunnen verwoorden waardoor het hele doel weer wordt voorbij gestreefd. Die stemmingmakerij die steeds weer zo ontzettend goed naar een kant wordt getrokken. Tja dan denk ik maar weer, misschien zijn die personen wel uitgelezen als moddie.... en draait het daarom.

Iedereen die probeert er op een nette manier een duidelijkheid aan te geven, worden weer zo fantastisch onder uit gehaald. ;) Ga je er op in, ben JIJ de stemmingmakerij en zit JIJ fout :+

Geweldig vind ik dat. Zulke propagandaschrijvers zijn altijd heel erg nodig in bestaande kringen....daar kunnen ze op doorvaren, zonder zelf zich te laten zien.

*\o/* *\o/*
Wat is bokt toch veranderd de laatste tijd, laatste jaar, mmmmm misschien laatste 2 jaar.

Kennelijk kun je ook mod zijn in het zwart :+

Kom steeds dezelfde propagandisten tegen in dit forum 8-)

Ik ga weer wat zinnigs doen _/-\o_

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 10:53

Lovely schreef:
Jannepaulli, als bokt aankondigt om veranderingen in gang te zetten naar aanleiding van alle (heldere en opbouwende) kritiek en de discussies daaromtrent, dan is het wel een beetje wrang dat er bij de eerste de beste gelegenheid gelijk op de oude stijl wordt teruggegrepen.

Als je hiermee bedoelt dat het team niet op een nette manier toegelicht|medegedeeld heeft waarom zij Stef bij nader inzien niet als mod willen aanstellen, dan moet ik je gelijk geven. Voor hetzelfde geld wordt het dan weer een "Kiwiko|Suleilitha|RunningKawa-affaire" , waar - voor zover ik op de hoogte ben - ook op een uiterst onhandige manier met mensen omgegaan is.
Maar het feit dat iemand ergens voor gaat en daarbij bepaalde verwachtingen heeft en vervolgens teleurgesteld wordt... dat kan geen reden zijn om een team verwijten te maken.
In de echte bedrijfswereld zijn er ook 100 sollicitanten, waar in het gunstigste geval 99 mensen teleurgesteld gaan worden.

Het doet mij overigens wel denken aan het feit dat ik in een van de veranderingstopics voorgesteld heb om een Bemiddelings Mod aan te stellen, iemand die dit soort lastige zaken op een diplomatieke manier kan overbrengen, boven de partijen kan staan en bepaalde beslissingen met enige intelligentie kan doorlichten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 11:03

JP en daar gaat het nu juist om. Het is niet dat ze teleurgesteld is Dat ze niet is aangenomen, maar teleursteld is omdat ze het niet kan plaatsen OMdat er niet is gezegd waarom. Als je al moddie bent geweest en nu wordt afgewezen is dat gewoon apart als je niet weet waarom.

Er zijn zoveel moddies die van groen naar zwart en weer groen zijn geworden. Dus voor Stef, wat is er aan de hand met mij????

En dat is de issue en niet het uitkouwen dat iemand het maar moet nemen dat ze zijn afgewezen.....

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 11:15

Ja dat is volstrekt duidelijk Russel, en zoals ik in mijn laatste post ook schreef: als haar niet toegelicht wordt wat de reden van afwijzing is, dan is dat niet zoals het hoort.
Maar dat zij ooit mod geweest zou zijn en daarom nu een streepje vóór heeft? Och, je kent toch wel de uitspraak "In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst"?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 11:21

Ik denk niet dat Russel bedoelt dat Stef een streepje voor zou hebben omdat ze mod is geweest, Ik denk dat ze bedoelt dat Stef eerder aan de eisen voldaan heeft en nu kennelijk niet meer, dat is inderdaad wel apart.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 11:21

Diablo schreef:
MamboBeach schreef:
Ik heb 1 keer gehad, onlangs, dat ik even 3 keer met mijn ogen moest knipperen en kijken of diegene echt mod was, ja dus... Kan ik eerlijk gezegd met mijn pet niet bij maargoed, diegene heeft het vertrouwen toch gekregen.

Wie dan? :D

Nee, ik zou echt niet weten wie er allemaal mod is, interessert me geen fluit. Ik ben niet met mods bezig. Ik bok lekker om het bokken en ik let niet op de mods, vaak nog broekies ook, die mij wel even zullen vertellen hoe ik moet communiceren, neuh.......

Het houdt mij ook niet bezig, maar deze viel mij op... En ik denk dan, waar moet je als mod aan voldoen?
Maargoed, dat is een eindeloze discussie.

Mijn ding zou het niet zijn in elk geval! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 11:22

Jannepauli, dat bedoelde ik inderdaad met terugvallen in de oude stijl terwijl de veranderingen nog doorgezet moeten worden. Het duidt erop dat veranderen heel moeilijk is en het is gewoon een heel tekenend voorbeeld van hoe het hier gaat.

Als ik het verhaal van stef goed lees, dan is zij vooral teleurgesteld dat ze met een kluitje in het riet is gestuurd en dat kan ik me nog voorstellen ook. HOE MOEILIJK is het nu om er even voor te gaan zitten een fatsoenlijk (en eenduidig) antwoord te schrijven met uitleg? Hoe kan je nu iemand zomaar afschepen als die zijn best doet voor jouw website? In het bedrijfsleven hoef je dit ook niet zo te doen hoor, daar hebben de afgewezen sollicitanten ook recht op een toelichting. Dus als bokt.nl bedrijfje wil spelen, dan moeten ze nog een boel leren.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 11:35

Het gaat inderdaad om de communicatie. Er wordt kennelijk gestemd op een "sollicitatie". Prima :j Het is mij dan ook om het even wie er voor of tegen mij gestemd hebben. Het enige wat ik wil weten is waarom. Het enige wat ik daar op krijg is echter "gaan we niet met iedereen over in discussie".
Ik ben mod geweest, ooit, in een verleden dat bokt nog een boktje was. Ben toen niet met scheve gezichten weg gegaan, maar omdat mijn schoonvader overleed en er even ontzettend veel op me af kwam. Heb vaker getwijfeld om te solliciteren en in de tijd van de bokt-leaks een paar maanden terug de stap te zetten om me daadwerkelijk op te geven. Via msn (ja, ik heb bart op msn ;) ) met bart overlegt of het uberhaubt de moeite was, want tja, je weet het niet natuurlijk. Zelfde vraag via pb bij eline neergelegd. Waren beide positief. Maar ok, zij hebben geen eindbeslissing, dat snap ik dan ook. Ik heb regelmatig contact met mods, aangezien ik vanwege mijn temgedrag als een halve mod ben, ik beschik alleen niet over de juiste knopjes om de taken uit te voeren. Ook enkel positief geluid. Daarnaast regelmatig bijdragen gegeven aan de wiki en aan het nieuws, en daarnaast weer in discussies als leaks het opnemen voor het team en vierkant achter bokt gaan staan.
En ja, dan zou je zeggen dat je wat credit opgebouwt zou hebben. Geen credit in de zin van dat dit redenen zijn om automatisch in het boktteam toe te treden, wel credit in de zin van dat er fatsoenlijk met iemand omgesprongen wordt. gewoon open en eerlijk: Je wordt het niet, want .....
En dát gebeurt er niet.

Dan wordt er weer gegrepen naar het bedrijfsleven. Als je bij bedrijf x solliciteerd en je wordt afgewezen moet je het daar ook mee doen. Klopt helemaal, maar bedrijf x ben je niet al jaren bij betrokken. Ik zie het ook meer als een interne sollicitatie. Als ik al jaren bij een bedrijf werk, en ik solliciteer naar een andere functie, prima dat ik het dan niet wordt, maar dan wil ik ook weten waarom niet.

Verder crypto: Prima dat jij heel goed begrijpt waarom ik geen mod ben geworden. Maar nogmaals: User stef en mod stef zijn 2 heel verschillende dingen, heb ik eerder al uitgelegd.
En tja, wat mensen er dan verder van vinden, zich afvragen hoe volwassen ik ben en weet ik veel, prima. Kan ik niet wakker van liggen.
Bokt wil kennelijk mijn hulp niet, waarom zou ik er dan nog tijd en energie in steken?

Overigens bedoel ik met achter de schermen actief natuurlijk temmen, mee denken, wiki en nieuws. Ik zit uiteraard niet letterlijk achter de schermen, helaas....

Want dat was mijn doel om mod te worden. Om in het mod team te zien wat er speelt bij de gebruikers, en dat bespreekbaar te maken en oplossingen voor te zoeken, op weg naar een beter en gebruiksvriendelijker bokt. Misschien is dat het geweest?
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 14-02-11 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 11:35

Eens met Lovely. Dat is namelijk ook wat ik begrijp, dat stef niet zozeer teleurgesteld is over haar afwijzing, maar over de manier waarop. Ik zou er ook pissig van worden als mijn goodwill zo 'beloond' wordt, met een simpel "sorry er is geen meerderheid". Zoals al vaker gezegd, bij gewone sollicitaties krijg je doorgaans ook feedback te horen, misschien niet standaard maar als je er om vraagt wel. En dat vind ik ook wel zo netjes. Jij wilt moeite stoppen in Bokt --> je krijgt een onpersoonlijke afwijzing. Motiveert dat om je verder nog in te zetten voor Bokt? Nou mij niet!

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 11:40

Citaat:
Daarnaast regelmatig bijdragen gegeven aan de wiki en aan het nieuws, en daarnaast weer in discussies als leaks het opnemen voor het team en vierkant achter bokt gaan staan

Dusmalleen als je het eens bent met het team en vierkant achter hun staat zou je mod moeten worden.
Is het niet beter als een keer iemand die het oneens is met het team en er niet zo achter staat mod wordt en probeert de veranderingen bij te staan.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 11:42

Dat zeg ik niet echwel. En vierkant achter iets gaan staan betekend niet automatisch dat je alles goedkeurd, maar wel dat je het team niet afvalt

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 12:13

stef schreef:
Het gaat inderdaad om de communicatie. Er wordt kennelijk gestemd op een "sollicitatie". Prima :j Het is mij dan ook om het even wie er voor of tegen mij gestemd hebben. Het enige wat ik wil weten is waarom. Het enige wat ik daar op krijg is echter "gaan we niet met iedereen over in discussie".
Ik ben mod geweest, ooit, in een verleden dat bokt nog een boktje was. Ben toen niet met scheve gezichten weg gegaan, maar omdat mijn schoonvader overleed en er even ontzettend veel op me af kwam. Heb vaker getwijfeld om te solliciteren en in de tijd van de bokt-leaks een paar maanden terug de stap te zetten om me daadwerkelijk op te geven. Via msn (ja, ik heb bart op msn ;) ) met bart overlegt of het uberhaubt de moeite was, want tja, je weet het niet natuurlijk. Zelfde vraag via pb bij eline neergelegd. Waren beide positief. Maar ok, zij hebben geen eindbeslissing, dat snap ik dan ook. Ik heb regelmatig contact met mods, aangezien ik vanwege mijn temgedrag als een halve mod ben, ik beschik alleen niet over de juiste knopjes om de taken uit te voeren. Ook enkel positief geluid. Daarnaast regelmatig bijdragen gegeven aan de wiki en aan het nieuws, en daarnaast weer in discussies als leaks het opnemen voor het team en vierkant achter bokt gaan staan.
En ja, dan zou je zeggen dat je wat credit opgebouwt zou hebben. Geen credit in de zin van dat dit redenen zijn om automatisch in het boktteam toe te treden, wel credit in de zin van dat er fatsoenlijk met iemand omgesprongen wordt. gewoon open en eerlijk: Je wordt het niet, want .....
En dát gebeurt er niet.

Maar Stef, heb je dit dan ook besproken met Bart en Eline? Zij zijn dat misschien niet degenen die een beslissing hebben genomen over jouw sollicitatie, maar ze zijn wel eindverantwoordelijk voor het reilen en zeilen van Bokt en zouden in die zin natuurlijk de mods kunnen aansturen. Al was het maar om zich aan de fatsoensregels te houden en jou te informeren wat de grond van hun beslissing is geweest. Met een antwoord als "daar gaan we niet met iedereen over in discussie" zou ik ook geen genoegen nemen.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 12:25

@stef, Ik snap heel goed dat je het gevoel hebt alles voor ‘niets’gedaan te hebben, maar de dingen die je deed, deed je hopelijk met plezier en ook omdat je zonder voor wat hoort wat bokt leuker wilde maken of wat dan ook

Ik snap ook dat als je geen (volledig) antwoord hebt gehad over het waarom dat enorm frustrerend is :j , Alleen al dan niet uit emotie dit soort reacties plaatsen zal niet positief bijvoegen. En wekt wellicht misschien zelfs verkeerde interpretaties uit waardoor juist wordt gedacht zie je wel.

Ik zeg nergens dat je de kwaliteiten niet hebt, ik zeg alleen dat je op basis van deze uitspraken die idd erg onvolwassen over kwamen dan idd beter geen mod kan worden/zijn Nogmaals op basis van de eerder gedane uitspraken over dit.

En oke misschien is privé Stef anders dan ‘zakelijke’stef maar goed zolang je zoals je zelf aangeeft geen duidelijke reden weet, weet je ook niet of dat ermee te maken heeft.

En wellicht juist omdat je mod bent geweest vinden ze het eerlijker eerst een ander een kans te geven

Dat je ‘recht’al is dat een groot woord hebt op uitleg van het waarom ben ik met je eens. Het zou igg netjes zijn als je die krijgt.
Dat je nu geen energie er meer in wil steken is emotioneel gezien begrijpelijk, Maar hopelijk besef je dat als dat gezakt is dat je inzet voor bokt niet zinloos was, Jij voelde je goed en vond het fijn bokt te kunnen helpen/ of anderzijds iets bij te dragen.,Dat deed je met de beste intentie neem ik aan. En dat deed je voor heel bokt niet alleen voor mods toch? En je voelde je daar toch goed bij?

Ik zou zeggen; het is toch zonde dat je je plezier wat je hebt aan bokt te laten veerminderen door deze miscommunicatie?

Als je dan toch Bart op msn hebt (dat hij dar tijd voor heeft ;) ) leg je gevoel uit vraag opheldering en wellicht zal spoedig het antwoord komen waar je iets mee kan of iig er beter in kan berusten

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 12:32

Mooi geschreven Crypto :)

Ik vermoed dat er alleen meer speelt dan alleen deze specifieke afwijzing en dat dit een soort van druppel was die de emmer over deed lopen. Dit soort voorbeelden zijn er namelijk genoeg te vinden op Bokt (wat betreft rare/gebrek aan communicatie). Ik denk dat dat ook meespeelt, dat mensen keer op keer verbeterpunten aangeven maar dat er helemaal niets mee gedaan lijkt te worden. Tuurlijk, veranderingen kosten tijd. Maar hoeveel tijd? Toch geen maanden lijkt me?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 12:34

jannepauli: Ik heb eline een pb gestuurd met de vraag wat de motivatie was. Hierop krijg ik terug dat ze daar niet met iedereen over in discussie kunnen gaan.
Bart heb ik bewust (nog) niet benadert, bart houdt zich met name bezig met het technische deel van bokt, en daar hoort dit niet bij.

Heino: misschien.... Je ziet om je heen ontzettend veel gebeuren waar je graag anders zou zien. Je denkt (en weet) dat je hierin een goede bijdrage zou kunnen leveren. En dan is het nee, punt, klaar...

tja....

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 12:48

russel schreef:
Kennelijk kun je ook mod zijn in het zwart :+

Kom steeds dezelfde propagandisten tegen in dit forum 8-)

Ik ga weer wat zinnigs doen _/-\o_

Ik hoop voor je van niet, maar deze uitspraak is als eens eerder gedaan, ik was het daar toen mee eens en kreeg een OW.
Hoop dat dat jou bespaard blijft.
Want hier gaat het om de mee lopers en jaknikkers en die worden extra beschermd is mij opgevallen.
Ik merk dat dit toch ook onder de grote ergenissen valt, maar hier mag dus niet over gesproken worden en dat vind ik dan weer zo vaag?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 12:50

Ik hoop eigenlijk dat we snel weer terugkunnen naar het oorspronkelijke onderwerp van dit topic in plaats van toch een individuele casus, maar voel me wel geroepen te reageren. Ik heb inderdaad gisteren tegen Stef gezegd dat we niet in discussie kunnen gaan over waarom ze geen moderator kan worden. Op haar pb terug heb ik niet meer kunnen reageren omdat de zondagmiddag/avond al met andere dingen ingepland stond, dat heb ik zojuist gedaan.

Net zoals heel veel gebruikers (waar we erg blij mee zijn, dat staat trouwens voorop ) heeft Stef aangegeven interesse te hebben om moderator te worden. Omdat we op dat moment inderdaad op zoek waren naar nieuwe mods, is haar aanbieding, samen met die van een aantal andere gebruikers die zich hebben opgegeven en gebruikers die ons positief zijn opgevallen besproken. Tijdens zo'n bespreking vallen gewoon een hoop kandidaten af, om diverse redenen. Zelf heb ik nog nooit gesolliciteerd op een functie waarbij ik in de eerste ronde al een inhoudelijke uitleg terugkreeg over waarom ik het niet geworden was, enkel standaardbrieven met 'bedankt, geen interesse'. Op het moment dat je verderopzit in een sollicitatieprocedure, je op bent komen draven voor een gesprek, testen, wellicht een assesment, tweede gesprek, vind ik het inderdaad niet meer dan normaal dat je een uitleg krijgt over waarom je het niet bent geworden. Maar dat is voor mijn gevoel in ieder geval niet te vergelijken met een pb sturen voor een functie op een forum.

Eén van de dingen waar we op dit moment mee bezig zijn is het tegen het licht houden van de manier waarop we nieuwe moderators kiezen dus in dat opzicht is ook dit weer een leermoment en zijn de afgelopen paar bladzijdes weer waardevol, maar ik wil wel vragen of als deze discussie verder gaat, hij algemener gevoerd kan worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 12:59

De afgelopen pagina's waren waardevol en leerzaam? Dat is wel heel ernstig hoor, als je nog moet leren over normale omgangsvormen terwijl je een beheerfunctie hebt. Als iemand zich aanbiedt om mod te worden en daarover gesproken wordt in het team, dan mag diegene ook weten waar de afwijzing op is gebaseerd. Het is echt heel knullig dat iemand zo wordt afgescheept en helaas is dit niet alleen bij stef zo :n.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 13:00

Eline schreef:
Maar dat is voor mijn gevoel in ieder geval niet te vergelijken met een pb sturen voor een functie op een forum.

Maar wat al aangehaald is, dit is idd niet te vergelijken met een standaard sollicitatie, maar meer met een interne sollicatie. En dan krijg je doorgaans wel degelijk inhoudelijke feedback terug.

Over het verzoek de discussie algemener te voeren, waarom? Juist aan de hand van dit soort casussen maak je knelpunten inzichtelijk.