niet veel duidelijk heid dan he!!als we nou niks meer er aan gaan doen!! dan is hun grap mislukt!! en komen wij even achter bokt vandaan!!
Yamcha schreef:Iedere bokker stuurt 1 pb aan een mod.Kleine moeite, groot resultaat wat moet je sturen dan ?
yvanda schreef:niet veel duidelijk heid dan he!!als we nou niks meer er aan gaan doen!! dan is hun grap mislukt!! en komen wij even achter bokt vandaan!! Dat is stom, om een grap expres te laten mislukken, 't is veel leuker als het wel lukt.
Alou schreef:Yamcha schreef:Iedere bokker stuurt 1 pb aan een mod.Kleine moeite, groot resultaat wat moet je sturen dan ?*denkt na*Wij houden van jullie en wij vinden deze grap geweldig! Wij vinden het nog mooier als we de oplossing weten
En naar hoeveel mods moet ik dat dan sturen Yamcha?Ben nog steeds benieuwd wanneer bokt Hebreeuws wordt
hestejente schreef:En naar hoeveel mods moet ik dat dan sturen Yamcha?Ben nog steeds benieuwd wanneer bokt Hebreeuws wordt Whahahaha Ik zou wel lachen
Met name Maar Karl mag natuurlijk ook Maar ik vind de tekst niet leuk, even een betere verzinnen, oké?
't mag ook in het hebreeuws natuurlijk, maar ik kan geen hebreeuws.Oh ja, Elizabeth, dat klopt, was ff in de war met een ander forum.Maar 5 lukt best toch?
Yamcha schreef:'t mag ook in het hebreeuws natuurlijk, maar ik kan geen hebreeuws.Hebreeuws!! Google Translate wil wel helpen!
Fiffill schreef:Ik vind het allemaal een beetje kansloos. Ik kan je de hand schudden *volgens mij ziet men het verschil niet tussen grappen en klieren*