ik vraag me eigenlijk wel af wat de eigenlijk grap nou is .. ik weet wel, simmie, jp, schaapjes zijn allemaal waar..
ik zei net ergens: jullie ava's zijn irritant, en toen had ik er zelf ook opeens 1? Ik heb niks in mijn os staan .
gekkesies schreef:*denkt weer aan de eeuwige roos-uitspraak nu* Ik dacht dat je bedoelde.. 'ik ben onschuldig!'
Mag ik volgend jaar dan EEEINDELIJK die stoere hengst die al jaren op mijn lijstje staat? Ik ben altijd zo braaf (hm, of is het mss geen toeval dat bijnaam van vriendlief 'dekhengst' is? In dat geval; bedankt MC!)
HEY, dat heet 'MIJTER' niet een hoedje..en staf jep.. en een gouden ring met een rode steen.. jep dat ben ik ..wat bedoel je gekkesies??
MissHaffie schreef:gekkesies schreef:*denkt weer aan de eeuwige roos-uitspraak nu* Ik dacht dat je bedoelde.. 'ik ben onschuldig!'ooooh Nee, ik bedoelde; A dirty mind is a joy forever.
MissHaffie schreef:McSinterklaas. Ga ik zo even verkopen aan Mac Donalds, bedankt voor het geniale idee (hahahaha ik word een miljonair en jij neit hahahahahaaha )