Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Daarnaast was volgens mij je eigen punt dat mods teveel OW's uitdelen.
Citaat:Wat bedoel je met een time out soort van paar uur ban?
Shadow0 schreef:Naadje24: stel dat jij een eerlijk commentaar geeft op iemand, en je raakt in discussie, en de ander geeft aan geen prijs te stellen op je reacties - laat je de discussie dan gaan?
RobvdPK schreef:Ik denk dat dat 1 van de problemen is. Dat mensen het niet kunnen accepteren, niet kunnen denken: ok, het is nou eenmaal zo.Ik bedoel, ow's horen bij de regels, en dat moet je maar mans genoeg zijn om dat te accepteren, terecht of niet terecht.
Ik ben daar altijd erg huiverig voor, het leidt meestal tot steeds minder zelfreflectie. Juist het voortdurend vernieuwen, het accepteren van nieuwe mensen als volwaardig deel van de groep is heel gezond en houdt de boel fris.Citaat:Ik zeg wel dat de 'harde kern' Bokkers meer krediet mogen krijgen. Maw, geef die mensen wat meer ruimte, want zij hebben Bokt gemaakt.
naadje24 schreef:dat ligt er maar net aan hoe de discussie gaat...ik kan het eerlijk vinden een ander weer niet..dat is ook zo een lastig punt ...een eerlijke mening geven mag iedereen natuurlijk en ja die kan soms hard aankomen
maar waar ik meer op doelde is dat als een mod al aangegeven heeft geen persoonlijke aanvallen te houden en dat gebeurt toch steeds en je zegt daarbij zelf nog aantal maal dat je er niet van gediend bent...ja dan tem ik uiteindelijk...dan geef ik het uit handen..
RobvdPK schreef:Okee, jullie hebben er meer zicht op dan ik.
Ga trouwens sluiten, heb nog wat werk te doen.
(en jullie echte Bokkers komen er trouwens zelf wel uit).
Rob
Chiqa schreef:Dat meen j eniet...Dus als jij een discussie niet aankan omdat je het belangrijk vind dat jou standpunt
niet duidelijk is, ga je ...temmen?
Waarom draag je die verantwoording af? En volgens mij hoor (kan het mis hebben) is dit niet bepaald de bedoeling van temmen...
Guess me if I'm wrong!
russel schreef:Als het moddergooien gaat worden, wat vaak zat gebeurd, want hoe vaak is het niet met een groepje tegen eentje? Kan ik mij voorstellen dat je het stop wilt zetten en gaat temmen. Hoe vaak zie je niet dat TSers kattig gaan worden omdat ze door een groeiend aantal in de hoek gestomd worden? Het begint met eentje, daarna komt er nog een en ineens zit het topic vol met trappers, alles wordt maar herhaald en herhaald. Is dan toch temwaardig? Of niet?
Citaat:Wat wél strafbaar is imo is natuurlijk een persoonlijke aanval. Dus als je zegt: wat kun jij dom l*llen zeg...een echt dom blondje....
Kijk dat kún je een persoonlijke aanval noemen en vind ik temwaardig.