1 euro voor Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

Re: 1 euro voor Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:23

Shadow0 schreef:
Cyntje, Bas woont in Belgie, dus daar heeft Balkenende niet zo veel mee te maken Knipoog

Daar heeft ie dan mooi geluk mee! Schijnheilig

En @ Slimmerik: Misschien heeft Bart wel geen tijd gehad omdat ie een reis aan het boeken is! Koe
En gaat ie van aaaaaaaaaaaaaaaal dat geld weken op vakantie!
Loop niet gelijk iets te blèren, als je niet weet wat er aan de hand is! En geloof mij maar dat we echt nog niet aan de 3500,- zitten Knipoog

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:23

Justy schreef:
luxje schreef:

Maar waarom zou het dan nu even niet kunnen, terwijl er wel de tijd wordt genomen om te komen melden dat het niet gaat, is het zo erg?
Het gaat tóch om het geld dat vele bokkers bijeen hebben gebracht..

Blijkbaar is het dus zo ernstig, anders zou Bart inderdaad de moeite wel even genomen hebben om de boel op te tellen Lachen

Justy, blijkbaar is het ernstig, want Anja valt me doorlopend lastig en maakt me uit voor van alles en nog wat via PB, maar ik het geen idee wat er gaande is.
Ik blijf erbij dat Bart dan beter niets gepost had, of beter gewoon had gezegd dat hij even geen tijd had.
Deze discussie en de aanvallen van Anja op mij gaan veel te ver, of ik mis iets, echter geen idee wat.

Perlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:24

luxje schreef:
Heel simpel én snel die andere inkomsten van het totaal aftrekken, lijkt mij niet zo heel moeilijk

Ik denk niet dat dat zo makkelijk gaat, je weet toch niet hoe lang die rekening al loopt? Ik neem aan maanden, zo niet jaren. Er komt geld bij en er gaat geld af, dus het lijkt me niet een simpel aftreksommetje. Volgens mij zou het dan nog sneller gaan om de donaties op te tellen. Jij gaat er hier van uit dat er op deze rekening alleen maar geld bij is gekomen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:26

Bas232 schreef:
Ik blijf erbij dat Bart dan beter niets gepost had, of beter gewoon had gezegd dat hij even geen tijd had.

Dat heeft hij gezegd, maar jij kiest ervoor dat niet te geloven Pling

BartVB schreef:
Sorry, nog even geen tussenstand ivm familieomstandigheden, daarnaast moet ik alles ook even in een spreadsheet oid gaan zetten doordat er inmiddels meer is gebeurd op de betaalrekening. Zodra ik wat tijd heb kijk ik hier naar.

Dat lijkt me aan duidelijkheid niets te wensen over te laten. Dat jij het niet voldoende vindt, is een heel ander verhaal.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:26

Het is anYa

dat wil zeggen A-N-Y-A (ik heb er even streepjes tussen gezet want kennelijk heb je een probleem met begrijpend lezen).

En inderdaad ik heb je een PB gestuurd. En volkomen op persoonlijke titel gemeld wat ik vind. Dat mag. Ik heb je rotzak genoemd. Omdat ik vind dat je je vete te ver voert. Persoonlijk dus. Jij maakt het persoonlijker door te roepen dat ik je voor veel heb uitgemaakt. Volgens mij heb ik me daartoe beperkt.

Wellicht niet aardig. Wel recht uit mijn hart.

En aangezien ik alleen nog zolang mod ben als het kost om mijn opvolger in te werken... Dus frankly Bas232: Ik hoop dat je nog meer bloemrijke scheldwoorden voor me hebt, dan die ik van je mocht onvangen Haha!

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:29

Perlina schreef:
luxje schreef:
Heel simpel én snel die andere inkomsten van het totaal aftrekken, lijkt mij niet zo heel moeilijk

Ik denk niet dat dat zo makkelijk gaat, je weet toch niet hoe lang die rekening al loopt? Ik neem aan maanden, zo niet jaren. Er komt geld bij en er gaat geld af, dus het lijkt me niet een simpel aftreksommetje. Volgens mij zou het dan nog sneller gaan om de donaties op te tellen. Jij gaat er hier van uit dat er op deze rekening alleen maar geld bij is gekomen.

Ik geloof dat ik nergens een aanname heb gedaan, alleen de inkomsten en uitgaven van de laatste dagen met elkaar vergelijken, dat lijkt MIJ niet dat dat zoveel tijd moet kosten. Want de laatste tussenstand is immers van een aantal dagen geleden..
Maakt mij ook heel niet uit hoe lang die rekening al loopt, heeft hier ook niets mee te maken, lijkt mij Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:30

Anya, ga je stoppen als mod? Even heel erg off-topic tussendoor.

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:30

Anya schreef:
Het is anYa

dat wil zeggen A-N-Y-A (ik heb er even streepjes tussen gezet want kennelijk heb je een probleem met lezen.

En inderdaad ik heb je een PB gestuurd. En volkomen op persoonlijke titel gemeld wat ik vind. Dat mag. Ik heb je rotzak genoemd. Omdat ik vind dat je je vete te ver voert. Persoonlijk dus. Jij maakt het persoonlijker door te roepen dat ik je voor veel heb uitgemaakt. Volgens mij heb ik me daartoe beperkt.

Wellicht niet aardig. Wel recht uit mijn hart.

En aangezien ik alleen nog zolang mod ben als het kost om mijn opvolger in te werken... Dus frankly Bas232: Ik hoop dat je nog meer bloemrijke scheldwoorden voor me hebt, dan die ik van je mocht onvangen Haha!

Dit is mod onwaardig, bovendien maak je een PB openbaar....ik tem je dan nu ook even.
Want nog steeds weet ik niet waar het over gaat en toch val je me telkens lastig.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:31

luxje schreef:
Ik geloof dat ik nergens een aanname heb gedaan, alleen de inkomsten en uitgaven van de laatste dagen met elkaar vergelijken, dat lijkt MIJ niet dat dat zoveel tijd moet kosten. Want de laatste tussenstand is immers van een aantal dagen geleden..
Maakt mij ook heel niet uit hoe lang die rekening al loopt, heeft hier ook niets mee te maken, lijkt mij Knipoog

WEGENS FAMILIE- OMSTANDIGHEDEN Koe

Misschien dat ie met zijn hoofd dan even niet in de cijfertjes wil duiken Blond

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:32

Marreke schreef:
Anya, ga je stoppen als mod? Even heel erg off-topic tussendoor.

Beter Offtopic dan dat gemauw van een gefrustreerd patatteke hier tussendoor Nagelbijten / Gniffelen
Edit: ( ik heb niks tegen belgen )
Laatst bijgewerkt door Cyntje op 04-11-06 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anya

Jazeker. Ik heb het een flink aantal jaren gedaan en met veel plezier. Maar ik vind het tijd om het stokje over te geven. Echter aangezien medisch één van mijn fora is, zorg ik er wel voor dat mijn opvolger goed ingewerkt is.

juno1

luxje schreef:
Een tussenstand van een inzamelactie waar vele bokkers om vragen, omdat ook vele bokkers gedoneerd hebben, lijkt mij géén futiliteit.
Ik zou ook wel willen weten hoe het met mijn geld stond, àls ik tenminste gedoneerd had..
slimmerik schreef:
Maya schreef:
Bas, een mens heeft recht op zijn privéleven, om dingen privé en besloten te houden. Er is werkelijk geen enkele reden waarom Bart zijn hele hebben en houwen op internet moet openbaar maken om verantwoording af te leggen over zo'n futiliteit als dit.

Die tussenstand komt er wel, absoluut en gelijk. Maar vergaat de wereld als je dat maandag hoort ipv vanavond?

Ik krijg toch een nare smaak in mijn mond. Hij neemt de moeite om te antwoorden dat ie niet kan antwoorden...... Ik vermoed dat het bedrag zo hoog is geworden dat een hoop bokkers het onzin zouden vinden om nu nog te storten..... maar dat zou dan weer jammer zijn.
Nee ik vind het geen excuus.

Bemoei me niet met familiezaken/omstandigheden en dat is prive en niet voor Internet.
Maar ik zou dan niet eens op Internet zitten of een reactie geven ( omdat je weet dat daar weer reacties op komen, het zou tenslotte Bokt niet zijn ) Clown
Futiliteiten onbedoeld misschien verkeerde context geplaatst, maar toch wel zeer belangrijk als het gaat over inkomende bedragen en het niet kunnen inzien van transacties.
Eenvoudiger om daar een aparte rekening voor te openen ( als dat al niet het geval was ) .

Waarom ik daar dan deze opmerking over maak, Bokt heeft een zeer grote doelgroep ( jong/impulsief/ en bereid om hun leven te geven voor Bokt ) Cool
En als er dan zoiets komt als 'geen server is einde Bokt' tja dan is dat olie op het vuur en heb je je doelgroep actief.
En Bart is intussen heilig voor velen, zonder Bart geen leven en geen Bokt
Dus storten ze raak en in de enthousiasme doet de familie ook nog mee.... kassa en het loopt binnen.
Misschien wel voor 2 servers, of voor 1 en dan de rest van de inkomsten.
Niet vreemd toch dat sommige mensen iets meer willen weten, of duidelijkheid willen van de stand van zaken.

Want als nederland massaal meedoet aan een landelijk actie, we kennen ze toch wel van de TV, dan wil je ook constant op de hoogte worden gehouden of het doel is bereikt.
Niet er steeds om moeten roepen.

Intussen zie ik al wel weer de nodige steun voor Bart, alsof iedereen al weet dat het zeer ernstig is en wordt het goedgepraat.
Misschien is de kat ontsnapt, of moet er een verre neef overkomen, alles kan familieomstandigheden genoemd worden.
Laat het lekker zijn beloop, het zal wel volgende week worden eer de boekhouding gedaan wordt.
Weekend is meestal even iets anders doen Knipoog

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:33

De tekst van jezelf mag je openbaar maken, dus TEM een eind weg als je daar blij van wordt. Bovendien begin je zelf met het verwijzen naar P(ersoonlijke) berichten, dus TEM jezelf Ja

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:34

Ik maak geen PB openbaar. Ik antwoord op het feit dat jij aangeeft dat ik je uitmaak voor alles. Dat suggereert dat ik je meerdere scheldwoorden naar het hoofd heb geslingerd. Ik heb even gemeld dat ik me beperkt heb tot één minder netjes woord. Dat is wat anders dan een PB openbaar maken.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:34

Cyntje schreef:

misschien, misschien ook niet, ik weet het niet, want het wordt nergens vermeld..

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:36

Cyntje schreef:
luxje schreef:

misschien, misschien ook niet, ik weet het niet, want het wordt nergens vermeld..

Nou dan ben je echt blind Rolleyes
Vorige pagina: geen tussenstand ivm familie-omstandigheden! Schijnheilig

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:36

luxje schreef:

Nou, als er zowel een aantal betalingen zijn binnengekomen die niets met de donatie hebben te maken, als een aantal betalingen die gedaan zijn, dan wordt het al ingewikkelder en moet je al die regels wel nalopen. Ik heb een keer mijn bankrekening uit moeten pluizen omdat het naar mijn gevoel niet helemaal klopte... en dan blijkt dat het toch nog best lastig is om echt een goed overzicht te krijgen Ziek

Maar ik ben ook geen held met boekhouding, dat geef ik toe Lachen

Verder wilde ik het Nederlandse spreekwoord 'zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten' even aanhalen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:39

Fitzroy schreef:
Sjonge, jonge, het respect en vertrouwen is weer ver te zoeken bij sommige bokkers.

Neem het gewoon zoals het is, Bart heeft geen tijd voor een tussenstand wat de reden daarvan ook is.
Pfff ... waarom moet iedereen altijd zo moeilijk doen over het handelen van Bart. Hij is geen openbaar bezit van iedereen.

Precies.

Weet je wat het is? Bart post dat ie even de mogelijkheid niet ziet om die rekening na te lezen op wat donatie is en wat niet wegens familie-omstandigheden. Ik vind het op zijn zachts gezegt een héél groot gebrek aan respect en vertrouwen als je dat al in twijfel trekt. Als hij NIKS had geplaatst, zoals jullie nu zo hard roepen, dan had ie nu posts over zich heen gehad dat hij er met de centen vandoor is, dat ie niks meer laat weten, dat ie alleen komt als ie geld nodig heeft etc.

Ik word er eerlijk gezegt niet goed van, het is ook nooit goed.

De gemiddelde Bokker kan op 2 vingers natellen dat er vast een hoop binnen zal komen. Als je dan geen euro teveel wilt storten, stort dan überhaupt niet... Lips are sealed

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:42

Diegene die het hardst mauwen hebben volgens mij zelf niets gestort Vork
En ze zullen zelf wel niet uitgaven op hun bankrekening hebben aangezien zij met 1 blik zien wat hun in- en uitkomsten zijn Nagelbijten / Gniffelen

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:44

geweldig hoe mensen zich op kunnen laten naaien door 1 persoon. Go jij! Go jij!

ooit gehoord van 'negatieve aandacht is ook aandacht'

en 'negeren van verkeerd gedrag'
Laatst bijgewerkt door loulou op 04-11-06 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:45

juno1 schreef:
Maar ik zou dan niet eens op Internet zitten of een reactie geven ( omdat je weet dat daar weer reacties op komen, het zou tenslotte Bokt niet zijn ) Clown

Nee, dat heb ik ook wel meegemaakt. Dan ben je een hele dag weg, terwijl iemand op een reactie zit te wachten. Ik vind het dan juist wel netjes om iemand even op de hoogte te stellen dat het wat langer op zich laat wachten (en dat probeer ik dan ook altijd te doen, ook bij afspraken met anderen).
Maar dan krijg je gelijk commentaar dat je het ook wel even had kunnen doen... en dat is dus niet altijd zo. Even snel een mailtje/sms-je/berichtje/pb-tje sturen dat het wat later wordt is echt minder tijd en minder denkwerk dan het uitzoeken van allerlei zaken.

Ten tweede is het natuurlijk opvallend dat de mensen die nu graag die tussenstand wensen, ook degenen zijn die zich eerder hebben uitgesproken tegen donatie.

Ten derde is de bijdrage vrijwillig en zonder garanties voor wat dan ook. Vind je dat niet genoeg, dan moet je niet geven.

Ten vierde zijn er mensen die niet als voornaamste doel hebben om anderen geld af te persen.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:45

loulou schreef:
geweldig hoe mensen zich op kunnen laten naaien door 1 persoon.

ooit gehoord van 'negatieve aandacht is ook aandacht'

en 'negeren van verkeerd gedrag'

Wat zei je? Clown

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:48

Cyntje schreef:

Wat zei je? Clown

ik ben zelf ook zwak... Vork maar ik moest t toch ff zeggen.

maar ik ga niemand uitschelden of hele discussies aan.

wilde alleen zeggen dat ik geniet van dit topic, gewoon doordat mensen zich zo druk maken. Clown

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:49

Ik denk die mensen zelf ook wel hoor Ja

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:50

loulou schreef:
Cyntje schreef:

Wat zei je? Clown

ik ben zelf ook zwak... Vork maar ik moest t toch ff zeggen.

maar ik ga niemand uitschelden of hele discussies aan.

wilde alleen zeggen dat ik geniet van dit topic, gewoon doordat mensen zich zo druk maken. Clown

Ik kan ook niet reageren en mijn mond houden maar ik heb een hekel aan respectloos gedrag Misselijk

Uhm en niks zeggen en geen discussie ... dan had bokt ook geen bestaan en had er uiteindelijk niet vrijwillig gedoneerd kunnen worden en had ik uiteindelijk niet op jou gereageerd Clown