Bokt tijdelijk zonder beheer, de paleisrevolutie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

youngster

Re: [Dienstmededeling]Bokt tijdelijk zonder beheer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:03

Pipo schreef:
youngster schreef:
Nou ik was al vanaf het begin op de hoogte van dit hele gebeuren en moet zeggen dat een aantal mensen behoorlijk door de mand zijn gevallen bij mij.

Irish-lady je zegt dat dingen die mensen kwetsen nooit leuk zijn. Heb je ook nagedacht over je opmerkingen over Sjoert toen je die aan het typen was?? Sorry hoor gatverdamme..

Mwah, het is meer een akkefietje wat al wat langer speelde waardoor er wat negatieve reacties op sommige mods zijn……..

Zijn jullie nou nog niet over die plaatjes heen??

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:04

Faas schreef:

En daar ga je dan bij mij de fout in als het om een handhavende functie gaat. Jullie hadden direct al moeten aangeven dat dit niet waar was. Zo snel als jullie met OW's en Bans zijn, zo gefaald heb je nu in mijn ogen.

ach joh, niet te serieus opnemen...
.... of is dat een typische kantoorbalers mentaliteit

Ludora

GGGGGGGGGGGGGRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jullie zijn FOUT !!!!

Kriel

Djuno, het gaat niet alleen om uitsprakn in DIT topic wat Sjoert betreft, maar ook om eerdere uitspraken en handelingen die gedaan zijn. Daar zijn ook voorbeelden van gegeven.
IK persoonlijk vind Sjoert een schatje, vooral prive gezien , maar echt achter zijn taak als moddie staan, kan ik ook niet.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:05

Wie kaatst kan de bal verwachten.............en dan moet je niet achteraf gaan janken............

Sizzy

Ik vind het ook niet eerlijk dat Sjoert en Ellende dit nu allemaal over zich heen krijgen, het hadden net zo goed twee andere willekeurige mods kunnen zijn.
Het is begonnen als een grap, maar helaas is het een beetje uit de hand gelopen. Dat was niet onze bedoeling, excuses daarvoor

Anoniem

ThePast03 schreef:
Op zich had het best een leuke grap kunnen zijn maar volgens mij zijn jullie gewoon te lang doorgegaan.
Op het moment dat er pittige opmerkingen naar bepaalde mods werden gemaakt had gewoon ingegrepen moeten worden en gelijk verteld moeten worden dat het om een grap ging.

Nu is de grap eigenlijk niet grappig meer.

idd, dat zei ik ook al
Er was denk ik vrij snel duidelijk hoe het zou gaan, een gewoon topic zat dan op pagina 1 al op slot

MeiaLuna

wow wow wow...ik kan dit topic niet meer volgen!!! goed dat alles opgelost is(word?)...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:06

Sizzy schreef:
Ik vind het ook niet eerlijk dat Sjoert en Ellende dit nu allemaal over zich heen krijgen, het hadden net zo goed twee andere willekeurige mods kunnen zijn.
Het is begonnen als een grap, maar helaas is het een beetje uit de hand gelopen. Dat was niet onze bedoeling, excuses daarvoor

Dan hadden jullie dus veel eerder moeten ingrijpen.
Maar goed, excuses geaccepteerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:06

tjee...ik las de 1e blz van dit topic op school...

notabene ONDER de LES femke_l gebelt om te vertellen wat er is (haar pc is bij de dokter om het zo te noemen )

kom ik thuis zie ik pagina 34, eer ik klaar ben met lezen pag 37 oeps...beejte veel..

moddies, ik hoop dat jullie hier mee ook jullie je lesje hebben geleerd, en mocht bokt geld nodig hebben, dan maar een inzameling!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:07

Ellende schreef:
Ook een reactie van mijn kant: ik ken het verhaal van de jongen die 'wolf' roept, maar ik kan de vergelijking met deze situatie eigenlijk niet goed volgen.

Dit met betrekking tot het 'hack' scenario dat er even aan toe gevoegd werd.

Verder ga ik geheel met RK en Faas mee.

Ik ken Bart en bokt langer dan vandaag en heb daarom wel alles gelezen maar pas later gereageerd.

Overigens is dit niet de eerste keer dat er een misplaatste grap vanuit het MP komt.

Cheveyo

Sizzy schreef:

Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, nah nah nah nah nah

Poosje81

runningkawa schreef:
Quote:
Ik wilde zelf ook op een gegeven moment reageren, maar ik kwam er niet tussen, maar dan ook echt niet! Dat zegt toch ook wel wat?

ja dat zegt wat over je trage i-net verbinding

Grin.... klopt, maar als er in de tijd dat een reactie typ van een paar zinnen, en ik typ redelijk snel, bijna 20 nieuwe reacties gekomen zijn.....

Mensen, misschien wordt het tijd om aan weekend te denken en persoonlijke problemen via PM te doen?

Anoniem

Sizzy schreef:

Als ik dat zeg als een topic uit de hand loopt krijg ik een ban..............

djuno

Apple schreef:
Goed even serieus:

Dit verhaal is een grap. Door een foutje in de database was Bart plots zwart. Daar werden door de moderators al wat geintjes over gemaakt. Een van de gebruikers had dit ook al heel snel door en had een topic op FZ gezet. Van het een kwam het ander en het toen aanwezige team besloot eens mee te gaan in het geintje.

Het is nu voor mijn gevoel enigzins oneerlijk om nu Sjoert en Ellende aan te pakken. Zij hebben de grap gedragen en hun naam rood laten maken, maar dat zij dat waren was stom toeval, dat hadden net zo goed twee andere moderators kunnen zijn.

Karnat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:08

Heb ik 2 uur lang me baas bij me computer weg lopen schoppen met de mededeling dat er een levenbedreigende situatie was ontstaan blijk dat we allemaal in het ootje zijn genomen }>

amagun

CGJ12 schreef:
BartVB schreef:
Sommige zaken veranderen nooit..

Dat heb ik al een tijdje door.
De respons-tijden van Bokt lopen nog steeds de spuigaten uit.......
DOE DAAR EENS WAT AAN MAN. MAAK JE NUTTIG..........

word aan gewerkt CG, tussen de practical jokes door

ThePast03 schreef:
Hoe kan het zijn dat jij op de hoogte bent van dingen die binnen het modteam spelen?

Oud nieuws helaas, gebeurd dagelijks....

Ellende schreef:
De boodschap is ondertussen duidelijk: een hoop mensen kunnen hier niet om lachen. Die boodschap is dus ook overgekomen bij ons.

Dat was toch te voorzien? We hebben het hier (voor een deel ) over volwassen mod's dan had je toch kunnen bedenken goh is dit wel slim? Dit is een site met meer dan 700 man die hier dagelijks te vinden zijn, die neem je gewoon allemaal in de zeik? al die mensen waarvan je het juist moet hebben worden gewoon NIET serieus genomen

Ariebombarie

ik lach me echt rot
misshcien omdat ik moddies, de groentjes onder ons , nooit echt mega serieus opvat?

ThePast03

Djuno wil je moderator worden soms?

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:09

Cheveyo schreef:
Sizzy schreef:

Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, nah nah nah nah nah

beetje flauw om er dan 2 mensen voor te laten opdraaien.
het hele (?) mod-team deed mee en de rest komt er zo vanaf terwijl Ellende en Sjoert dan zo'nbeetje weggescholden worden?!
kinderachtig hoor..

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:09

Sorry, maar ik zie hier de humor eigenlijk wel van in

Verder vind ik het natrappen op Ellende en Sjoert nu alles weer helder is niet zo netjes eigenlijk

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:10

Okeej ik ga even naar de kantine... dus als ik terug kom wil ik max.1 pagina bij moeten lezen

KANTOORBALERS RULLLESSSSS

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:10

BartVB schreef:

@Cheveyo: oops! Sorry Succes met het verdere herstel in iedergeval..

Dank je, das dan wel weer aardig van je De steken zijn straks weg hoop ik. Wel gelijk weer een bevestiging dat autorijden nog echt niet gaat

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:11

Even een reactie van mij
Ik wist van niks, ben sinds gisteren niet meer online geweest (druk leven, tsk ). Kan op het werk niet uitgebreid gaan zitten bokken (laat staan modden), maar keek toevallig even.

Eerlijk gezegd.... heb ik helemaal in een stuip gelegen "Hoe-jaag-je-binnen-korte-tijd-1500-mensen-op-de-kast Voor Dummies"
Leuk om te zien dat zoveel mensen acuut opvliegen als een bos vlooien (sorry, vond het erg vermakelijk ), terwijl anderen rationele vragen (blijven) stellen en blijven nadenken.

Wat ik wél erg jammer vind, is dat specifiek Ellende en Sjoert zo zijn aangepakt. Lijkt me niet helemaal nodig, zelfs al is het een rare situatie en zeggen ze daarin misschien rare dingen. Iedereen had op z'n klompen kunnen aanvoelen dat dit soort grote dingen niet zomaar uit de lucht komen vallen en dan nog.... het is "maar" internet en om dan zó uit je ketel te gaan....

Jammer dat ik alleen het laatste half uur heb mogen meegenieten, toen ik een keer aan kwam zakken, was de grap al vrijwel uit Dit is zóóó'n saaie vrijdag hier op kantoor (zit alleen en alles is uitgestorven, zelfs de telefoon is dood ), ik kon echt wel een verzetje gebruiken

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:11

Citaat:
BartVB schreef:

@Cheveyo: oops! Sorry Succes met het verdere herstel in iedergeval..

Dank je, das dan wel weer aardig van je De steken zijn straks weg hoop ik. Wel gelijk weer een bevestiging dat autorijden nog echt niet gaat