Jilletje schreef:Een nieuwe nemen?
Maar daar had je alle tijd van de wereld voor. Je had dus kennelijk wel tijd om te verwijderen, maar geen tijd om een nieuwe te plaatsen.
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Prrrr schreef:Jilletje schreef:Een nieuwe nemen?
Maar daar had je alle tijd van de wereld voor. Je had dus kennelijk wel tijd om te verwijderen, maar geen tijd om een nieuwe te plaatsen.
[***] schreef:Om even wat duidelijk te maken, Jilletje heeft géén ban gehad voor de avatar op zichzelf. Dan is het gesprek hier misschien ook wat eerlijker
Jilletje schreef:En hoe kan jij daar over oordelen?
Ik vind je nu behoorlijk onbeschoft worden
Prrrr schreef:Jilletje schreef:En hoe kan jij daar over oordelen?
Ik vind je nu behoorlijk onbeschoft worden
Waar word ik onbeschoft dan? Onwelgevoeglijk taalgebruik? Ik denk het niet. Je geeft zelf aan dat de verkleiner het niet deed om een nieuwe ava te kunnen plaatsen. Dan was je daar dus wel op tijd voor. In diezelfde tijd had je ook de ava kunnen verwijderen.
Berdien schreef:Joh Pien, maak jij je nou alsjeblieft geen zorgen om jouw avatar. Daar is helemaal niks mis mee hoor!
Ik vind de de manier waarop Jilletje aangesproken en besproken wordt door een aantal mods nu écht niet fraai overigens
Prrrr schreef:Bon. Dan is het voor mij genoeg voor vandaag. Je moet je afvragen waarom een mod een gebruiker niet op haar in dit topic eigen aangegeven handelen mag bevragen. Wat dat doet voor de openheid van het gesprek. Ik ga maar weer gewoon aan het werk. Prettige avond.
Prrrr schreef:Bon. Dan is het voor mij genoeg voor vandaag. Je moet je afvragen waarom een mod een gebruiker niet op haar in dit topic eigen aangegeven handelen mag bevragen. Wat dat doet voor de openheid van het gesprek. Ik ga maar weer gewoon aan het werk. Prettige avond.
MarlindeRooz schreef:Prrrr schreef:Bon. Dan is het voor mij genoeg voor vandaag. Je moet je afvragen waarom een mod een gebruiker niet op haar in dit topic eigen aangegeven handelen mag bevragen. Wat dat doet voor de openheid van het gesprek. Ik ga maar weer gewoon aan het werk. Prettige avond.
Denk dat met constructieve, onbevooroordeelde vragen niemand moeite heeft en zou hebben.
pien_2010 schreef:Het hele wezen avatar van mij, straalt levensvreugde uit, en dat glaasje???? Met wat erin???, is ondergeschikt eigenlijk.
Dat wil ik wel heel duidelijk opmerken voordat er foute ideeen over rond gaan en dit plaatje niet bij kinderen zou passen want pleidooi voor alcohol. Voor mij staat het voor leven, veerkracht en er iets van maken ondanks verdrietig voelen.