Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
secricible schreef:mja, naar mijn idee is dat visie iets wat de laatste tijd steeds vaker terug komt. Bokt is geen forumpje meer maar een serieus forum, 1 van de grootste van Nederland. Dit soort discussies komen blijkbaar steeds vaker langs. En er is blijkbaar ook erg onduidelijkheid in dat soort gesprekken of iemand reageert als moderator, of als gebruiker...
Ik denk zonder visie dat dit gesprek een beetje een open einde houdt. Er zijn verschillende opties besproken, maar het dobbert nu een beetje rond naar mijn idee.
secricible schreef:Hij is niet naar beneden gezakt, hij is gesloten en dan komen ze onderaan de pagina te staan...
enzino schreef:Goed punt Askja, alleen niet echt passend aangezien het geen misinformatie of fake news betreft.
Maar toch...
Ik zie dat ook regelmatig gebeuren, waar een iemand een post maakt en vervolgens 8 mensen die post quoten en vragen stellen. En zo snel een iemand beantwoord is door degene die de post maakte, springen dezelfde 8 er weer op om meer vragen te stellen nav dat ene antwoord.
Op die manier stapelen de vragen zich op en is het wachten tot die persoon het topic verlaat, of zijn/haar baan beëindigd om full-time antwoorden te gaan typen.
Het zou soms handig zijn als 7 van de 8 mensen soms een stapje terug doen en eerst het antwoord op die ene vraag afwachten. Dan komt het minder over als "dogpiling".
Mondy schreef:Fijne feedback!Om terug te komen op de algehele vraag van dit topic:
We hebben het met zn alle besproken maar zijn het er allemaal over eens dat het niet haalbaar is om op inhoud te modderen.
Het is te groot en te veel om van zoveel onderwerpen eea af te moeten weten.
De grens tussen bij het ene topic wel en het andere niet gaat niet.
Er is ontzettend veel op internet te vinden en elke bron heeft ook weer een tegenbron. Wij kunnen en willen niet bepalen wat misinformatie is voor gebruikers.
Het meer proberen te sturen dat eea op een normale en fatsoenlijke manier verloopt is wel wat we (willen) doen.