Shadow0 schreef:Citaat:Als je je niet prettig voelt in een discussie dan ga je toch ergens anders?
Dat was 1 van mijn punten: het binnenvallen van topics van anderen en er een relletje lopen trappen is verstorend gedrag. Ga zelf maar weg. Bokt is groot genoeg om een eigen topic te starten, zonder er anderen mee lastig te vallen.
Inderdaad. Als jij in een gezellig topic zit, er komt een horde relschoppertjes langs 'jaaa feestje het gaat hier over weetikveelwat maar het is humor en leuk', die vervolgens het hele topic naar zich toe trekken... Dat is gewoon zonde voor de mensen die serieus in het topic bezig waren.
, maar een waarheid als een koe.
waar volgens een overijverig moderator een slotje op moest. Vervolgens kan of mag die moderator het topic niet meer openen zonder ruggespraak met andere moderators. Nog weer een andere lieve moderator is bereid er hier hele pagina's uitleg aan te wijden en dan komt - o grote gunst aan ons Bokkertjes - het verlossende woord van nog weer een andere moderator dat we toch verder mogen praten in het TWH topic, maar wel netjes hoor! En lieve Bokkertjes jullie kunnen maar beter naar de moderators luisteren want als je toch verkeerd discussieert kun je een OW krijgen en uiteindelijk verbannen worden naar het Siberië van Bokt
oftewel naar de strafkolonie die bij ingewijden bekend is als PP.
briljant haha,maarrrr voldoet het aan de regels;ironie en humor binnen een scherpe post,oei,voer voor TEMgeitjes..
Zo'n uitspraak zie ik de humor wel van in. maar ik denk dat jij ook wel eens topics gelezen hebt, waarin er erg kwetsend gereageerd word. 
.
)